Gezondheid alle pijlers

Liposarcoom/wekedelen kanker

08-07-2025 14:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn grootste nachtmerrie, heel wss heb ik een liposarcoom. Een agressieve en zeldzame vorm van kanker.
Nog geen 50 jaar, 2 kinderen die hun moeder nodig hebben. En mss is het goed te behandelen en valt het allemaal heel erg mee, maar toch gaan je gedachten alle kanten op.
Ik ben bang, doodsbang. Het is slopend dat ik eerst MRI moet afwachten, krijg ik dan gelijk te horen hoe of wat of moet ik dan weer dagenlang wachten....pffff.
Wie kent dit en heeft hier ook tegenaan gelopen?

Dus geen MRI morgen zoals de HA zei, maar gewoon een afspraak bij chirurg oncologie.
naamloos1 wijzigde dit bericht op 09-07-2025 08:59
8.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Naamloos1 schreef:
22-07-2025 17:25
Zo biopt heb ik gelukkig achter de rug, heb er niks van gevoeld. Nu weer wachten tot volgende week en hopelijk weten ze dan welk soort en welk behandelplan.
Dat wachten steeds is heel erg moeilijk, maar het is niet anders.
Dat wachten is echt slopend, of je nu een dag moet wachten of een week. Fijn dat het geen pijn deed. Je mag altijd een pb sturen mocht je even je hart willen luchten.

Bij mij werd er ook gelijk psychologische hulp opgestart maar dan doen ze volgens mij alleen standaard wanneer je jonger bent dan 40. Maar soms bieden ziekenhuis het ook aan voor iedereen, mocht je daar behoefte aan hebben dan kan je dat ook altijd even vragen.

:hug:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven