Uitgerekend 2e helft juli 2021

16-11-2020 21:10 363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is er voor de iedereen die in de 2e helft van juli is uitgerekend!
Laat weten of je mee wil schrijven, dan zet ik je in de tabel :-) :jump:
Wil je iets aanpassen? Laat dat dikgedrukt aan mij weten!

Naam Leeftijd Uitgerekende
datum
Hoeveelste
kindje
Echo
Mirriemirrie 34 22 juli :heart: 2e
Bizarre 34 19 juli :heart: 1e 29-12
Hybris 31 20 juli 1e 9-12
SingleQueen 37 20 juli :heart: 1e 6-1
Nalala 31 21 juli :heart: 3e 23-12
Olijfje 29 21 juli :heart: 1e 30-12
Puzzelstuk 21 juli :heart: 2e 30-12
Cela 34 22 juli :heart: 1e
Lapjeskat 28 22 juli 1e 15-12
Neweve 30 22 juli 1e
Fietsertje89 30 23 juli :heart: 1e 21-12
lapetiteprincesse 30 23 juli 1e
Plukje83 36 23 juli :heart: 2e 31-12
Amber 26 24 juli :heart: 1e
Nolatjeee90 28 25 juli :heart: 1e 11-12
Lisedor 35 27 juli :heart: 3e 5-1
Phloxx 29 27 juli 1e 14-12
Aviendha 28 28 juli 1e 15-12
Vivavette 29 28 juli :heart: 1e 7-1
Lampje279 32 29 juli :heart: 1e 23-12
Janeway103 30 juli 2e 16-12
_mathilde_ wijzigde dit bericht op 15-12-2020 10:21
65.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic aangemaakt: uitgerekend 2e helft juli 2021 *nieuw*
Alle reacties Link kopieren
@Mathilde, wat verdrietig. Heel veel sterkte :hug:
Veel sterkte Mathilde!
Veel sterkte, lieve Mathilde. Echt heel verdrietig :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Mathilde. Een hele dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de lieve woorden nog en tnx Mirrie, dat je het stokje wilde overnemen! Het is meer dat ik de tabel gewoon niet meer ga bijhouden en dat vind ik vervelend voor jullie. Vind het niet alleen jammer dat deze zwangerschap geen (lang) leven beschoren is, maar ook dat ik dit fijne groepje moet missen. Het is niet anders, zo werkt de natuur.

Het gaat ok. Soms huil ik even, maar dat wordt nu al minder en slaat steeds meer om in berusting. De verschijnselen zijn sinds vandaag ook vrijwel weg. Gelukkig heb ik 2 lieve meisjes die me met beide benen op de grond houden, maar ik kan niet wachten totdat we weer aan de slag mogen voor een succesvolle zwangerschap! Dat vind ik op dit moment steeds vervelender... Dat ik niet weet wanneer dat is. Bij sommigen is het in een week achter de rug, anderen maanden. Nou, veeg me dan maar op.

Heeeeel veel geluk meiden! Op naar prachtige baby's in juli (en voor sommigen augustus ;-)). Een topmaand, vond ik zelf. Xx
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Mathilde wat is voor jou nu het traject? Is dat gewoon afwachten of wordt er medisch ingegrepen?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Er was een hartje en de vk vroeg 100 keer of ik de termijn echt zeker wist. Ik had 4 weken geleden gewoon een knalpositieve test en ik weet mijn eisprong, dus ik ben 100 procent zeker dat ik 8 weken had moeten zijn. En ik weet ook hoe die echo's eruit zien: niet zoals die van gisteren. Zag het ook meteen.

Vlg week is alleen maar om te kijken wat er is gebeurd. Als het plots groeit en blijft leven doen ze niets en mag ik vlg week wéér komen, maar de groeiachterstand is zo groot dat ik vermoed dat er iets echt goed mis is. Dus heb liever dat het vlg week of 1. Op miraculeuze wijze (redelijk) op termijn is of 2. Het niet meer leeft en ik zsm door kan. Dan zal het wellicht eerst afwachten zijn, dan pillen en dan eventueel curettage? Geen idee, zo ver waren we nog niet omdat er een hartje was.
Alle reacties Link kopieren
_Mathilde_ schreef:
16-12-2020 19:18
Er was een hartje en de vk vroeg 100 keer of ik de termijn echt zeker wist. Ik had 4 weken geleden gewoon een knalpositieve test en ik weet mijn eisprong, dus ik ben 100 procent zeker dat ik 8 weken had moeten zijn. En ik weet ook hoe die echo's eruit zien: niet zoals die van gisteren. Zag het ook meteen.

Vlg week is alleen maar om te kijken wat er is gebeurd. Als het plots groeit en blijft leven doen ze niets en mag ik vlg week wéér komen, maar de groeiachterstand is zo groot dat ik vermoed dat er iets echt goed mis is. Dus heb liever dat het vlg week of 1. Op miraculeuze wijze (redelijk) op termijn is of 2. Het niet meer leeft en ik zsm door kan. Dan zal het wellicht eerst afwachten zijn, dan pillen en dan eventueel curettage? Geen idee, zo ver waren we nog niet omdat er een hartje was.
Sterkte meid! Klinkt als mijn vorige miskraam. Ook daar een kloppend hartje, maar vruchtje was veel te klein. Vond het heel dubbel ook te zien. Heb ook een week tussen hoop en verdriet gezeten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je verder, welke kant dit ook op gaat! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mirriemirrie schreef:
16-12-2020 19:32
Sterkte meid! Klinkt als mijn vorige miskraam. Ook daar een kloppend hartje, maar vruchtje was veel te klein. Vond het heel dubbel ook te zien. Heb ook een week tussen hoop en verdriet gezeten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je verder, welke kant dit ook op gaat! :heart:
Nu ben ik wel benieuwd :)
Ook zo'n grote achterstand? En hoe was het verloop en wanneer begon de miskraam? Zag je een vruchtje of alleen stolsels? Ben zo bang dat ik het per ongeluk door ga spoelen ofzo 😬
Alle reacties Link kopieren
_Mathilde_ schreef:
16-12-2020 19:44
Nu ben ik wel benieuwd :)
Ook zo'n grote achterstand? En hoe was het verloop en wanneer begon de miskraam? Zag je een vruchtje of alleen stolsels? Ben zo bang dat ik het per ongeluk door ga spoelen ofzo 😬
Ja volgens eigen berekening zou ik 7wkn zwanger zijn, bij de echo was het maar 3,5 mm groot wat overeen kwam met krap 5 wkn. Op moment van echo had ik al wat bruin bloedverlies, daarom mocht ik ook eerder langskomen. Dat heeft daarna nog een kleine week doorgesudderd waarna het echte bloedverlies begon. Ik vond het meevallen, voor mij doen was het een heftigere menstruatie dan normaal. Wel wat meer bloed en veel krampen maar geen stolsels. Ik heb iig geen vruchtje oid kunnen ontdekken, maar heb ook niet continue in de pot gekeken, bovendien was het bij mij ook zo klein.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat is wel erg klein. Bij mij ook hoor, maar wel ruim 6mm. De vk verwachtte ook dat ik niets zou zien. We gaan het meemaken :(. Wel fijn dat het nu goed blijft gaan bij jou!!
Alle reacties Link kopieren
_Mathilde_ schreef:
16-12-2020 20:06
Ah, dat is wel erg klein. Bij mij ook hoor, maar wel ruim 6mm. De vk verwachtte ook dat ik niets zou zien. We gaan het meemaken :(. Wel fijn dat het nu goed blijft gaan bij jou!!
Hoe gaat het met je Mathilde? :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven