Een wondertje in 2009?
woensdag 5 maart 2008 om 11:19
Hallo iedereen,
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
maandag 10 maart 2008 om 15:06
Haha die spannende avond kan altijd nog he. Daar hoeven we niet persé de condooms voor in de prullenbak te mikken (hoewel ik dat graag zou doen, ondingen).
Of eerst grey's en dan nog die spannende avond. 't kan allemaal.
Ja goede beschrijving hoor van grey's. Lekker verstand op nul en meeleven met wat er in de serie gebeurt.
Aruba je mag best iets invullen als je het te leeg vindt. Doe maar april/mei dan. Wie weet krijg ik dan nog een februaribaby.
Of eerst grey's en dan nog die spannende avond. 't kan allemaal.
Ja goede beschrijving hoor van grey's. Lekker verstand op nul en meeleven met wat er in de serie gebeurt.
Aruba je mag best iets invullen als je het te leeg vindt. Doe maar april/mei dan. Wie weet krijg ik dan nog een februaribaby.
maandag 10 maart 2008 om 15:10
quote:Rits schreef op 10 maart 2008 @ 13:22:
Zullen we gewoon met zijn allen uitgerekend zijn in februari? Lijkt me wel wat. Als het dan maar niet allemaal op mijn verjaardag is. Vorige keer zwanger trouwens precies op mijn verjaardag getest. Was een leuke cadeatje wat ik helaas achteraf niet kreeg maar goed. Het was toen wel leuk.
Zullen we gewoon met zijn allen uitgerekend zijn in februari? Lijkt me wel wat. Als het dan maar niet allemaal op mijn verjaardag is. Vorige keer zwanger trouwens precies op mijn verjaardag getest. Was een leuke cadeatje wat ik helaas achteraf niet kreeg maar goed. Het was toen wel leuk.
maandag 10 maart 2008 om 15:33
@Aruba, Oh, dat had ik dus ff niet goed begrepen... ik dacht echt dat je bedoelde zelf niet te willen bevallen op je eigen verjaardag. Lijkt me wel grappig als we met een aantal meiden tegelijk uitgerekend zijn, maar ja, de natuur laat zich nooit dwingen dus dan zou het wel héééééél toevallig zijn als we op de zelfde dag een kindje zouden krijgen. (en héééééél leuk!)
anoniem_63631 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 15:33
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
maandag 10 maart 2008 om 15:43
@Aruba, weet niet of je bij de AH boodschappen doet, maar die hartige taartjes zijn best lekker, kun je echt je buikje goed van rond eten. Hoef je alleen maar even in de hete oven te schuiven. Of, als je het niet erg vindt om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten, is dat "kies en kook" ook wel handig. Je kiest gewoon 4 dingen (groente, saus, vlees/vis en pasta/aardappels/rijst) en dan heb je een complete maaltijd, is super lekker en je kunt er met ruim gemak 2 avonden van eten. Staat in max. een kwartiertje op tafel. Dus jij kookt ook niet iedere avond voor jezelf? Nou ik ook niet hoor, ik doe het wel eens af met een boterhammetje, een eitje of een pannenkoek (jummy!). Met vriend kook ik wel iedere avond, meestal samen is wel gezellig.
maandag 10 maart 2008 om 15:48
Nee alleen voor mezelf kook ik ook niet graag. Meestal doe ik dan een grote pan zodat meneer de volgende dag er ook van kan eten. Salade heb ik wel zin in. Meestal gooi ik er dan alleen zoveel lekkere dingen in dat er niets gezonds meer van overblijft. Ach ja. Jullie horen het vanavond wel wat het is geworden.
maandag 10 maart 2008 om 16:08
Ik heb trouwens weleens gelezen dat diepvries en magnetronmaaltijden helemaal niet ongezond zijn. Soms zelfs beter als vers. Omdat diepvries en magnetronmaaltijden meteen verwerkt worden na oogsten. En vers via een hele omweg op je bord komt. Dit heb een keer gelezen en toen ik zo las vond ik er wel wat inzitten. Wij hier eten veel diepvries. Eerst bestelde wij veel eten. Daar zijn wij beiden fan van. Maar op een gegeven moment begonnen we iets te veel uit te zetten. En groente is natuurlijk gezonder.
maandag 10 maart 2008 om 16:09
@Dames: pep me op please, ik heb er helemaal geen zin meer in, vind dat ik hard genoeg gewerkt heb (weet niet of mijn baas het met me eens is, maar ja...). Tips?
@Aruba, neem je toch een lekkere salade, zo'n stokbroodje erbij is inderdaad wel helemaal lekker. Had er even niet bij nagedacht dat Aruba-man natuurlijk ook moet eten...
@Aruba, neem je toch een lekkere salade, zo'n stokbroodje erbij is inderdaad wel helemaal lekker. Had er even niet bij nagedacht dat Aruba-man natuurlijk ook moet eten...
maandag 10 maart 2008 om 16:20
Hoe moeten we je oppepen? Ik zat net enge verhalen te lezen. Googlde zwanger worden na een mk. Maar dan krijg je vanzelf verhalen van vrouwen met 2 of meer miskramen. Wat me wel opvalt is dat het bij de 3e keer vaak goed gaat. Ik heb hem net maar dichteklikt. Lijkt me beter. En dan iets leuks verzinnen voor jou. Ehm.... Bridget Maasland is zwanger. Misschien een leuk nieuwtje. (misschien al oud)
Vwb magnetronmaaltijden. magnetron/blik groente schijnen inderdaad niet slechter te zijn. Magnetron mais heb ik nog in huis. Die is super lekker. Nou ik het erover heb.. Die ga ik opeten denk ik zo.
Vwb magnetronmaaltijden. magnetron/blik groente schijnen inderdaad niet slechter te zijn. Magnetron mais heb ik nog in huis. Die is super lekker. Nou ik het erover heb.. Die ga ik opeten denk ik zo.
maandag 10 maart 2008 om 16:25
@Aruba, maak jezelf nou niet bang met die enge verhalen.... je bent juist zo positief. Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat je op zoek bent naar infomatie.
Magnetronmaïs??? Van die kolven en die moeten in de magnetron? Ken ik helemaal niet (ik ken alleen maar die Bonduelle maïs uit een blikje.... ) En wat eet je daar dan bij (aardappels/pasta/vlees)??? Ik heb dat dus nog nooit op, zo'n hele kolf...
Magnetronmaïs??? Van die kolven en die moeten in de magnetron? Ken ik helemaal niet (ik ken alleen maar die Bonduelle maïs uit een blikje.... ) En wat eet je daar dan bij (aardappels/pasta/vlees)??? Ik heb dat dus nog nooit op, zo'n hele kolf...