UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk



:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf ook in de tabel gezet.
Alle reacties Link kopieren
BrumBrum schreef:
05-12-2019 09:26
Oh heb je daar ook capsules van? Heb je die in een winkel gekocht of besteld?

Volgens mij gewoon bij de etos toen maar je kunt ze ook overal bestellen. Echt vervelend als je zó misselijk bent dat je ervan moet overgeven :-x

Welkom paardje :cheer2:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
05-12-2019 10:14
Volgens mij gewoon bij de etos toen maar je kunt ze ook overal bestellen. Echt vervelend als je zó misselijk bent dat je ervan moet overgeven :-x

Welkom paardje :cheer2:
Oké, ga ik daar even kijken zo! Tot nu toe gaat het redelijk goed dus dat is wel beter!
Morgen krijg ik van die misselijkheidsbandjes binnen voor om m'n polsen. Die heb ik tijdens de vorige zwangerschap ook gedragen en dat nam de scherpe randjes weg leek het.

Welkom paardje! 😊
Alle reacties Link kopieren
Welkom paardje. Hoe gaat het bij jou? Al kwaaltjes ? Voel je je zwanger?

Ik heb net toch een digital test gedaan en die zei 1.2 won zwanger. Ik moet vandaag of morgen 5 weken zijn dus ik denk dat het dan wel klopt dat hij nog 1 a 2 wkn aangeeft.
Ik wordt ook onzekerder door die testen maar als ik dan heel eerlijk ben en luister naar me lichaam ben ik gewoon hartstikke zwanger en ga me zelf dus ook niet meer kwellen met testen.
Fijne sinterklaas allemaal
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat heb ik ook Bibi maar kon het dinsdag bij de action toch niet laten om een doosje testen mee te nemen. Ben er ook weer wat onzekerder door geworden ook al zijn de testen ongeveer hetzelfde. Ik ga het ook weer proberen te laten rusten, het is zoals het is.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo rot dat die testen jullie onzeker maken. Maar ik snap het wel, ik zou dat ook hebben. Aan de andere kant: er komt niet voor niets een 2e streepje te staan. Het verschilt toch ook hoe snel iemand HCG aanmaakt? Gaat bij mij vast heel snel! 😅

Ik heb vanmorgen de laatste test maar opgemaakt. Sinds zaterdag knalt die teststreep echt in vergelijking met de controlestreep, veel duidelijker. Clearblue heb ik vorige week maandag voor het laatst gedaan, toen was ik denk ik precies 4 weken en gaf hij 2-3 weken aan. Nu ga ik gewoon afwachten tot de echo volgende week vrijdag. Ik geloof wel dat het qua hormoonopbouw goed zit 😅.
Alle reacties Link kopieren
Moet zo'n test dan steeds donkerder worden? Bij mij is de streep met de uitslag iets lichter dan de teststreep, maar ik maak me daar verder geen zorgen over.

Ik merk dat ik wel vaak na de lunch moe ben op werk. Mijn motivatie is ook net wat minder dan gebruikelijk. Hebben jullie dat ook?

En hebben jullie het al aan mensen verteld (sorry voor alle vragen maar het is voor mij de eerste keer).
anoniem_393323 wijzigde dit bericht op 05-12-2019 14:03
15.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat gek dan eigenlijk hè brum dat hij bij jou btje voorloopt en bij mij net goed of net achterloopt die digitale test
Ach ja de 1 zal idd veel meer hormoon aanmaken dan de ander
Hoi nieuwe dames, welkom! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Zo leuk dat deze groep groeit en dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten.

Hier nog steeds erg onzeker en niet al te best geslapen. Soms haal ik het in mijn hoofd dat mijn klachten minder worden maar ik maak mezelf gewoon gek. Positief blijven en ik probeer er ook van te genieten. Konden we maar even een paar weken doorspoelen haha
Alle reacties Link kopieren
Qua kwaaltjes:
✔ misselijkheid
✔ pijnlijke borsten
✔ opgeblazen buik
✔ snel moe

Hebben jullie al cravings of dingen die jullie niet meer kunnen ruiken/eten?
Alle reacties Link kopieren
agentstarling schreef:
05-12-2019 13:58
Moet zo'n test dan steeds donkerder worden? Bij mij is de streep met de uitslag iets lichter dan de teststreep, maar ik maak me daar verder geen zorgen over.

Ik merk dat ik wel vaak na de lunch moe ben op werk. Mijn motivatie is ook net wat minder dan gebruikelijk. Hebben jullie dat ook?

En hebben jullie het al aan mensen verteld (sorry voor alle vragen maar het is voor mij de eerste keer).
Uiteindelijk wel denk ik? Maar geen idee of dat bij iedereen zo is. De vorige keer liep het bij mij ook op.

Onze ouders weten het en 2 vriendinnen, de broers en schoonzussen na dit weekend ook. Verder even afwachten tot de 1e echo en dan rond kerst misschien wat meer mensen inlichten.
Alle reacties Link kopieren
Bibi30 schreef:
05-12-2019 14:01
Wat gek dan eigenlijk hè brum dat hij bij jou btje voorloopt en bij mij net goed of net achterloopt die digitale test
Ach ja de 1 zal idd veel meer hormoon aanmaken dan de ander
Ja idd. De vorige keer liep het zelfs nog sneller op, maar toen was het officieel een tweeling in het begin (is met 6 weken mis gegaan). Gelukkig wel 1 gezond kindje!
Maar misschien maak ik het gewoon sneller aan dan gemiddeld, ik had ook al een licht positieve test met middagurine 9 dagen na de vermoedelijke ovulatie.
Paardje64 schreef:
05-12-2019 14:10
Qua kwaaltjes:
✔ misselijkheid
✔ pijnlijke borsten
✔ opgeblazen buik
✔ snel moe

Hebben jullie al cravings of dingen die jullie niet meer kunnen ruiken/eten?

Ik heb:
- iets gevoelige borsten (maar veel minder dan normaal met PMS)
- pijnlijke onderrug
- lichte krampjes onderin buik
- meer honger
- snel moe
Alle reacties Link kopieren
Paardje heel herkenbaar deze klachten

En ja na t middageten wordt mijn energie steeds lager vooral uurtje of 15u heb ik t idee dat ik wel kan slaaaapen. Toch val ik moeilik in slaap op t moment. Kan ook door de hcg komen las ik
Wij gaan het met kerst vertellen aan ouders broers en zussen dan ben ik wss 8wkn. De rest mag nog even wachten tot termijnecho. Vind t ook wel bijzonder om ff ons eigen geheimpje te hebben
Oh mijn werkgeefster weet t wel omdat ik vrij miest voor de 1e echo en het dan bij ons megaaa druk is op werk
Joseetje7881 schreef:
04-12-2019 15:19
Dag dames,

Ik ben na 2 jaar proberen voor het eerst zwanger. We waren al bezig met accepteren dat we kinderloos zouden blijven (ik ben inmiddels al 41) en plots heb ik ineens een positieve test.
Nu vreselijk in spanning of het allemaal goed zal gaan....

Eerste echo pas 30 december. Voorlopige UD is 8-8-2020.
Ah wat mooi dat het dan toch nog gelukt is he als je bijna dacht van niet? Gefeliciteerd! :cheer:
Die spanning is inderdaad killing. De dagen gaan nu ineens super traag....

Mijn UD is ook 8/8. Zet jij ook je gegevens in de tabel? :-)
verkeerd ingelogd
Alle reacties Link kopieren
Hier gekleurde afscheiding. Ik kan niet veel hoop meer houden zo, ik ga maar van het ergste uit.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
06-12-2019 08:26
Hier gekleurde afscheiding. Ik kan niet veel hoop meer houden zo, ik ga maar van het ergste uit.
Ah nee, wat naar! ☹️ Ik hoop zo voor je dat het toch gewoon goed is allemaal maandag!
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft allemaal niks te betekenen maar het zou me echt verbazen als alles gewoon goed is.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
@ Bam, is het voor het eerst dat je gekleurde afscheiding ziet of heb je het al eerder gezien.
In het eerste geval hoeft het niet zo veel te betekenen, in het tweede geval is het meestal geen goed nieuws helaas.
Meld het in elk geval bij je VK, die kunnen je dan wat beter monitoren.
Hopelijk betekend het niets in jouw geval.
Alle reacties Link kopieren
Nee dit is de eerste keer en ik weet dat het niks hoeft te betekenen, heb bij beide vorige zwangerschappen ook een paar keer bloedverlies gehad maar nu in combinatie met die niet oplopende testen en het neerslachtige gevoel toch het idee dat het niet goed zit. Ik moet zo werken en heb voor de zekerheid gewoon vast kraamverband gehaald :facepalm: Ik heb geen pijn ofzo, ik maak mezelf gewoon gek.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Extra spannend zo! Gelukkig heb je maandag al een echo, dan heb je hopelijk duidelijkheid.

Ik denk dat ik toch een virusje erbij heb gehad. Ons dochtertje had ook al buikgriep. Nu nog wel misselijk, maar dat is wel gewoon zwanger misselijk wat ik de vorige keer ook had.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee bam ik hoop dat het niks te betekenen heeft! Hopelijk kan je werk je even afleiding geven en krijg je maandag alsnog goed nieuws. Fingers crossed :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Begin meer menstruatiepijn te krijgen en de tampon zat halfvol dus denk dat het gaat beginnen. Moet morgenochtend eigenlijk ook werken maar weet nu niet wat wijsheid is...
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Aah nee, wat rot Bam! ☹️ Als je echt buikkrampen krijgt is het misschien verstandig om je ziek te melden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven