De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoeraaa... Kay's zoontje is er eindelijk!! Hartelijk gefeliciteerd lieverd, ook voor vriend en kleine Kay! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker kan genieten van de kraamtijd!
Brabs dikke knuffel voor jou! Hoe is het nu met Kaj?

De rest veel liefs, kom misschien later vandaag nog even bijkletsen..
Ohh lekker he zo'n dag 12-9. Leuk hoor shoppen voor jullie nieuwe huis. Ik hoop dat je snel bericht krijgt van de oplevering.Moeten jullie dan nog veel zelf doen of valt dat wel mee?

Grappig hé dat je een beeld hebt bij memsen en dat die niet helemaal klopt, zoals blond

Hi Quintie hoe is het met je?

Zwaai naar de rest!
hera, misschien toch eens nadenken hoe het komt dat iedereen denkt dat je een blondje bent
quote:twaalfseptember schreef op 26 november 2008 @ 09:47:

hera, misschien toch eens nadenken hoe het komt dat iedereen denkt dat je een blondje bent

Net bij de vk geweest. Alles was goed. Baby ligt nog verkeerd om, maar hij heeft nog een paar weken om te draaien. MIleen is superfanatiek kleurplaten voor de Sint aan het kleuren. Die gaan we strax opsturen naar het werk van vent, zodat zij ze op kunnen hangen voor zaterdag (dan is sint op het werk).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, wij ook za. sint op werk! Leuk he, spannend he! Juist voor de mama's ook poing poing
Als eerste Kayleigh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Wat een onwijs bijzondere namen. Ben benieuwd waar jullie die vandaan hebben. En hoe het met jullie gaat tuurlijk.

Brabbel, hoe is het met jou en Kaj? En je vriend tuurlijk ook? Beetje geslapen?

Gelukkig heeft 'ie geen RS virus. Dikke knuf!

Hera, merk dat het met de hormonen weer een stuk beter gaat. Heb er al zo'n 2 dagen geen last meer van gehad!

Gelukkig gaat het rustig aan iets meer vooruit met je bekken.

DDDJ, wij vieren Sint met z'n zessen bij mijn ouders. Nog geen kids in de fam, dus met surprises en een gedicht.

Hihi, die Daphne is me er eentje.

Hoe is het nu met haar? Nog steeds hoestend en proestend?

Noa al 24 weken zwanger. Ik ben ook voor een buikfoto en eentje waar je gezicht ook op staat. Heb volgens mij nog nooit een foto van jou gezien!

Zielig hoor Frans, dat Lena zoveel last heeft van haar ontlasting.

Gelukkig weer goedgekeurd bij de vlos.

12-9, ben ook benieuwd wanneer de oplevering is van jullie nieuwe huis. Zal dat al snel zijn?

Hier gaat alles stukken beter. Zoals al eerder gezegd, minder last van de hormonen.

Lekker paar dagen aan kunnen lummelen, vandaag weer.

Morgen en overmorgen werken.
quote:twaalfseptember schreef op 26 november 2008 @ 09:47:

Wat fijn dat je minder last van de hormonen hebt Nala.

Werk ze morgen

Frans, fijn dat alles goed was bij vk/

Ja, Noa een foto met gezicht +buik is een goed idee.

Ga nu Luke even naar bed brengen

doei
Haai,

Hera, wat enorm frusterend dat je herstel zo langzaam gaat. Ik vind jou er wel cool over zeg. Knap hoor. Baal je er zelf niet enorm van. En wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet van je 2 mannen (haha of moet ik zeggen 3 ). Ik ben ook zo benieuwd hoe Mileen strax op haar broertje reageert!

Nala, fijn dat he minder last hebt van je hormonen! Lekker is dat he, aanlummelen .

Yas, oeh jij ook Sint op werk dus! Ik vind het ook leuk. Vorig jaar was het ook: allemaal enthousiaste ouders en heel hard huilende kinderen, waaronder de mijne Dit jaar snapt ze er meer van en ze is nu iig al heel enthousiast voor de sint zaterdag .

12-9 en heb je lekker geshopt vandaag? Wat heb je gekocht?

DDDJ, ik zag geen scheurtjes bij de poepert, dus denk dat ze oke is. Ik had er trouwens sowieso een lik creme ingesmeerd gisteren. Heb haar vandaag verteld dat ze veel moet drinken zodat haar poep dun blijft. Hopenlijk werkt dat. Ik vind het wel echt zielig voor Daphne hoor.

Hier weer last van bekken> Denk nu dat het komt door fietsen. Steeds als ik gefietst heb, heb ik weer last. Dus daar stop ik dan maar even mee. De vk vond mijn buik mooi gegroeid vanochtend . Klopt want ik ben tonnetjerond
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik ben ook benieuwd wanneer het huis wordt opgeleverd. Ik verwacht eigenlijk ieder moment bericht over oplevering. Vandaag helaas niks bij de post. Niet zoveel gekocht hoor, alleen wat rolgordijnen. Verder even wat kasten gekeken en gordijnen. Maar dan moet man toch mee om uit te zoeken.

Frans, fijn dat alles weer goed was. En niet meer fietsen dus, ik moet zeggen dat ik het met Ties op de fiets zowiezo niet meer aandurfde na zo'n week of 30.

Nala, fijn dat je niet meer zo'n last hebt van de hormonen. Maar volgende poging komt er alweer bijna aan of niet?

Do, hoe is het met jou? Heb je al terugplaatsing gehad?

Brabbel, hoe ist?

Morgen Ties zijn laatste dagje op kdv. Heb lipfluitjes gekocht als afscheidscadeautje, kus van Ties. En hou me maar aan de gezonde tractatie dus prikker met kaas, worst en komkommer in vorm van bloemetje. Ben alleen sateprikkers vergeten

Vanavond uit eten met werk (OR)
Nala, wat fijn dat je wat minder last hebt van de hormonen. Ik kan me voorstellen dat dat heel erg lastig is. Voor jezelf, maar ook voor Vent bijvoorbeeld. Het is voor een goed doel, maar dat maakt het niet minder lastig. Gaat dat ook in 'fases' zeg maar, die last van de hormonen? Net na inspuiten het heftigst en dan een rustige periode? Of is het eigenlijk gewoon voortdurend?

12-9, ik heb hier nog wel sateprikkers voor je liggen maar een ritje naar de supermarkt is vast sneller. Ik neem die dingen al-tijd mee als ik sate ga maken. Dan ben ik vergeten dat ik die sateprikkers de vorige keer al meegenomen had, dus er ligt hier wel een voorraadje voor een paar sateetjes Heel verantwoord hoor, je prikkertjes. Is ook gewoon lekker. Ik denk dat ik ook zoiets zou doen.

Nou, ik ben helemaal geen mierenneuker wat zoetigheid betreft. Daphne eet hier (bijna) altijd zoet op brood en krijgt ook snoep. Maar ik kreeg laatst een tractatie, die heb ik weg gemoffeld, op de yoghurtrozijntjes van de hema na. Er zat in; smarties - spek - blok schuim en dan ook nog in een chocolade huls - en van die zoete banaanschuimpjes. En ook nog een zakje met een houten spelletje dat van splinters aan elkaar vast hing. En dus die yoghurtrozijntjes. Vroeg me af waarom er zoveel in één zakje moest? Beetje overdreven. Dat gedoe begint al in de luiers

Veel plezier met het etentje vanavond!

Hera, wat goed om van jou eens een ego verhaal te lezen! Ik doe mijn petje af voor jouw geduld, want je gaat ontzettend relaxed om met je herstel. Wat fijn dat je zo lekker kan genieten van je jongens. Ik had die foto's nog gekeken op de peuterspeelzaalpagina. Zag er hartstikke leuk uit. Wat leuk dat je dat hebt gedaan.

Frans, wat fijn dat alles weer APK goedgekeurd is. Krijgen we nog een buikfoto? Ben wel benieuwd, nu je zegt tonnetjerond te zijn! Nog een paar nachtjes en dan komt je Vent weer thuis! Wiehoeoeoe! Is de babykamer al klaar eigenlijk? Of ben je daarmee begonnen althans? Er lagen nog wat klusjes te wachten geloof ik he, in het huis. Red je het allemaal, of word je er zenuwachtig van?

Brabbel, ik denk aan jullie! Hoe gaat het nu met Kaj? En hoe gaat het met jou? Is er misschien iets wat we voor je kunnen doen?

Ik denk dat Daphne keelontsteking heeft. Of iets in die richting. Ze jammert zo over pijn achter in haar mond. Was allang blij dat ze 'achter in haar mond' aan kon duiden, ik zag die aften al weer voor me... Heb haar vandaag maar steeds ijsjes laten eten, dat zal de boel wel een beetje verzachten. Morgen maar even langs het inloopspreekuur. Arm kind.
Nee he .... nu weer een kéélontsteking voor Daphne...

En idd, die berg snoep daar is niet doorheen te komen he. Ik dacht altjid dat er alleen aan verantwoorde tractaties werd gedaan. En dan zeggen ze wel eens, ja hallo, laat een kind ook een keer genieten, maar sjonge, dán is er weer een broertje of zusje geboren en dan is de juf jarig en dan gaat er een kindje naar een hogere groep. Trakteren trakteren, elke week wel zo'n beetje!

Maar goed, waar wind ik me over op haha. Ik kwam alleen even dat over Daphne zeggen

Is der weer weg van *zwaait*
Aha 12/9. ik lees nu jouw verhaaltje! Verantwoorde, lekkere en leuke traktatie! Veel plezier morgen! (had het ook al even op je hyves gezegd laatst, maar wat is Ties een snoepie!)
Even een berichtje van mij. Ben weer thuis uit het ziekenhuis. Het gaat goed op spierpijn en pijn aan de heerlijke knip die ik heb gehad na dan. Het begon maandag nadat we thuis kwamen van de verjaardag van mijn zusje, Om 22 uur wist ik zeker dat ik weeen had. Mijn moeder gebeld of ze kon komen en het ziekenhuis na een uur weeen gebemocld dat we eraan kwamen. Om half 12 waren we in het ziekenhuis en moest ik eerst aan de CTG, op zich was het nog wel te doen, maar ze kwamen wel snel achter elkaar. Na 3 kwartier kwam de arts assisent eens voelen hoeveel ontsluiting ik had: toen 5 cm. De vliezen toen gebroken en Detlev had in het vruchtwater gepoept. Vanaf toen ging het heel heftig en binnen een uur had ik 9 cm! En mocht wat meepersen. met 10 cm mocht ik voluit persen, maar dit lukt voor geen meter. ik kreeg niet het idee dat er iets gebeurde met mijn gepers, vond het vreselijk. Detlevs conditie ging ook achteruit waardoor ze besloten om de vacuuumpomp erbij te halen en toen gng het snel en was hij er zo! Al met al was het een heftige bevalling, maar door de snelheid viel het me mee.

Nu weer lekker thuis! Moe maar voldaan. Borst gaat redelijk, maar door zijn hoge gewicht heeft hij veel nodig en zo snel is het niet op gang, dus moet veeeeeeeeeeeeel aanleggen!

Nou ik ga even eten, maar zijn jullie even op de hoogte!

Kus Kay
Wauw Kayleigh, dat klinkt behoorlijk heftig. Wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Thuis is toch het lekkerste

Geniet van je kersvers uitgebreidde gezinnetje lieverd. Tot gauw!
Jemmig dat is inderdaad een heftige bevalling. Maar wel fijn dat je alweer thuis bent. Kan me voorstellen dat hij veel voeding nodig is. succes met aanleggen.

Hoe reageerde Kayleigh op haar broertje? Geniet lekker van je kraamweek, laat je maar goed verwennen!
12-9 goed dat je een verantwoorde traktatie doet. Want het is inderdaad zoals Jac zegt. Ouders denken vaak ach wat maakt die ene keer uit .Maar als alle kinderen daarop trakteren tikt dat wel aan. Helemaal als ouders zulke volle zakken maken als DDDJ omschrijft.

Balen Frans dat je weer last van je bekken had na het fietsen. Ik vond fietsen toen geweldig, was het enige waar ik nog "snel"mee vooruit kwam en niet zoveel last van had als met lopen.

Ik klink wel relaxed maar ik baal er af en toe flink van dat het zo lang duurt. Maar ja daardoor gaat het herstel niet sneller dus probeer ik er maar het beste van te maken.

En lekker te genieten van alle mannen

Ik hoop dat Milena net zo enthousiast is over haar broertje als Nick, dan zit het helemaal goed.

DDDJ, wat sneu dat Daphne zo veel problemen heeft met haar ontlasting. Dat lijkt me zo lastig je kunt zo moeilijk uitleggen dat het juist extra pijn doet als ze het ophoudt.

Hopelijk vinden jullie er snel wat tegen.

Nala, wat fijn dat hormonen weer wat afgezwakt zijn. Wanneer mogen jullie weer beginnen?

Heeft iemand nog wat van Do gehoord?

Of iemand wat van Brabbel?

Ga nu even tv kijken.

Groetjes
Kay fijn om van je te lezen. Klinkt inderdaad als een heftige bevalling, maar ik kan me voorstellen dat het je ene beetje overdonderd als het zo snel gaat. Ik hoop dat de bv wsnel op gang komt om je reuzehongerlapje tevreden te houden!

DDDJ, aah arme Daphne weer keelontstking. Heb je wel eens naar haar amandelen gekeken/laten kijken. Omdat ze zo vaak ziek is, misschien helpt het als die eruit gaan?

Ik zal als man weer thuis is, hem een buikfoto laten maken.

12-9 oeh das dus wachten bij de brievenbus . En jij kon met 30 weken ook niet meer fietsen dus? Ik voelde me al een enorme nerd, maar het helpt me dat jij het ook niet meer aandurfde. Ik durf het op zich ng wel, maar ik denk dat mijn bekken het opstappen en het tillen van Milena in het stoeltje niet fijn vindt.

Ik ben eigenlijk niet zo fel op snoep op het kdv. Bij MIlena hebben ze ook iedere week wel iets extra;s volgens mij. Ik vind het wel best. Maar nu heb ik wel makkelijk praten, want Milena eet eigenlijk nauwelijks snoep. Ze lust het niet .

Nu moet ikz eggen dat dat zakje van DDDj wel heel erg gevuld is zeg. Maar goed, zou Milena dat krijgen, dan eindigt het ermee dat ik de snoepjes opeet. Dus in mijn geval is trakteren op het kdv slecht voor mij
Hey Hera *zwaai*

Ik vind het wel knap hoor dat je zo naar je herstel kan kijken. Tuurlijk heb je er zo het meest aan, maar daardoor is het nog wel knap als je dat ook kan!
12-9 en Hera, weet niet wanneer de volgende poging is. Als ik ongesteld wordt, maar wanneer dat is, dat weet ik niet.

Zit nu op dag 25, en voel nog niets. Normaal zou ik zeggen, dat ziet er goed uit! Maar misschien wordt ik wel pas over 10 dagen ongesteld...

DDDJ, weet niet wat gebruikelijk is met die hormonen. Vroeg het aan een aantal andere meiden hier op Viev, maar die hadden er geen ervaring mee. Wil het wel de volgende keer bij de IVF arts vragen.

Die Daphne loopt ook te kwakkelen zeg. Lastig hoor.

Kay, wat leuk, nu al een berichtje. Lekker dat je weer thuis bent!

Vanmiddag lekker gesport en gegeten bij (oud) collega met alle collega's. Was errug gezellie.
Hé bah dat lijkt me irritant. Normaal ben je altijd eerder/sneller/vervroegd ongesteld zeg maar. En nu "moet" je ongesteld worden en dan duurt het langer

Je hebt wel vaak van dat soort leuke uitjes, Nala.

Gelukkig is Nick ook niet zo'n snoeperd (behalve koekjes) kreeg deze week op de psz van sinterklaas in zijn schoen zo'n chocolade muisje en pepernoten. Hij nam 1 hapje "Bah, lekker nee. Mama opeten . En vroeger vond ik die dingen lekker maar toen ik een hap nam dacht ik ook "Bah, lekker nee"

Sinds 3 dagen eten we 's avonds op de bank een appel. Nick eet weer fruit.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel een zeikerd ben wat betreft Nick en snoepen. Wordt er nu wel iets makkelijker in omdat ik niet alles tegen kan houden wat hij op de psz krijgt. Maar gelukkig vindt hij het meestal niet lekker.
Beterschap voor Daphne. Ze is inderdaad wel erg aan het kwakkelen de laatste tijd.

Wel fijn dat ze het nu tenminste aan kan geven waar ze last van heeft.
Hahah zie nu de reclame van Krups voorbij komen (koffiezetapparaat) en vind dat ding er zo leuk uit zien je zou er spontaan koffie van gaan drinken
Daphne is een echte snoepdoos. Soms heb ik een behoorlijke strijd met haar omdat ze tussen de middag geen trek heeft in een boterham, maar in smarties. En dan zit je zo een uur aan tafel voor 1 boterham. Doordat ze steeds niet zo lekker was de afgelopen weken, was ik wat 'losser'. Dus, wel maar een halve boterham en dan toch een mariakaakje. Maar nu heeft Daphne het weer even slecht. De regels zijn weer aangescherpt. Geen hele boterham eten? Dan ook geen snoep/koek of andere troep. Bevalt haar natuurlijk he-le-maal niks. Maar dat is dan maar pech. Dus gisteren was de score; een boterham met smeerkaas, boterham met pindakaas, mandarijntje en 1 aardappel en een schepje appelmoes. Weer een leuke gevarieerde maaltijd Oh ja, en een ijsje dus gisteren voor haar keeltje.

Allez, op naar het inloopspreekuur.

(En bah bah bah, ik neem die schijtfuckbagger snottebellen ook weer over. Wat is dat dan hier?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven