Fellatio achter het stuur tijdens het rijden

18-06-2021 15:43 37 berichten
Ik ga toch eens een heel bizar onderwerp aansnijden: fellatio achter het stuur tijdens het rijden. Soms schijnt het te gebeuren dat mannen zich achter het stuur oraal laten bevredigen. In het Engels zijn er ook meerdere uitdrukkingen voor.

Dat ik hier ineens op kom, komt doordat ik er laatst iets over las op Twitter. Iemand uit mijn familie, maar met wie ik overigens gebrouilleerd ben, maar die ik regelmatig lees op Twitter, had onlangs op Twitter gepost dat hij zich achter het stuur oraal heeft laten bevredigen. Een paar dagen later heeft hij die tweet overigens weer weggehaald, kennelijk begreep hij wel dat het erg bizar is.

Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie het ooit gedaan of kennen jullie iemand die het ooit gedaan heeft?

Het lijkt mij uitermate onverantwoord. Door de sexuele opwinding heb je je aandacht niet meer volledig bij het rijden en ben je minder geconcentreerd op het verkeer. Wat dat betreft valt fellatio tijdens het rijden onder dezelfde categorie als rijden bij oververmoeidheid of rijden onder invloed van alcohol or drugs. Verder is er ook nog het gevaar dat er door de sexuele opwinding spiersamentrekkingen plaatsvinden waardoor je niet meer goed in staat bent om de bedieningsorganen van de auto te bedienen.
Alle reacties Link kopieren
A head while I'm driving. I'm driving.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
En waarom precies maak jij je hier druk om?
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels
Ik, vind het onverantwoordelijk verkeersgedrag.

Ik vind het jammer dat deze persoon die dat laatst gedaan heeft, niet is betrapt door een motoragent van de gendarmerie (het gebeurde in Frankrijk) want dan had hij een flinke bekeuring gekregen en had hij zijn rijbewijs mogen inleveren.
Viezelevozen schreef:
18-06-2021 15:47
En waarom precies maak jij je hier druk om?

Omdat deze gladde aal vis het beeld heeft dat De Vivavrouw op sex belust is en nu nog snel even kijkt of er hier nog een naïef zeepaardje zwemt dat in dit soort gehengel trapt hapt?
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik vind dit echt nergens over gaan. Lijkt mij heel vermoeiend om mij druk te maken iedereen die onverantwoordelijk verkeersgedrag vertoond.

Overigens heb ik het ook welleens gedaan. Was best leuk en spannend. zo bizar vind ik het niet
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels
Viezelevozen schreef:
18-06-2021 15:52
Overigens heb ik het ook welleens gedaan. Was best leuk en spannend. zo bizar vind ik het niet
Vertel eens wat meer, ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 15:50
Omdat deze gladde aal vis het beeld heeft dat De Vivavrouw op sex belust is en nu nog snel even kijkt of er hier nog een naïef zeepaardje zwemt dat in dit soort gehengel trapt hapt?
haha.. ok dat verklaart een hoop. Ik vond het al een raar verhaaltje
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels
Alle reacties Link kopieren
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 15:55
Vertel eens wat meer, ik ben benieuwd.
Nee
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels
Alle reacties Link kopieren
Viezelevozen schreef:
18-06-2021 15:52
Sorry maar ik vind dit echt nergens over gaan. Lijkt mij heel vermoeiend om mij druk te maken iedereen die onverantwoordelijk verkeersgedrag vertoond.

Overigens heb ik het ook welleens gedaan. Was best leuk en spannend. zo bizar vind ik het niet
en je vond dat verkeerstechnisch helemaal verantwoord?
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft toch iedereen wel eens gedaan, voor de grap?
KamilleT schreef:
18-06-2021 16:09
Dat heeft toch iedereen wel eens gedaan, voor de grap?
Ik heb dat dus nooit gedaan, en ook nooit bij mij laten doen. En ik heb ook niet de minste interesse om het te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
18-06-2021 16:08
en je vond dat verkeerstechnisch helemaal verantwoord?
Verkeerstechnisch niet. Fellatiotechnisch deed ze het heel goed. Maar ja, ik rij ook welleens te hard. dat is ook niet verkeerstechnisch verantwoord.
Zelfs de beste kippen, leggen welleens een ei in de brandnetels
Alle reacties Link kopieren
Werd zoiets ook niet in "The world according to Garp" gedaan? En dan zelfs nog veilig op de parkeerplaats?

De echtgenoot van de dame in de auto reed boos op de geparkeerde auto in, met een vervelend resultaat voor de heer die eerst lag te genieten...
:proud:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn toch wel de topics die je vooral op het viva forum vind hoor
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
18-06-2021 16:55
Werd zoiets ook niet in "The world according to Garp" gedaan? En dan zelfs nog veilig op de parkeerplaats?

De echtgenoot van de dame in de auto reed boos op de geparkeerde auto in, met een vervelend resultaat voor de heer die eerst lag te genieten...
:proud:
Volgens mij reed Garp per ongeluk op die auto in (waar zijn echtgenote haar minnaar inderdaad nog 1 laatste keer...). Maar, ja. Dat was ook waar ik meteen aan moest denken.
Alle reacties Link kopieren
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 15:55
Vertel eens wat meer, ik ben benieuwd.
Je bent er op tegen maar wel benieuwd naar details?
Berenliefde schreef:
18-06-2021 17:27
Je bent er op tegen maar wel benieuwd naar details?

Als het TO om de verkeersveiligheid zou gaan zou hij het waarschijnlijk ook onder actueel of overige of zo gepost hebben i.p.v. de sekspijler :idee:
Alle reacties Link kopieren
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 15:55
Vertel eens wat meer, ik ben benieuwd.
Ruk ruk....
Alle reacties Link kopieren
Dit is een grap joh.
burgos schreef:
18-06-2021 17:37
Dit is een grap joh.

Je bent een van de gezegende die deze TO niet kent? Gewoon een zeer doorzichtige hengeltechniek en als dat niets oplevert een extra training straks voor de linker- en / of rechterarm.
Viezelevozen schreef:
18-06-2021 15:52
Sorry maar ik vind dit echt nergens over gaan. Lijkt mij heel vermoeiend om mij druk te maken iedereen die onverantwoordelijk verkeersgedrag vertoond.

Overigens heb ik het ook welleens gedaan. Was best leuk en spannend. zo bizar vind ik het niet

Tot je met een gebroken kaak loopt. Ik ken een meisje dat haar kaak heeft gebroken omdat hij van de weg raakte. Wel een leuk verhaal om te vertellen ook voor veel mensen, blijft wel hangen. Als je echt apenballen zuigt met pijpen kan het misschien geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Ach, aangezien het forum toch weggaat en we allemaal een beetje in de opbiechtsfeer zitten..

Ik heb dat wel eens gedaan. Heel spannend was het
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit afgetrokken op de brommer.
Alle reacties Link kopieren
Nova66 schreef:
18-06-2021 18:23
Ik ben ooit afgetrokken op de brommer.

Je bent vergeten in te loggen op je Willem-account? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven