Gezondheid alle pijlers

Sensi testen

15-02-2014 16:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de ultra sensitieve testen van 123zwangerschaptest . nl? Of ander gevoelige zwangerschapstest?

Wat moet u weten wanneer u een extra gevoelige zwangerschapstest gebruikt:

De extra gevoelige zwangerschapstest kunt u al gebruiken 6 dagen voor de te verwachten menstruatie. Belangrijk is om te weten dat veel zwangerschappen het niet redden tot de dag van de verwachte menstruatie. Zo kan het dus gebeuren dat de extra gevoelige zwangerschaptest een positieve uitslag geeft, maar u daarna toch gewoon uw menstruatie heeft. U dient zich dit goed te realiseren om grote teleurstelling te voorkomen. Wanneer de extra gevoelige zwangerschapstest positief test, dient u altijd nog een gewone zwangerschapstest te doen op of na de dag van de te verwachten menstruatie.

Kan ik er dan op uitmaken dat als de test 6 dagen voor de te verwachten menstruatie negatief uitslag geeft, ik geen 'normale' test meer hoef te doen? Zijn ze betrouwbaar?

(Ben vrij nieuw op viva en weet (nog) niet hoe ik een topic aan een bepaald onderwerp kan koppelen)

Groetjes!
Een paar zinnen waarin 4x melding moet worden gemaakt van een extra gevoelige zwangerschapstest vind ik bij voorbaat al onbetrouwbaar.

En waarom die dingen positief testen en je daarna toch ongesteld wordt, en als je positief test moet je toch nog een gewone test doen. Jaja.

Ik denk dat staren in een glazen knikker of een ja-nee dobbelsteen net zo nauwkeurig is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ach, waarom zo hysterisch vroeg testen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hebben jullie eigenlijk wel gelijk in.. Ben gewoon zo'n ongeduldige doos. Het is gewoon zo spannend.

Het wordt dan gewoon braaf wachten tot ik een paar dagen overtijd ben..
dat vroege testen vooral laten....

heel veel zwangerschappen zetten nog voor de NOD niet door....maar omdat je te vroeg test ben je al te snel in feest stemming.

Gewoon wachten tot je NOD, scheelt je een hoop stress/verdriet als het toch niet blijft plakken. Zelfs op je NOD positief testen is nog steeds geen garantie dat ie blijft zitten dus daarvan heb je straks al genoeg stress/spanning
Zeker waar..Slaat eigenlijk ook nergens op. Had er nog een paar liggen en die heb ik al snel weg gegooid. Als ze blijven liggen ga ik het waarschijnlijk toch weer doen. Dan is de verleiding te groot.

Ik haal weer testen als het moment daar echt voor is.

Bedankt voor de reacties iig!
Ik heb ze ook gebruikt, positief, maar toen mijn NOD er was werd ik toch nog ongesteld. Dus vals positief, helaas. Ze werken dus wel, maar je hebt er weinig aan helaas.
Home is where the heart is.
Niet voor je nod testen. Als hij negatief is was je misschien te vroeg, als je positief test is de kans dat het misgaat nog 33%. Heb je dus niks aan.
@ maartje1, wat vervelend..Net wat studiemiepmiep zegt..Dan ben je in een feeststemming en dan gaat het helaas nog mis.

@ olivia1, hij was idd negatief, dus dacht dat ik dan sowieso niet zwanger was. Ik moet maar gewoon afwachten totdat ik (miss) een paar dagen over tijd ben en ondertussen duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven