Zenuwbeknelling elleboog?

zaterdag 28 juni 2014 om 21:42
Ruim 5 jaar geleden werd ik 's nachts wakker met een gigantische pijn in mijn elleboog. Zo erg dat ik de huisartsenpost had gebeld omdat ik moest overgeven van de pijn. Volgende dag naar de huisarts en toen was het al een heel stuk minder geworden. HA dacht toen aan een tennisarm. Die volgende dag was de pijn helemaal weg, dus geen tennisarm en ook nooit meer last van gehad. Gisteravond ineens voelde ik weer diezelfde pijn, maar dan in mijn andere arm en gelukkig veel minder. Nu heb ik het weer verdorie. Ik ben als de dood dat ik het weer zo erg krijg. Ik heb geen dove pink of tintelende hand. Iemand enig idee welke houding het beste is om te voorkomen dat die zenuw helemaal klem gaat zitten?

zondag 29 juni 2014 om 13:45
Leun je veel op je ellebogen? Als ik veel op de tafel leun met mijn ellebogen, gaat op een gegeven moment mijn arm pijn doen en gaan mijn pink en wijsvinger tintelen. Maar de pijn is nooit zo erg geweest dat ik moest overgeven.
In ieder geval niet leunen dus.
Ik weet natuurlijk niet of er echt iets bekneld zit bij jou, dus als het vaker gebeurt of aan blijft houden, weer even naar de huisarts.
In ieder geval niet leunen dus.
Ik weet natuurlijk niet of er echt iets bekneld zit bij jou, dus als het vaker gebeurt of aan blijft houden, weer even naar de huisarts.