Help! Buggy!

27-01-2009 21:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Hier een praktisch probleem.

Vanaf hoeveel maanden hebben jullie je spruit in een buggy gezet?

Ik zit met een superkleine lift en hond dus die grote wandelwagen lukt echt niet.

Zou dus ook een kleine moeten zijn van wiel tot wiel, zodat de hond ernaast past....

Wie heeft de gouden tip? Zou bijna een beloning uitreiken...
Als de kleine goed kan zitten, dan in een buggy die niet helemaal plat kan. Indien je een buggy hebt die wel helemaal plat kan dan kun je de kleine daar al eerder in doen. Al zou ik het zelf de eerste 2,3 maanden niet doen. Volgens mij zijn er ook buggy´s waar je maxi cosi op kunt klikken. )even uit mn hoofd is er een van het Maxi Cosi.
Mijn zoontje is vanaf 6 maanden in de MacLaren Quest gegaan, en dat ging prima. Een superfijne, smalle buggy. Heb er nu een jaar later nog steeds veel plezier van!
Het is zoals het is
Mijn kleine was ongeveer 6 maanden toen ze erin ging, maar toen kon ik hem wel naar achteren klappen. Had er eentje van de prenatal, was helaas zo kapot, dus niet echt een aanrader.

Waarom neem je geen draagdoek? Of i je kleine daar alweer te zwaar voor?
Google eens op maxi taxi, volgens mij zijn dat die kleine buggy's waar kleintjes al veel vroeger in mogen én kun je ook je maxicosi erop klikken dacht ik.

Onze buurvrouw had ook zoiets toen we nog op de flat woonden.

Maar ik zou hem niet in een boodschappenbuggy zetten voor hij redelijk goed zelf kan zitten.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven