Keel/neus amandelen eruit effect

26-02-2020 14:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ongeveer 2 maanden geleden zijn bij mijn dochter de neus en keel amandelen verwijderd. Voornamelijk vanwege ademstops tijdens het slapen. Die zijn nu over! Erg fijn. Wat me wel tegenvalt is dat ze nu 1 keer de griep heeft gehad en 1 keer verkouden geweest en vanmorgen weer wakker met verhoging en een verstopte neus.

Zal dit nog beter gaan? Ze is erg vaak ziek en mist school ook vaker. Lijkt ook alsof ze zelfs bij een verkoudheid verhoging of koorts krijgt. En het is echt het een na de ander.
nadiachal wijzigde dit bericht op 26-02-2020 14:30
Reden: Info
0.98% gewijzigd
Kan het een allergie zijn?
Mijn dochters heeft door haar allergie vaak een ontsteking aan haar neus. Neusverkoudheid dus.
Je hebt je amandelen niet voor niets ondanks dat je zonder kunt. Meer als voldoende drinken en gezond eten kun je niet doen, ene kind is nu eenmaal bevattelijker dan de ander.
die ik wilde bestaat al...
Fout
daanlin wijzigde dit bericht op 26-02-2020 19:40
Reden: Fout
97.73% gewijzigd
Fout
daanlin wijzigde dit bericht op 26-02-2020 19:40
Reden: Fout
98.34% gewijzigd
Je bent aan het dubbelnicken.
Kan ook gewoon aan het seizoen liggen, de griepjes etc. Bij mijn kind was t na t eruit halen vd amandelen ook nog een half jaartje aanmodderen maar daarna stukken beter. En sindsdien (nu alweer 5 jaar verder) echt amper nog ziek dus prima weerstand. Ik zou de zomer even afwachten als de meeste virusjes uit de lucht zijn. Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven