stoppen met pil na 6 dagen???
dinsdag 16 februari 2010 om 19:11
Heb n spiraatje, koperspiraal zonder hormoon. Maar ik dacht misschien es de pil weer proberen en dan als t bevalt het spiraaltje es verwijderen. Maar tjee na 6 dagen pil voel ik me vreselijk. Kon vanmiddag wel n deur in twee hakken, wat n hormonale tsunami. Wil nu alweer stoppen eigenlijk. Is dat mogelijk zonder gevolgen? Heb hem op 1e menstruatiedag uiteraard ingenomen, en ben nog steeds ongesteld dus lijkt het me dat ik wel kan stoppen toch? Iemand ervaring of zelfde ervaring?
dinsdag 16 februari 2010 om 19:46
Natuurlijk kun je stoppen, en aangezien je een spiraaltje hebt, ben je nog steeds prima beschermd tegen zwangerschappen.
Of je echt last van de hormonen hebt is misschien wel een beetje discutabel. Na zes dagen heb je nog niet zoveel binnen. Maar hoe dan ook: als je je er niet prettig bij voelt kun je gewoon stoppen. Dan gebeurt er niets, behalve dat je misschien nog een paar dagen langer blijft bloeden.
Of je echt last van de hormonen hebt is misschien wel een beetje discutabel. Na zes dagen heb je nog niet zoveel binnen. Maar hoe dan ook: als je je er niet prettig bij voelt kun je gewoon stoppen. Dan gebeurt er niets, behalve dat je misschien nog een paar dagen langer blijft bloeden.
donderdag 18 februari 2010 om 22:47
Dit heb ik dus ook constant. Begin aan de pil ivm met menstruatieklachten, maar kom die eerste tijd niet meer door.
Net wat TO zegt na enkele dagen voel ik me zo anders en niet goed dat ik weer stop.
Na een paar maanden slikken zou ik me waarschijnlijk beter voelen, maar hoe kom ik die tijd door.
Stoppen kan wel gewoon hoor na een paar pillen..alleen ben je langer ongesteld.
Net wat TO zegt na enkele dagen voel ik me zo anders en niet goed dat ik weer stop.
Na een paar maanden slikken zou ik me waarschijnlijk beter voelen, maar hoe kom ik die tijd door.
Stoppen kan wel gewoon hoor na een paar pillen..alleen ben je langer ongesteld.
vrijdag 19 februari 2010 om 16:17