Gezondheid alle pijlers

Pap2

03-04-2014 17:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik gehoord dat ik pap2 heb maar ik ben benieuwd of ik nu nog steeds sex mag hebben, weet misschien iemand dat?

Thank you,,
Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you
Waar ben je bang voor? dat je t virus overdraagt? Mannen kunnen drager zijn van t virus maar t komt bij mannen niet tot uiting. En als je een vaste vriend hebt dan is hij wss al drager.
Nee daar ben ik niet bang voor, het is blijkbaar ook een irritatie dat in me zit. En ik ben bang dat die erger word.
Door sex wordt het niet erger. Ben je al doorgestuurd naar de gyn of moet je over 6 maanden terugkomen om een nieuw uitstrijkje te maken?
Over 6maanden terug komen. Tis heel erg raar dat ik het heb want me vriendje had ook een soa test gedaan en bij hem was niks gevonden. Ik heb eerder nog nooit sex gehad.
Mannen worden niet getest op HPV.
Er is geen HPV test voor mannen, dus vandaar dat ze bij hem niks gevonden hebben. Het kan maar zo zijn dat je over een half jaar pap1 (normaal) hebt, ik schommel ook constant tussen allerlei pappen. T is een heel gedoe, maar niet echt reden voor paniek. Wees maar blij dat ze je nu gewoon goed in de gaten houden!
Wat vervelend voor je pap 2 is echter niet een ramp kan zijn dat je de vlgnd x een pap 1 hebt. De vraag wel/geen seks kun je beter aan je behandelend arts vragen. Die weet het bate antwoord in jouw situatie. Sterkte.
Bate moest zijn beste. (Mobiel forummen )
quote:boerderijgeit028 schreef op 03 april 2014 @ 17:24:

Waar ben je bang voor? dat je t virus overdraagt? Mannen kunnen drager zijn van t virus maar t komt bij mannen niet tot uiting. En als je een vaste vriend hebt dan is hij wss al drager.

Mannen kunnen het overdragen, dus lijkt me niet de bedoeling om een scharrel te besmetten.

Overigens komt het bij mannen wel degelijk tot uiting in de vorm van bijvoorbeeld keelkanker.
Ik heb ook pap2, over 6 maanden een nieuw uitstrijkje, huisarts zei ook dat je dan vaak weer pap1 hebt, dat je lichaam het als het ware zelf oplost.

Ik heb niks gehoord over seks, heb er ook niet naar gevraagd omdat ik dacht dat geen probleem zou zijn. ik ga toch even googlen
Volgens mij hoeft een pap2 helemaal niet te betekenen dat je ook het HPV-virus hebt. Pap2 betekent onrustige cellen, dit kan ook door iets anders komen.

Wat iemand al zei, vaak lost je lichaam het vanzelf op. Ik heb bij mij zelf ontdekt, dat ik vaak een pap2 scoor, wanneer ik in een stressvolle periode zit. (Ik heb een hele geschiedenis van pap0 tot pap3a) De volgende keer scoor ik weer een pap1.

Je kunt gewoon seks hebben. Heeft geen invloed.

Maak je geen zorgen, mag ik van mijn huisarts ook nooit!
Heel erg bedankt iedereen dit helpt echt enorm! Sterkte ook voor iedereen die ook pap heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven