Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Phoehee, wat stom dat die test mislukt is. Ik zou ook gewoon naar het ziekenhuis gaan nu, en niet meer naar zo'n centum.

Tazzle, spannend hoor, ik hoop echt zo voor je dat het deze keer geen dipmoment is. Ik zou zeggen, niet teveel hopen, maar dat kan je toch niet tegenhouden. Hoop doet leven?

Biaha, laat je niet gaan hoor. Kan je geen extra hulp krijgen? Op deze manier ga je eronder door en da's niet echt de bedoeling.

Brabo, voor jou ook heel spannend he. Ik duim voor jou.

Kiekeboe, wat grappig die tv van jou. Als het tennis is, zitten jullie dan ook de bal te volgen?

Thembo, idd, meldplicht. Al aan het aftellen zeker?

Watje, goed dat je vlos tevreden was. Da's het voornaamste :-)

Bij mij was de prof ook aangenaam verrast. Over 14 dagen woog de baby nog 900 gram, dat was nu 1350 gram!! Wij blij natuurlijk, hadden verwacht dat de baby nu minder vlug zou groeien omdat die minder plaats heeft met de vleesbomen. Blijkt dat die zelfs wat 'gekrompen' zijn (volgens mijn vriend en mij), doorsnede van de grootste was 10cm terwijl die over een paar maanden toch nog een 14-tal cm was. Hij blijft erbij dat ik gewoon kan bevallen, mits het kleintje zich draait, want nu ligt het in stuit. Hij zei zelfs dat het best mogelijk is dat ik de 38 weken haal!! Iedere keer beter nieuws, ik hoop maar dat het zo blijft

Sorry als ik iemand vergeten ben.
Wow Fien, je baby'tje is gewoon zwaarder dan de waardes in mijn boek! (26 cm bij 1,25 kilo) Er staat ook dat veel baby's gaan indalen. En waarschijnlijk dus echt gewoon bevallen.

Ik was vanmiddag aan het trainen en kreeg een sms en dacht wel meteen aan je! Maar gelukkig, je kindje zwemt nog vrolijk rond in je buik.
He grappig, heb nog op het punt gestaan om je een sms te sturen omdat ik niet zeker wist of ik nog op de computer ging vandaag (was doodop, begint nu toch wel lastig te worden, zo'n anderhalf uur met de trein en bus onderweg, wachten in het ziekenhuis en dan nog eens anderhalf uur terug), maar na mijn 'schoonheidsslaapje' had ik toch weer zin om te computeren :-)

Blijkbaar heeft rusten toch zin, want ik had echt niet verwacht dat ons kleintje zoveel zou gegroeid zijn. Het kleintje heeft trouwens nog plaats zat om zich te draaien. Owja, en die 'bobbels', da's meer dan normaal. Alleen zie je het iets beter. Als het kan, zal ik inderdaad gewoon bevallen. Wie had dat gedacht...
Phoehee, winkelen is vast een goede remedie, ff zinnen verzetten nu he!! Winkelen doe ik bijna toch nooit dus wat dat betreft... Balen van de test! Zal ook es in 1 keer goed gaan zoiets he!

Brabo dat klinkt niet best met je knie! moet fysio het uiteindelijk verhelpen, of zit er nog een operatie aanvast? Had je altijd een regelmatige cyclus?

Fien wat goed dat je baby het zo goed doet! En dat je ook gewoon mag bevallen, dat had je van te voren niet gedacht! Super!
Biaha, hopelijk vandaag een betere dag, want dit klinkt niet echt geweldig... Hopelijk knapt je oudste snel op, dat zou zoveeeeeel schelen!

tazzle, het mag misschien niet, maar stiekum hoop ik een klein beetje met je mee....

Fien, wat gaaf dat die uk van je zo gegroeid is! En 38 weken misschien... Wow!!!

Watje, jij ook goed nieuws bij de vlos, wat fijn!

Phoehee, wat een rot bericht, zit je daar nu voor in spanning? Wanneer kan je bij het ziekenhuis terecht?

Hier weinig nieuws behalve dat die druktemaker in me zich wel laat voelen de afgelopen 3 dagen, wat een drukte zeg!!!

