Rivotril en bijwerkingen
zaterdag 6 juli 2013 om 10:29
Dank je, maar dat is te positief ; ik heb altijd wel pijn maar ik had verwacht dat die in volle hevigheid zou terugkeren na het stoppen maar dat viel ontzettend mee.
Elk medicijn dat het zenuwstelsel onderdrukt heeft zijn prijs in de vorm van bijwerkingen. Slaperigheid komt wel het meeste voor, hoewel, 's nachts is dat juist fijn. Maar veel mensen zijn er toch fantastisch mee geholpen. Keus tussen twee kwaden. Sterkte en succes in ieder geval!
Elk medicijn dat het zenuwstelsel onderdrukt heeft zijn prijs in de vorm van bijwerkingen. Slaperigheid komt wel het meeste voor, hoewel, 's nachts is dat juist fijn. Maar veel mensen zijn er toch fantastisch mee geholpen. Keus tussen twee kwaden. Sterkte en succes in ieder geval!
zaterdag 6 juli 2013 om 11:26
Nee, je zou er het omgekeerde van verwachten; een soort chemische rust. Ikzelf heb zenuwpijnen (vertelden de artsen) maar ze worden altijd getriggerd door beweging. Toen artsen het begonnen te psychologiseren heb ik al gauw afgehaakt. Maar daarmee hield de pijn niet op en na lang aandringen heb ik de Amitriptyline aangepakt. Dat werkte, tenminste in die tijd werd de pijn een stuk minder.
zaterdag 6 juli 2013 om 12:24
Oh nou dat valt mee. Ik kwam bij de huisarts vooral vanwege mijn armen waardoor ik problemen kreeg bij mijn werk. Er is een tijd geweest dat ik vond dat het "hoe dan ook" opgelost moest worden. Iedereen was gezond, dus moest ik ook! Daar had ik recht op. Maar later heb ik dat geclaim laten vallen; het hielp niet. Toen ik me er niet meer zo mee bezig hield is het op de achtergrond geraakt, misschien geholpen door de Ami (misschien was het zonder ook wel gelukt) en nu houd ik me er zelden meer mee bezig en dat bevalt me best.
zaterdag 6 juli 2013 om 12:40
Welja, dat lijkt me de juiste houding, je moet het je niet moeilijker maken dan strikt nodig is. Ik werk zelf in een familiebedrijf en dus kan ik het me veroorloven om te stoppen wanneer ik denk dat nodig is.
Maar voor de meeste anderen geldt dat je altijd een minimaal inkomen krijgt als je niet kan werken; dat is wel een verbetering vergeleken met enkele eeuwen geleden toen je crepeerde als je geen brood op de plank kon brengen.
Maar voor de meeste anderen geldt dat je altijd een minimaal inkomen krijgt als je niet kan werken; dat is wel een verbetering vergeleken met enkele eeuwen geleden toen je crepeerde als je geen brood op de plank kon brengen.