Gezondheid alle pijlers

Mijn hele lijf doet zeer en doodmoe

30-10-2007 10:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ehct alle spieren/tjes doen zeer, in mijn hals, ribben, borstbeen,hoofd, handen, armen, benen, romp etc etc, ook ben ik doodmoe, dit al langere tijd, morgen naar huisarts, is er iemand bekend met deze klachten?

Liefs, Fleur
Alle reacties Link kopieren
heb je niet gewoon een flinke griep?
Alle reacties Link kopieren
Ik loop ook al een tijd met gelijkwaardige klachten rond.

Bloedprikken heeft tot nu toe niets opgeleverd.



Ik denk dan ook dat ze bij jou ook bloed zullen laten prikken op van alles en nog wat.

Sterkte en succes!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt als een griep ja wat een beetje sluimert in je lichaam,zeker in deze periode heel veel mensen zijn geveld door de griep momenteel.Hoelang heb je deze klacht anders al?Zou ook kunnen duiden op een pfeiffer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties meiden, echt al alngere tijd, een paar maanden, word alleen erger, ik ben benieuwd wat mijn huisarts zegt, verder heb ik geen koorts ofzo, geen gevoel van griep, alleen die pijn echt alles, zelfs de vingerkootjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het echt fleur.

En daarom hoop ik voor je dat ze er snel wat aan kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij verder voor klachten dan Katja?



Groetjes Fleur
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ontzettend diep. Nou zul je zeggen dat is toch goed.....maar echt zo diep dat ik het alarmpiepje bij de voordeur niet eens hoor als ik slaap.

In het verleden werd ik altijd wakker als zoon of man binnen kwamen en nu niet meer.

Ik word ook moe wakker en heb dan het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden.

Ik moet echt weer op gang komen.

In het bloed vonden ze wel een licht verhoogd ontstekingsgehalte (22) maar dit was niet voldoende om door gestuurd te worden. Afgelopen week weer laten prikken op zouten en suikers en fosfaat.

Nog niets van gehoord dus dat zal ook wel normaal zijn.



En o ja, ik heb er veel meer last van als het buiten kouder gaat worden. Klinkt als reumatische klachten bij mij, Maar dat is op het moment nog uitgesloten.
Alle reacties Link kopieren
He getsie, is wel heel raar, dat van dat diep slapen ken ik niet, wel van het gevoel dat ik door een vrachtwagen overreden ben. Is gewoon klote dat ze niks kunnen vinden, dat wil je dan onderhand gewoon. Dan kunnen tenminste iets doen. Ik hoop dat de huisarts me doorstuurd naar ziekenhuis voor verder onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/



vraag de HA meteen even te prikken op B12

pernicieuze anemie ... de vergeten ziekte ....
Alle reacties Link kopieren
Kattija (en Fleur) zeur door, laat je doorsturen! Helaas is nog niet bij elke huisarts doorgedrongen dat je wel degelijk reuma kunt hebben als er niks in je bloedbeeld aantoonbaar is. Ikzelf kan vol met ontstekingen zitten, maar mijn bezinkingsfactor blijft onder de 5 (geen ontstekingen volgens bloedbeeld dus) en reumafactoren zijn niet aantoonbaar aanwezig. Ik heb echter wél reuma.
Alle reacties Link kopieren
Waaruit is dan gebleken dat je Reuma hebt Mik?
Alle reacties Link kopieren
Uit het simpele feit dat na 2 jaar de klachten niet weg zijn, mijn klachten overeenkomen met een vorm van reuma. Oftewel gewoon op basis van uitsluiting door de reumatoloog. En dan een kwestie van uitzoeken op welke medicijnen ik reageer.



Reuma bestaat in 2 varianten: seropositieve en seronegatieve. Ik heb de seronegatieve.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken de klachten wel en bij mij bleek het uiteindelijk een B12 tekort en bloedarmoede te zijn. Dus helemaal met Yamuna eens, zorg dat ze ook op B12 en het liefst ook B6 en B11 (foliumzuur), HB en Ferritine prikken.



Pijn tot aan je vingerkootjes komt me erg bekend voor.



Groetjes en succes
Alle reacties Link kopieren
denk ook eens aan de ziekte van lyme
Alle reacties Link kopieren
Wil natuurlijk niet zeggen dat dit reuma is of kan zijn, maar ik bedoel meer te zeggen dat huisartsen snel geneigd zijn om te zeggen: in het bloedbeeld is niks te vinden dus er is niks.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werd het uiteindelijk CVS/ME = chronische vermoeidheidssyndroom genoemd eerst in combinatie met bloedarmoede, ferritinetekort, B12-tekort etc. en later fibromyalgie.



CVS/ME voelt regelmatig alsof je griep hebt en/of een kater. En griep voelt als, jawel over pijn en heel erg moe. Vaak ontstaat CVS na een virusinfectie waarbij je moe blijft ook al is schijnbaar de infectie over.



De klachten van CVS/ME zijn bijna identiek aan de klachten bij de ziekte van Lyme.



Het is moeilijk te diagnosticeren en in het bloedbeeld is in principe niks te vinden. Ziekte van Lyme kan in vroeg stadium nog worden aangetoond later niet meer.



Heb je nog andere klachten?
Alle reacties Link kopieren
Bij ziekte van Lyme (weet ik van reumatoloog) beginnen de klachten in één gewricht, meestal de knie. Daarna migreert het door het hele lijf, maar steeds één gewricht per keer. Of dit waar is weet ik niet, maar dit is wel wat mijn reumatoloog zei toen ik vroeg of het Lyme kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen, heb dat nog niet eerder gehoord. Weet wel dat veel mensen in eerste instantie niet weten met de ziekte van Lyme te zijn besmet en vaak weten ze ook niet meer te herinneren wanneer het precies begon of hoe totdat ze altijd moe zijn. Dat is vaak al te lang geleden. En volgens jou zijn het dus vooral de gewrichten die per keer last krijgen? Ik dacht begrepen te hebben dat je ook overal in je lijf pijn krijgt dus uiteindelijk ook de spieren met soms zelfs echt totale problemen overal en niet of niet alleen gewrichten. Ik ga nog eens wat artikelen er over opzoeken



(niet bedoeld om de topicopenster ongerust te maken...)



Verder ziekte van Pfeiffer? Het eerste wat ze altijd onderzoeken...
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep van reumatoloog da thet echt om de gewrichten draait bij Lyme, maar ja heb het zelf niet, dus ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen (ik bauw de reumatoloog na nu ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb net wat gelezen, één van de wat duidelijkere tekenen zijn vaak gewrichtsklachten :-(. Maar er zijn heel veel meer klachten bij die je eventueel wel maar ook weer niet kan hebben. Ik las net ook dat er vooral 4 verschillende bacteriegroepen zijn bij de ziekte van lyme. Elk met een net iets ander ziektebeeld... de één meer de gewrichten, de ander meer met neurologische afwijkingen.



Kortom ik zocht op ziekte van lyme en ik kan nog wel een paar uur doorlezen. :-|



We geloven de reumatoloog dan maar! Daar kwam ik zo één twee drie niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven