Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!



over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
ikBedoelHetGoed schreef:
14-03-2018 18:32
Ik heb het al eens gezegd, maar nogmaals: waarom zouden namen van broers en zussen uit dezelfde categorie moeten komen?
Zo kende ik een gezin met dochters Maaike en Jenneke en zoon Hans-Peter. Ik ging er vanuit dat zoon vernoemd was, maar dat bleek niet zo te zijn, de ouders vonden het gewoon een mooie naam. Toen dacht ik, dat is de beste reden om je kind een naam te geven en ben ik ervan genezen dat het bij elkaar moet passen :) Ook nog in de omgeving: Kaitlin en Ties :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de combinatie van Maaike, Jenneke en Hans-Peter helemaal niet zo raar. Ze passen heel goed bij elkaar.

Bij de BBC kwam ik een Angharad en een tomasina
Ik zag net ergens de namen Rebelle en Pebbles langs komen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-03-2018 16:47
Ik zag net ergens de namen Rebelle en Pebbles langs komen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Hierbij stel ik me dus een poedel-duo voor, typisch als poedel geschoren, mét roze strikjes. :proud:
"Nee" is ook een antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
20-03-2018 16:47
Ik zag net ergens de namen Rebelle en Pebbles langs komen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Kids van de Flintstones hahaha!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Restera schreef:
20-03-2018 18:23
Kids van de Flintstones hahaha!
Dat waren toch Pebbles en Bambam?
Ondertussen gaan die kinderen met vreemd gespelde namen nu ook aan het werk heb ik gemerkt. Niet erg handig aan de telefoon, want alles moet gespeld worden.
Ik liep langsheen huis en zag de naam Sef.
Vind ik ook echt niet mooi.
Pientjexxxx schreef:
20-03-2018 19:02
Ondertussen gaan die kinderen met vreemd gespelde namen nu ook aan het werk heb ik gemerkt. Niet erg handig aan de telefoon, want alles moet gespeld worden.
Nou ja, ook Lieselotte/Liselot/Liselotte, Reinoud/Reinout en talloze achternamen moeten gespeld worden. En ik werk hoofdzakelijk internationaal en dan moet je Marijke, Brechtje, Gijs en Roeland evengoed spellen, dus daar zou ik mij nooit door laten leiden.
Alle reacties Link kopieren
Lovely_Meghan schreef:
20-03-2018 14:34
...
Bij de BBC kwam ik een Angharad en een tomasina
Vader had een ontzettend hete aardappel in de mond toen hij bij de burgerlijke stand stond en "Ingrid" probeerde aan te geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik las op fb dat Brandt is geboren.. ik wil niet weten wat voor paniekreacties die ouders gaan veroorzaken iedere keer dat ze hun zoon op straat roepen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Brandt! Daar moest ik even om lachen.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
21-03-2018 21:48
Ik las op fb dat Brandt is geboren.. ik wil niet weten wat voor paniekreacties die ouders gaan veroorzaken iedere keer dat ze hun zoon op straat roepen :facepalm:
Hahaha, geweldig zie het al helemaal voor me :)
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
18-03-2018 16:30
M.int
Oh die vind ik leuk!
lizenlotte schreef:
21-03-2018 21:48
Ik las op fb dat Brandt is geboren.. ik wil niet weten wat voor paniekreacties die ouders gaan veroorzaken iedere keer dat ze hun zoon op straat roepen :facepalm:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lovely_Meghan schreef:
20-03-2018 14:34
Ik vind de combinatie van Maaike, Jenneke en Hans-Peter helemaal niet zo raar. Ze passen heel goed bij elkaar.

Bij de BBC kwam ik een Angharad en een tomasina

Is een Welshe naam dus niet zo raar dat je die bij de BBC tegenkomt
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
21-03-2018 21:48
Ik las op fb dat Brandt is geboren.. ik wil niet weten wat voor paniekreacties die ouders gaan veroorzaken iedere keer dat ze hun zoon op straat roepen :facepalm:
Als het in Friesland is zal de reactie waarschijnlijk positief zijn. Het is een oude Friese naam.

Al noemt de Brandt die ik ken zichzelf Bram.

Er rijden in het noorden ook veel vrachtwagens met de naam Brandt Visser.

Grappig, omdat ik de naam vanaf kindertijd ken, vind ik m normaal. Zo niet, dan had ik m ook apart gevonden.
lizenlotte schreef:
21-03-2018 21:48
Ik las op fb dat Brandt is geboren.. ik wil niet weten wat voor paniekreacties die ouders gaan veroorzaken iedere keer dat ze hun zoon op straat roepen :facepalm:
Brandt is in Friesland een normale oude naam. Je spreekt het uit als Bront, in het Fries dan.

Bij vrienden zag ik een geboortekaartje van Hulk. :facepalm:

Edit; mosterd dus...
Pientjexxxx schreef:
20-03-2018 19:02
Ondertussen gaan die kinderen met vreemd gespelde namen nu ook aan het werk heb ik gemerkt. Niet erg handig aan de telefoon, want alles moet gespeld worden.
Ik heb als bijbaantje eens in een callcenter gewerkt en er zijn maar weinig mensen die nooit iets hoeven uit te leggen aan de telefoon.

Mark met C of K? Jantiene? Of Jantine? Marleen of Marlene. Laura of Lauren. Bijna altijd moet je even vragen hoe je het schrijft. En is het niet de voornaam dan bijna altijd wel de achternaam. Jan de Wit(h), Piet Jans(s)en.

Ik heb dat dan ook niet mee laten wegen bij de keuze van kindernamen. Mijn zoons hebben beide unieke namen die ze altijd zullen moeten spellen. Ik schrijf ze maar niet op hier want dan gaan jullie helemaal los hier ;-D
Brandt vind ik leuk! Net als Ijsbrandt en Rembrandt!
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
22-03-2018 05:32
Is een Welshe naam dus niet zo raar dat je die bij de BBC tegenkomt
T(h)omasina vind ik ook niet zo'n gekke naam, die heb ik ook wel vaker gehoord. Mooi, nee, maar ook niet afgrijselijk.

Ik kwam deze week op de Prenatal-pagina Djazz en Djill (geen tweeling/familie) tegen, dat vind ik dan wel weer heel erg lelijk. Verder nog Djirano en Jayden-Sean, en Yeraizáh (kindje van Che.yless).

Andere uiterste: Joris-Wim, Dré en Mia. Die stonden er ook bij.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
En in mijn zijbalk staat iets van Zwanetta? :pukey:
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Oh ik vind Sef wel leuk. Zit een jongentje op het kdv van mijn dochter die Sef heet. Ook een Sal. Vind ik ook een mooie naam. Zwanetta vind ik best lelijk. Geen mooie klank.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
22-03-2018 16:54
Oh ik vind Sef wel leuk. Zit een jongentje op het kdv van mijn dochter die Sef heet. Ook een Sal. Vind ik ook een mooie naam. Zwanetta vind ik best lelijk. Geen mooie klank.
Vind Zwanetta wel beter dan Zwaantje. Vlakbij vrienden van mij woont een vrouw die Zwaantje Pot heet.
Alle reacties Link kopieren
Lovely_Meghan schreef:
20-03-2018 14:34
Ik vind de combinatie van Maaike, Jenneke en Hans-Peter helemaal niet zo raar. Ze passen heel goed bij elkaar.

Bij de BBC kwam ik een Angharad en een tomasina
Angharad is een oude naam uit Wales

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven