Gezondheid alle pijlers

Oorontsteking, hoelang?

22-10-2014 10:15 6 berichten
Hoi, 2 weken geleden krijg ik last van een zeer oor, een week later maar naar de huisarts gegaan. Oorontsteking dus, heb oordruppels gekregen. Die gebruik ik nu al een week.

Oorpijn is wel een stuk minder maar ik heb het nog steeds en vol nog steeds een druk op mn oor.

Weet iemand hoelang een oorontsteking nog duurt als je oordruppels gebruikt? Begin het nu wel beu te worden!

Ik heb niet van die zure druppels maar druppels met medicijnen erin.
Alle reacties Link kopieren
Wat staat er in de bijsluiter? en wat zei je huisarts?

Ben je er neusverkouden bij?
Ik neem aan dat het gaat om een middenooronsteking? In dat geval zou ik absoluut naar de neusspray grijpen, die je neusslijmvlies laat slinken zodat je buis van Eustachius beter de rommel uit je middenoor kan afvoeren.

Heeft je huisarts geen neusspray voorgeschreven/aangeraden?
Hoi, ik weet eigenlijk niet of ik middenoor of gehoorgang ontsteking heb.

Iedergeval heb ik geen neusspray gekregen. De huisarts zei alleen dat ik 4x per dag moet druppelen, opzich wel handig als hij gezegd had hoelang.

Ook had hij gezegd 4x per dag 1 druppel, lijkt mij een beetje weinig. In de bijsluiter staat ook 4-5 druppels. Ik heb dus maar aan ongeveer 4 druppels gehouden.
Trouwens moet af en toe wel niesen maar verder niet verkouden. Misschien maar een neusspray gaan halen, kan weinig kwaad toch.
quote:Ikje86 schreef op 22 oktober 2014 @ 15:16:

Hoi, ik weet eigenlijk niet of ik middenoor of gehoorgang ontsteking heb.

Iedergeval heb ik geen neusspray gekregen. De huisarts zei alleen dat ik 4x per dag moet druppelen, opzich wel handig als hij gezegd had hoelang.

.Neusspray die je van arts krijgt is dezelfde als Huismerk vh kruiidvat (oid), gewoon even halen, haalt de druk van je binnenhoofd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven