Probleem: oxazepam niet leverbaar, help!
vrijdag 25 juli 2025 om 17:42
vrijdag 25 juli 2025 om 18:40
Ik heb toevallig net weer besteld en vandaag gewoon geleverd gekregen. 90 stuks, wat ik ook vroeg
Ik heb geen ervaring met alprazolam maar zou ook niet blij zijn om ineens die te krijgen
Ik denk dat de mensen die zich afveagen wat het probleem is zelf geen oxazepam gebruiken. Of mss veel minder frequent
Mss kun je rondbellen naar andere apotheken? Of internetapotheken? Je nag nl gewoon bij elke apotheek in nl je recept inleveren.
Ik heb geen ervaring met alprazolam maar zou ook niet blij zijn om ineens die te krijgen
Ik denk dat de mensen die zich afveagen wat het probleem is zelf geen oxazepam gebruiken. Of mss veel minder frequent
Mss kun je rondbellen naar andere apotheken? Of internetapotheken? Je nag nl gewoon bij elke apotheek in nl je recept inleveren.
vrijdag 25 juli 2025 om 19:06
Al gedaan, niemand heeft meer.*jaline schreef: ↑25-07-2025 18:40Ik heb toevallig net weer besteld en vandaag gewoon geleverd gekregen. 90 stuks, wat ik ook vroeg
vrijdag 25 juli 2025 om 19:10
Ah, bedankt voor je reactie. Ik gebruik oxa dagelijks in een hele lage dosis ( al heel erg lang), samen met antidepressivum. Houdt elkaar perfect in evenwicht, ik functioneer er heel goed op.
Nu ben ik dus zo goed als gestopt met de oxazepam ( niet om 1 keer, maar wat ik nog had verdeeld) en ik merk dat ik me hartstikke rot ga voelen.
Misschien is het alternatief dan toch een goed idee, zeker omdat het minder verslavend is.
femmefemme wijzigde dit bericht op 25-07-2025 19:12
3.82% gewijzigd
vrijdag 25 juli 2025 om 19:10
Nope. Ook gebeld en met mij velen, begreep ik van de dame aan de telefoon. De vraag was bekend.
vrijdag 25 juli 2025 om 19:14
vrijdag 25 juli 2025 om 19:16
vrijdag 25 juli 2025 om 19:22