Gezondheid alle pijlers

Help!! Waar vind ik goeie informatie over afvallen???

20-03-2014 19:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik wil heel graag afvallen en zoek online naar betrouwbare informatie over diëten/lijnen? Hoe zoeken jullie hiernaar en hoe weet je of iets betrouwbaar is? Alle tips zijn welkom!!!
Ga naar de sportschool of een dieetiste.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
www.cambridgeweightplan.nl

Doe ik momenteel (al eerder gevolgd). Werkt als een tierelier en je wordt heel goed begeleid ook
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Op het VIVA forum
quote:vrouwtje89 schreef op 20 maart 2014 @ 19:24:

www.cambridgeweightplan.nl

Doe ik momenteel (al eerder gevolgd). Werkt als een tierelier en je wordt heel goed begeleid ook Dank!! Hoe ben je bij deze gekomen?
Bij meds!
quote:margo79 schreef op 20 maart 2014 @ 19:32:

[...]

Dank!! Hoe ben je bij deze gekomen?

Moeder van een goede vriendin is dieetconsulente. Inmiddels is deze vriendin ook consulente.

Wil je veel afvallen?

Hier op VIVA is trouwens ook een topic (in januari geopend geloof ik) over Cambridge. Even googelen of zoeken onder de pijler 'lijf en llijn'
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Voedingscentrum
Ik zou persoonlijk eerder voor gezond eten kiezen dan Cambridge, ken 2 mensen die het gedaan hebben; een vriendin is in het ziekenhuis beland door Cambridge, en bij beide is de stofwisseling nu naar de maan.

Maar ja, je valt er wel snel van af.
Als je lijf je lief is en je niet eeuwig wil gaan jo-jo'en zou ik zeker niet Cambridge gaan doen! Dat is echt roofbouw plegen op je lichaam.

Ga opzoek naar een diëtiste bij je in de buurt.
Ik vind Cambridge nou weer geen aanrader.

Eet normaal en zo puur mogelijk (dus geen optimelzooi, eierkoeken, etc). Gewoon volkorenproducten, groente, fruit, etc. En ga bewegen!
Ga naar de sportschool en zorg dat je spieren gaat opbouwen, spieren zorgen ervoor dat je stofwisseling verbetert.

Daarnaast gezond (en minder maar wel voldoende!) eten. Te weinig eten helpt even, maar je gaat het niet je leven lang volhouden, als je straks weer meer gaat eten kom je die kilo's die je was afgevallen weer aan, plus een aantal kilo's extra (jojo-effect). Je helpt je hele stofwisseling om zeep en breekt de spieren (die je juist zo hard nodig hebt om een goede stofwisseling te behouden of krijgen) af.

Succes!
voedingscentrum en kijk gerust even bij alle topics onder de pijler lijf en lijn. Daar worden goede tips gegeven en links naar websites
Niet lijnen en niet diëten! Gewoon genoeg en normaal eten en sporten.
Inderdaad geen dieet maar gewoon normaal eten en veel bewegen.

Ik ben weer gaan eten wat ik vroeger bij moeder thuis kreeg: ontbijt-fruit-lunch-fruit-avondeten en soms iets lekkers. Vroeger was ik namelijk niet dik dus dat leek me een mooi uitgangspunt. Daarnaast 2-3 keer per week naar de sportschool waar een trainer zeswekelijks een programma voor me maakt. En in een jaar is m'n BMI gezakt van 37,7 naar 24,6. Ik val nog steeds af. En het mooiste is: het kost me niet eens meer echt moeite! Goed eten en sporten horen nu bij m'n dagelijkse leven.
Dank allemaal voor reacties!
Terug naar basic, naar watze vroeger aten, zo vers en puur mogelijk, en 1 koekje in de week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven