Gezondheid alle pijlers

Pilvraag bij onverwachte bloeding

27-12-2012 22:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enkele dagen geleden heb ik mijn pil vergeten te nemen. Nog geen 24 uur later heb ik die pil ingehaald.

Van één pil vergeten, krijg ik normaal geen bloeding.

Vandaag was het dus toch van dat...

Kan die bloeding een ander teken aan de wand zijn, behalve die ene vergeten pil?

Kan ik nu best gewoon mijn pil doornemen (zit in het midden van de strip), of moet ik nu mijn stopweek al inlassen en opnieuw beginnen met pil binnen een dag of 4, wanneer de bloedingen voorbij zijn?
Morgen HA bellen. Wij kunnen niet beoordelen of er eventueel iets anders aan de hand is.
Gewoon doorslikken!

Vooral niet stoppen nu
Ik zou de pil gewoon doornemen, van een pil vergeten kan je een bloeding krijgen ja. Als het echt bezig blijft kán je een stopweek inlassen als je op zn minst 14 dagen achtereen goed je pil genomen hebt.
niet stoppen nu, wel door blijven slikken.. kan goed een tussentijdse bloeding zijn. bel morgen even je huisarts , zij weten je precies goed te informeren.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
De standaard pillen is gewoon veilig als binnen 36 uur na de laatste pil, de volgende wordt ingenomen. Gewoon lekker doorslikken dus.
Slik je de pil door en zo ja - hoeveelste strip achter elkaar was dit? Bij meerdere strips doorslikken vergroot je de kans op doorbraakbloedingen.
En langer dan 12 uur nadat je de pil had moeten innemen is te laat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven