Gezondheid alle pijlers

Waarschijnlijk alvleesklierkanker

30-09-2021 08:19 2108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hoogstwaarschijnlijk alvleesklierkanker. En ik kan er niet mee omgaan. Nog niet in ieder geval. Naar aanleiding van scans is een zwelling gezien in de kop van de alvleesklier en plekjes op m'n lever. Morgen heb ik een afspraak met de arts in het ziekenhuis, maar ik word gek van m'n gedachten, angsten, verwachtingen, weet ik het.

Ik ben pas 46, sta nog midden in het leven, getrouwd, ben drie jaar geleden m'n moeder verloren aan kanker en vind het zo erg voor mijn vader. En m'n man, mijn lieve rots in de branding.

Om me heen wordt nog gezegd, dat er nog een kans is dat het iets anders is, maar die ruimte heb ik nu niet in mijn hoofd. Ik ben aan het doemdenken en zie mezelf al overlijden. Er zullen wel meer medische ingrepen volgen nu om alles vast te kunnen stellen.

Dit topic open ik voor wat steun, een babbeltje, eventuele informatie. Ik ben gewoon bang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat verdrietig!
Veel sterkte voor haar dierbaren :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
:rose:
Een bloem voor Nadal en voor haar nabestaanden. Ze sprak zo warm over jullie, wat moet dit een groot verlies zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
:rose: zo jong nog. Vreselijk.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een verdrietige update.
Ik was er ergens al een beetje bang voor, maar hoopte toch stiekem op goede berichten.
Lieve Nadal❤️
Sterkte aan haar man, haar vader, haar kinderen en alle andere mensen die haar dierbaar waren❤️
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel zonnestralen voor die prachtige Nadal :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte en dat de goede herinneringen jullie hart mogen verwarmen❤️ :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Vaak gekeken of er updates waren maar het bleef stil. Hoopte, misschien tegen beter weten in, op goed bericht. Maar helaas, wat ontzettend verdrietig dat het toch zo snel is gegaan.
Sterkte aan de geliefden waar ze vaak zo warm over sprak :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat afschuwelijk dat het na het goede nieuws ineens zo snel ging.
Heel veel sterkte voor iedereen om haar heen ❤️

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven