Gezondheid alle pijlers

stoppen met pil na 6 dagen???

16-02-2010 19:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb n spiraatje, koperspiraal zonder hormoon. Maar ik dacht misschien es de pil weer proberen en dan als t bevalt het spiraaltje es verwijderen. Maar tjee na 6 dagen pil voel ik me vreselijk. Kon vanmiddag wel n deur in twee hakken, wat n hormonale tsunami. Wil nu alweer stoppen eigenlijk. Is dat mogelijk zonder gevolgen? Heb hem op 1e menstruatiedag uiteraard ingenomen, en ben nog steeds ongesteld dus lijkt het me dat ik wel kan stoppen toch? Iemand ervaring of zelfde ervaring?
Natuurlijk kun je stoppen met de pil. Alleen ben je dan niet meer beschermd tegen zwangerschappen.Bel anders even je huisarts op morgen ochtend dan kun je gelijk andere opties bespreken.
Natuurlijk kun je stoppen, en aangezien je een spiraaltje hebt, ben je nog steeds prima beschermd tegen zwangerschappen.

Of je echt last van de hormonen hebt is misschien wel een beetje discutabel. Na zes dagen heb je nog niet zoveel binnen. Maar hoe dan ook: als je je er niet prettig bij voelt kun je gewoon stoppen. Dan gebeurt er niets, behalve dat je misschien nog een paar dagen langer blijft bloeden.
Mss heb je een beetje teveel, én de pil en een spiraal en geeft dat een enorme hormonenaktiviteit + een menstruatie?

Je kan idd gewoon stoppen, maar je zou het ook een maandje aan kunnen kijken.
Je kan stoppen met de pil, maar als je met de pil begint dan reageert het lichaam vaak wat heftiger op hormonen, grote kans dus dat het overgaat. En dat zul je nooit weten als je meteen weer stopt.
Het kan wel, maar je huidige menstruatie zal wel wat langer duren doordat je waarschijnlijk ook nog een onttrekkingsbloeding krijgt.
Dit heb ik dus ook constant. Begin aan de pil ivm met menstruatieklachten, maar kom die eerste tijd niet meer door.

Net wat TO zegt na enkele dagen voel ik me zo anders en niet goed dat ik weer stop.

Na een paar maanden slikken zou ik me waarschijnlijk beter voelen, maar hoe kom ik die tijd door.

Stoppen kan wel gewoon hoor na een paar pillen..alleen ben je langer ongesteld.
Je bent geen paar maanden misselijk hoor anita11, waarschijnlijk maar een paar dagen en dan de eerste maanden 1-2 dagen nadat je weer bent begonnen na je stopweek. Daarom is het misschien een goed idee om niet meteen na een paar dagen te stoppen maar eerst even te kijken hoe het gaat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven