Gezondheid alle pijlers

ervaringen met ladycomp of cyclotest?

07-04-2014 21:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes!

Ik ben me aan het verdiepen in computers om je cyclus te controleren en niet altijd met condoom te hoeven vrijen. De ladycomp en cyclotest lijken interessant, zijn er mensen met ervaringen?

Alvast bedankt voor het delen :Imao:
Die moet je vooral gebruiken als je wel zwanger wilt worden, want ze zijn behoorlijk onbetrouwbaar.

2,5-7 van de 100 vrouwen zijn na een jaar toch zwanger.
Is het niet handiger om aan de pil te gaan?
Hmm... Ik las op de site 7 op de 1000. Hoe kom jij aan jouw aantal?

En ik ben juist net van de pil af omdat ik de hormonen niet in m'n lijf wil
"Hallootjes!

Ik ben me aan het verdiepen in computers om je cyclus te controleren en niet altijd met condoom te hoeven vrijen. De ladycomp en cyclotest lijken interessant, zijn er mensen met ervaringen?

Alvast bedankt voor het delen
Dit topic heb je vanmiddag ook al gepost. En dit is geen veilige manier als vervanging van condooms.
Hallootjes!

Ik ben kortgeleden gestopt met de pil omdat ik de hormonen niet in m'n lijf wil en ben me aan het verdiepen in computers om je cyclus te controleren om niet altijd met condoom te hoeven vrijen. De ladycomp en cyclotest lijken interessant, zijn er mensen met ervaringen?

Alvast bedankt voor het delen
Zal ik hetzelfde zeggen als vanmiddag: vooral doen als je graag zwanger wilt worden!
En dit is je 3e topic van vandaag??
Ja sorry... Ik zag 'm steeds niet verschijnen dus dacht da 'ie er niet op stond...
Je had er vanmiddag al 1 gepost, dus waarom dan nu nog 3 openen? In die andere is gewoon al gereageerd.
Ken iemand die neukte op de veilige dagen, ze raakte er akelig zwanger van
Ik snap niet dat er mensen zjn die denken dat dit anti conseptie is.

Geen wonder dat er zoveel mensen "per ongeluk" zwanger worden terwijl ze wel "anti conseptie" gebruikten.

To, als je zwanger wilt worden kun je dat ook gewoon bespreken met je man.

En als je niet zwanger wilt worden neem dan fatsoenlijke anti conseptie. Tabellen, lijstjes, voor het zingen... enz dat werkt niet.
Ik lees mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven