cadeau examenfeestje

19-06-2018 15:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet de juiste pijler, maar soit.

Wat neem je mee als je als 13-jarige uitgenodigd wordt op diverse examenfeestjes (geen familie - wel vrienden) ? Geld of een cadeau ?
Als ik google, lees ik over een fles wijn of een sixpack bier, maar daar ga ik natuurlijk niet een minderjarige mee op pad sturen.
Is een biosbon ok, of is dat dan weer te kinderachtig ?

Eerste keer, dus we hebben geen ervaring. Mijn dochter weet het niet en denkt "gewoon geld" maar hoeveel dan ?
Ik weet het ook niet, want niet hier opgegroeid. Advies welkom :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Precies dat!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een bon van een plaatselijke brasserie gegeven. De geslaagde leek er oprecht heel blij mee.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou mijn dochter geen oudere vrienden/vriendinnen mogen hebben ? Dat krijg je als je veel hobby's hebt en sociaal bent. En neen, ze gaat niet drinken.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips die iedereen heeft aangedragen. We komen er wel uit.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
20-06-2018 08:45
Waarom zou mijn dochter geen oudere vrienden/vriendinnen mogen hebben ? Dat krijg je als je veel hobby's hebt en sociaal bent. En neen, ze gaat niet drinken.
Hoop het voor je, ga je mee om te controleren?
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Neen. Is helemaal niet nodig. Maar daar gaat dit topic niet over.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Rode roos in koker met envelop net 10 euro
Alle reacties Link kopieren
Een meisje van 13 met veel vrienden van 16/17/18 is vrij apart.
Is toch bijna een andere 'generatie'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
20-06-2018 08:45
Waarom zou mijn dochter geen oudere vrienden/vriendinnen mogen hebben ? Dat krijg je als je veel hobby's hebt en sociaal bent. En neen, ze gaat niet drinken.

Mijn 10 jarige hangt ook veel bij de vrienden van zijn 13 jarige broer, denk ook nog als hun 16 en hij 13 is.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft ook voldoende vriendinnen van haar eigen leeftijd. En ook oudere ja. Dat is zo gegroeid via de hobbies. En ik ken daarom de kinderen en de ouders. Maak me daar niet zo druk over. Nogmaals dat was niet de vraag. Bedankt voor alle genoemde opties!
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven