Ongevraagde mail van Booking.com

09-11-2018 11:17 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik meestal voor de fun hotels en dergelijke heb zitten kijken op Booking.com krijg ik binnen no-time mails van Booking met daarin dat ze op me wachten. Kan ik dat ergens uitzetten?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Stuur een mailtje en vraag het ze.
Waarschijnlijk kan je het gewoon uitzetten even goed lezen.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
09-11-2018 11:19
Stuur een mailtje en vraag het ze.
Waarschijnlijk kan je het gewoon uitzetten even goed lezen.
Uiteraard al gezocht in mijn account. Ik kon het niet vinden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
09-11-2018 11:20
Uiteraard al gezocht in mijn account. Ik kon het niet vinden.
Daarna heb je een mailtje gestuurd met die vraag?
Alle reacties Link kopieren
Dat moet je vast wel ergens uit kunnen zetten; want ik krijg werkelijk nooit van dit soort mails van booking.com
Zijn cookies. Kan je niet uitzetten.
https://www.booking.com/subscription_manager.nl.html
Dit al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
09-11-2018 11:29
Zijn cookies. Kan je niet uitzetten.
Dan kunnen ze je niet zomaar mails gaan sturen. TO, je kunt je in de mail zelf je uitschrijven voor e-mails.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
09-11-2018 11:34
Dan kunnen ze je niet zomaar mails gaan sturen. TO, je kunt je in de mail zelf je uitschrijven voor e-mails.
Dat heb ik gedaan maar ze blijven komen. Het zijn ook geen nieuwsbrieven trouwens.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de link. Heb me nogmaals uitgeschreven. Nu maar even 48 wachten en kijken of het deze keer wel werkt.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 09-11-2018 11:44
Reden: SChrijffout.
2.79% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
TVP.

Zwaar irritant.
Alle reacties Link kopieren
Het meest irritant vind ik de mailtjes met allerlei aanbiedingen op de locatie waar je dus net geweest bent. Net alsof ik daar onmiddellijk weer naartoe zou willen.
ik vind dat van reclames van dingen die je net gekocht hebt. Die ene jas bij de bijenkorf, dat truitje van wehkamp en die tas van bagageonline - die je net gekocht hebt.

En net zo irritant: waarvan je besloten hebt dat díe het in elk geval níet worden.
Ik vind het gewoon irritant dat ik niet eens meer op booking.com naar een hotel kan kijken, zonder zo'n mailtje te krijgen. Sowieso al die mailtjes altijd maar.... en echt blokkeren kan ook niet, want ik boek wel áltijd via hen.
Alle reacties Link kopieren
Booking.com is heel erg goed in het stalken van hun klandizie. Ook weleens op vakantie gekeken naar accommodaties via Booking.com en de aanbiedingen en (herhaalde) verzoeken om reviews vlogen om je om de oren.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso is Booking irritant in het sturen van mails. Als je één hotel boekt, krijg je -voor je überhaupt bent gearriveerd- minimaal 4 mailtjes over die overnachting. En dan naderhand nog de mails over de review.

Ik ben net terug van vakantie, had zelf een rondreis samengesteld met een stuk of zeven reserveringen via Booking. Ik werd helemaal gek van al die mails onderweg.

Geen oplossing voor jouw vraag, maar ik ben wel mijn frustratie even kwijt ;-D
Zou het helpen als je uitgelogd en met een lege cookiepot gaat rondkijken? Dan weten ze niet wie je bent toch?
Tiana_76 schreef:
09-11-2018 12:45
Zou het helpen als je uitgelogd en met een lege cookiepot gaat rondkijken? Dan weten ze niet wie je bent toch?
Dat zal ongetwijfeld helpen. Maar hoe irritant is dat.... Ik hoop dat booking.com meeleest.
Als je in de mail helemaal naar onder scrold , dan staat er meestal iets van afmelden of uitschrijven.
Dan ben je er ook vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf overal uitgeschreven maar ik krijg nog steeds ongevraagde mail :-(
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
15-11-2018 22:28
Ik heb mezelf overal uitgeschreven maar ik krijg nog steeds ongevraagde mail :-(
Dan het emailadres van de afzender blokkeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven