griep :(
vrijdag 13 september 2013 om 08:00
Maandagavond kwam ik uit mijn werk en hoppa bingo diarree , non stop de hele nacht door. En een steen op mijn maag gevoel. Tel daarbij hoofdpijn op en koorts plaatje compleet. Kennelijk heerst er weer een griepje , lees en hoor ik om me heen. Inmiddels is het al vrijdag en ik voel me nog steeds als een dweil. Koorts is gelukkig al weg , maar mijn 'onderhoofd' en nek doen nog zo zeer.
Iemand een idee , hoelang deze variant gaat duren?
Iemand een idee , hoelang deze variant gaat duren?

vrijdag 13 september 2013 om 08:54
Jeetje wat een flauwe eerste reactie.
Sterkte TO.
Hoe lang duurt een griep, tja, daar kun je weinig over zeggen.
Bij de één duurt het langer dan de ander.
Zelf loop ik al 11 dagen met een kou op m'n borst, hoesten en snotteren. Mijn man kreeg het ook, maar die lijkt sneller te herstellen. Per persoon afhankelijk blijkbaar.
Sterkte TO.
Hoe lang duurt een griep, tja, daar kun je weinig over zeggen.
Bij de één duurt het langer dan de ander.
Zelf loop ik al 11 dagen met een kou op m'n borst, hoesten en snotteren. Mijn man kreeg het ook, maar die lijkt sneller te herstellen. Per persoon afhankelijk blijkbaar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

vrijdag 13 september 2013 om 11:43
quote:Cani schreef op 13 september 2013 @ 10:38:
Iemand ook zo'n last van benauwdheid. Ik kan bijna niet ademen sinds gisteren!!
Jaah, had ik ook! Maandag en dinsdag, nu is de hoest losgekomen gelukkig, smeren met Vicks of iets dergelijks hielp bij mij wel. S'nachts werd ik er gek van, ik bleef maar hoesten.
En op de vraag van TO, meestal een weekje, maar diarree kan je wel uitputten waardoor het langer duurt voordat je je weer lekker voelt, soepjes/ bouillion drinken?
Iemand ook zo'n last van benauwdheid. Ik kan bijna niet ademen sinds gisteren!!
Jaah, had ik ook! Maandag en dinsdag, nu is de hoest losgekomen gelukkig, smeren met Vicks of iets dergelijks hielp bij mij wel. S'nachts werd ik er gek van, ik bleef maar hoesten.
En op de vraag van TO, meestal een weekje, maar diarree kan je wel uitputten waardoor het langer duurt voordat je je weer lekker voelt, soepjes/ bouillion drinken?