En echt, als je hyves nog niet hebt gelezen, moet je even doen. Ik had echt tranen in mijn ogen van het stukje van Robo. Ik kan het emotioneel helemaal niet aan, ben ook zeer weinig op haar eigen forum, maar zo'n kadootje is wel echt helemaal goed aangekomen!!!
Kiekeboe, idd tranentrekkend het berichtje van Bo! Mooi dat het zo gewaardeerd word he! Ik weet ook niet goed wat ik steeds op haar eigen forum moet zetten hoor, ik leef met haar mee, maar dat weet ze inmiddels wel. Vind het best moeilijk om de juiste wijze woorden te zeggen eigenlijk.

Ik heb zo'n test in huis liggen die je 6 dgn eerder kan doen, maar ik geloof dat ik me maar netjes aan zondag blijf houden, zodat het resultaat wel betrouwbaar is. Zit vandaag op dag 22 en had vanmorgen de thermometer ff gebruikt, 37.0. Had mijn eerdere 2 grafiekjes er ff naast gelegd, en die waren vanaf dag 21 al aan het dalen, 36.8. Dus wie weet...

Brabo, hoe is het met jou?? Al nieuws? wanneer ga je testen?
Meld, met baby in de buik

Kort berichtje, want ik zit bij mijn ouders, thuis hebben we de hele week al problemen met tv en internet, valt telkens voor een paar uur uit. Er zit ergens in de wijk een kabel los schijnbaar. Hopelijk duurt het niet te lang.

Tazzle, spannend. Ik heb ook getest met Mattcare testen die 6 dagen voor de NOD zouden moeten werken. Pas op dag -1 was hij heeeeel licht positief. Even ter info.

Fien, geweldig dat je beeb het zo goed doet. Ik hoop echt voor je dat je 38 weken haalt (en niet uiteindelijk tot 42 weken gaat lopen, haha, zou wat zijn)
Thembo, had je ook al eerder getest dan -1 dag, of niet??

Ik heb me nog weten in te houden, hopelijk lukt dit ook tot zondag!! :-)
Even kort want ben aan het werk en heb eigenlijk véééé'l te doen. Thuis doet het internet het niet, een DNS-error. Nu wel uitgevogeld dat het iets met de beveiliging te maken heeft. Vanavond de helpdesk maar eens bellen om de instellingen door te nemen!

Heb niet alles terug gelezen maar even een snelle reactie: @Poehee, KLOTE dat de test mislukt is, inderdaad prutsers!

@Anira, eindelijk aan de zwangerschapskleding, zit het lekker?

@ Fien, heerlijk dat het nieuws alsmaar beter wordt! Jij gaat die 38 weken gewoon halen en kind met koppetje naar beneden!

@ Kiekeboe, repect voor jou dat je nog bomen omzaagt in jou 'toestand'

@ Biaha, moeilijke tijd is dat hè, als de kraamhulp net weg is! En zoon 1 ook nog ziek. Neefje is sinds de geboorte van zijn kleine broertje ook zo'n plakkerd bij zijn vader. Zal wel weer over gaan maar handig (en leuk) is het niet! En over dat doucehen en haren wassen enzo. Die periode duurt even en dan vind je je ritme wel You can do it! Onthoud, het is een fase!

@ Tazzle, super spannend voor jou. Kan me voorstellen dat je heen en weer getrokken wordt tussen goede hoop en angst om teleurstelling. Wat dat betreft kun je misschien maar beter niks weten... ik DUIM in elke geval als een gek voor je!

@ de rest, helaas is er niet veel meer blijven hangen en moet ik nodig weer aan het werk... Excuus en tot snel!
Hoi dames,

Vandaag weer een dag met bezoek gehad. En vandaag was het man die er even genoeg van had. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen. Normaal doet hij evt luier en zoon uit bed halen. Heb ik nu allemaal gedaan. En nu heeft hij schijnbaar teveel geslapen.

Foxy, ik weet het. Het wordt beter....

De eerste keer wist ik ook niet wanneer wat te doen. En dat is ook goedgekomen. Maar toch....

Vandaag gelukkig wel weer een betere dag. Morgenavond pas bezoek. Dus hopelijk morgen een rustige dag.

Je merkt dat mensen vermoeidheid echt onderschatten. Schoonmoeder zei; ach, dat hebben wij ook allemaal meegemaakt en wij leven ook nog. Tja, we gaan er niet dood van. Maar slopend is het wel. Niet leuk als je er ook nog eens geen begrip voor krijgt. Maar misschien zijn het de hormonen.

Fien, fijn dat alles goed was. En hopen dat je de 38 weken haalt!

Tazzle, nog heel even wachten. Ik hoop heel erg met je mee! Maar kan me ook voorstellen dat de angst voor teleurstelling nu wat groter is.

Thembo, bij jou dus geen actie. Ook geen pijntjes, krampjes of voorweeën??

Kiekeboe, voelde jij je ook zo onderwezen met dat in bad doen van zoon??? Had echt het idee dat ze voor een klas stond; "hoe doe ik mijn kind in bad?"

Heerlijk dat robo zo blij was. Het is zo fijn als je iemand met iets kleins wat zonlicht kan brengen.

Wij gaan nu lekker eten. Man heeft gekookt.

Tot later!
Tazzle, ik heb ook op dag -3 getest en toen was er nog niks zichtbaar.

Biaha, mijn buik is wel onrustig, heb ook al wel af en toe iets wat op een wee zal lijken (ik weet namelijk niet hoe dat moet voelen), maar dan trekt mijn baarmoeder helemaal samen, erg pijnlijk. En ik voel dan ook heel veel druk onderin mijn bekken. Maar heb ook het idee dat mijn lichaam maar wat aan het proberen is. Kan het nog niet serieus noemen. Het is vaak savonds en na een douche en warme waterzak op mijn buik is het vaak weer weg.
Thembo wel goed om te lezen dat die vroeg-testen het ook niet zijn dus.

Nog even meer geduld dus Tazzle.

Biaha zo'n schoonmoeder zegt maar wat waarschijnlijk, niet te zwaar aan tillen. Vroeger mochten vrouwen niet zeuren, zelfs niet met 8 kinderen. Het lijkt mij in ieder geval ook heel erg vermoeiend als ik jou zo hoor. Als ik moe word ben ik ook altijd chagereinig. Jij hebt ook je hormonen er nog bij en dat lijkt me echt genoeg!

Kiekeboe leuk toch dat je de kleine voelt bewegen!

Mijn vriend heeft als het goed is de dokter vandaag gebeld. (ik zie hem pas laat) Ik denk dat het ziekenhuis wel weer een langere wachtlijst heeft. In dat centrum hoef je geen afspraak te maken alleen een verwijsbrief. Maar deze week zeker niet, het sperma moet naar mijn ei en niet in een potje. Ik zal een tomtom inbrengen om de weg te wijzen. (als ie maar niet zegt 'probeer om te keren!)
Biaha, vermoeidheid wordt inderdaad zwaar onderschat! (en opmerkingen zoals die van schoonmoeder (helemaal van schoonmoeders) in combinatie met hormonen doen wat met je!

Denk ook dathet komt omdat snel wordt vergeten hoe het ook alweer voelt, die vermoeidheid. Je geheugen wist dat gevoel gelukkig. En dat van je man, van te lang slapen ken ik. Je zou denken dat het helpt, maar het haalt je uit je 'ritme' en breekt je op. Er zit niks anders op dan doorzetten en hier lekker van je af klagen tot het beter gaat!

Wel een riminder voor mezelf: plan niet teveel visite in, dat is slopend!

Poehee, hoop dat je vriend snel bij het ziekenhuis terecht kan. Wachten sucks!

Thembo, je lichaam is vast wat voorwerk aan het doen dus. Alles wat het nu doet, hoeft straks niet meer, das lekker! Spannende tijden ook bij jullie!
quote:phoehee schreef op 25 februari 2009 @ 19:17:

Kiekeboe leuk toch dat je de kleine voelt bewegen!

Mijn vriend heeft als het goed is de dokter vandaag gebeld. (ik zie hem pas laat) Ik denk dat het ziekenhuis wel weer een langere wachtlijst heeft. In dat centrum hoef je geen afspraak te maken alleen een verwijsbrief. Maar deze week zeker niet, het sperma moet naar mijn ei en niet in een potje. Ik zal een een tomtom inbrengen om de weg te wijzen. (als ie maar niet zegt 'probeer om te keren!)

En inderdaad, helemaal super! Maar ik moet er nog wel enorm aan wennen dat hij zo aan het spartelen is in mijn buik...

Biaha, gelukkig was je dag ietsje beter vandaag, maaar niet al te veel geloof ik anders had je wel meer verteld Hoe staat het met je oudste? Is die alweer ietsje beter of nog helemaal nix? Als ik iets voor jullie kan doen dit weekend dan moet je me gewoon bellen hoor!

En ja, ze had inderdaad een klasje voor zich... Maar ik ben ook wel dusdanig blanco dat ik me wel even in een klasje laat duwen. Maar ik moet er niet aan denken om dat 7 dagen lang te hebben, want dan stap ik op het schoolhoofd af dat ik naar een andere klas wil...

En als je schoonmoeder zo betuttelend doet, vreselijk! Ze beseft zich waarschijnlijk niet dat ze

a) niet de positie heeft om dat te zeggen

b) gewoon haar mond moet houden want dat je op zulke non-informatie niet zit te wachten

Thembo, het lijkt er dus wel op dat je op de goede weg zit dus.... Nu maar hopen dat je inderdaad wat snelheid kan maken

Tazzle, echt wachten totdat het zondag is hoor! Ik heb met Matcare uiteindelijk 1 dag van te voren getest en dat was een zeer dun streepje. Maar de 3 dagen erna werd het streepje steeds duidelijker... En nu zit ik met een dikke buik dus dat klopte wel!

Ik ben allerlei zaken aan het regelen. Heb rond gemailt met de vraag om ieders adres zodat we straks geboortekaartjes kunnen versturen. En ben bezig geweest om te regelen voor mij en mijn vriend dat het pensioenfonds weet wie de begunstigde is bij overlijden. Nou ja, dat soort dingen dus. Word ik wel blij van om dat allemaal beetje uit te zetten.
goeiemorgen!

Kiekeboe heb je ook al een idee voor het kaartje?

Biaha heb jij je kaartje digitaal? Ben erg benieuwd.

Vanochtend heeft vriend de dokter gebeld en er was toch iets meer info. Zuurgraad was oke en er zijn geen witte bloedlichaampjes gevonden in het zaad. De dokter ziet ons liever naar het ziekenhuis gaan omdat er als het mis is verder kan worden gegaan met onderzoeken en als het oke is we verder kunnen gaan onderzoeken. Goh dat is hetzelfde resultaat. Dus morgen wordt de verwijzing opgehaald en het ziekenhuis gebeld.
phoe hee wat een drukte hier
Jemig dames, ik had nog wel de hoop dat jullie me op zouden fleuren! Heb een ongelofelijke KUT-dag gehad en er is geen uitzicht dat het op mijn werk volgende week beter is.... Ontzettend saai en er wordt enorm geroddeld over mensen waarvan ik dan denk 'zeg het tegen diegene en niet tegen elkaar!' Maar als ik dat zeg, dan word als antwoord gegeven dat diegene toch niet luistert....

Zit al dagen alleen maar achter mijn bureau, beetje na te denken en wat op papier te zetten. Voor iemand zoals ik die het vooral moet hebben van mijn verbale kwaliteiten echt werkelijk waar een ramp!!!

En ik weet dat anderen met veel ergere zaken zitten, maar heb nu wel echt even een baal moment. Ben er helemaal sjacherijnig (of hoe he dat ook spelt) van!

Normaal zouden we nu allang in de kroeg zitten. Zo'n moment is het! Maar om nou nuchter je rotsituatie weg te drinken dat is het niet hoor....

Phoehee, fijn dat jullie een verwwijsbriefje krijgen naar het ziekenhuis. ben benieuwe wanneer je vriend terecht kan!

Biaha, nog steeds zo slecht thuis?
Hoi dames,

Vandaag weer een rustiger dag. De donderwolk is redelijk weggetrokken. Straks nog bezoek van collega´s. Wil eigenlijk liever om 20.00 uur mijn bed in, maar dan komen ze pas.

Zoon is beter, maar ik vrees dat ik zijn buikgriep heb overgenomen. Alles borrelt in mijn buik. Zit nu aan de speciale roosvicee die we voor zoon hadden gehaald. Hopelijk helpt het een beetje. Ben ook druk geweest. Veel gelopen naar consultatiebureau om even te wegen. Gestofzuigd enz. Ik ga nu gelijk weer meer bloed verliezen dus ik moet het denk ik toch rustiger aan doen.

Zoon 2 doet het heel goed. Gisteravond is hij om 19.30 gaan slapen. En heeft om de 3 uur gegeten. Hij sliep na elke voeding gelijk weer verder. Vanochtend vanaf 8.30 bleef hij wakker. En ik voed ´s nachts nu liggend in bed. EN dommel dan gewoon een beetje verder. Dus ik mag niet klagen. Ben ook al aan het kolven geweest, zodat ik eens een wijntje kan doen. Die 3 uur tussen voedingen in is toch nog niet helemaal betrouwbaar, dus ik wacht nog even. Ja, kiekeboe. Die fles staat vreselijk naar me te lonken. Ik ben met de voorbereidingen bezig om hem soldaat te kunnen maken.

Thembo, nog niet veel actie dus. Als de pijn onder de douche of in bad verdwijnt zijn het ook nog geen echte weeën.

Wil jij eigenlijk thuis bevallen of ga je liever naar het ziekenhuis?

Phoehee, wat irritant dat die test mislukt is. Kan je nog langer wachten. Ik geef je groot gelijk. Eerst dat zaad zelf incasseren en dan pas wegbrengen. Hopelijk duurt het nu niet meer zo lang.

Kiekeboe, hopelijk voor jou morgen een betere dag. Lekker vroeg naar bed, dan is deze dag ook weer sneller voorbij.

Eeeeeehm, ik ben het kwijt.

Ik ga nog even van de stilte genieten. Alles slaapt hier. En maar hopen dat de collega's op tijd weer weg zijn......
Oh ja,

ik zal idd het kaartje wel even op hyves zetten binnenkort.
Hoi dames!

Nou nou, het is hier echt gezellig druk zeg....

Biaha, hoe gaat het met je buikgriep en hoe is het gegaan met je collega's die op visite kwamen? Jemig, ik had het niet bedacht hoor, om 20.000 uur nog langskomen.... Maar wie ben ik!

Ik was gisteren zo aan het balen dat ik uiteindelijk gewoon de wekker niet gezet heb vanmorgen en niet naar mijn werk geweest ben. Via mail heb ik laten weten dat ik me verslapen had en dat ik vrij nam omdat het toen al zo laat was

Maar ik voel me er echt niet schuldig bij, als je met zovele tegenzin naar je werk gaat is het ook niet goed. Dus nu heb ik leuke dingen gedaan! Vanmorgen zijn we samen naar gordijnen gaan kijken en jawel, we hebben echte mooie gevonden!!! Duurde even, want ik heb al heel wat ritjes gedaan en dan met staaltjes terugkomen. Maar iedere keer was het het toch niet helemaal

Maar wat is dat duur zeg, gordijnen! Boven willen we op de 2 slaapkamers gordijnen die zonwerend zijn en de andere 2 kamertjes hebben kleine ramen en dus een rolgordijn. Maar beneden dan ook zowel voor als achter dezelfde gordijnen. En we zitten met de hoogte van de ruimte van 3.05 m en een breed huis (gemiddeld 3,60 m) dus reken maar uit je winst.... Samen komt het op iets van ¤4000 uit, wat een geld!! Dat hebben we echt niet zomaar even uit onze mouw geschut..... Vakantiegeld dan maar in ieder geval investeren in de gordijnen

Het is leuk hoor, zo'n groot huis. Maar dan is alles ook gelijk extreem duur. Nou ja, de kosten mag de pret niet drukken. Ben erg blij dat we er uit zijn!

En verder bezig geweest met de afzuigkap voor de keuken. We krijgen een kookeiland en die afzuigkappen zijn allemaal zo ongelofelijk groot en lomp, vinden jullie dat ook? Dus nu op zoek naar een wat slankere afzuigkap, nou dat is niet makkelijk ! maar dinsdag komt iemand even kijken en zien of het mogelijk is een plafondinbouw afzuiging te doen. Alles is natuurlijk mogelijk, maar wat daar dan weer de kosten van zijn he.... We zullen wel zien. Informeren kan altijd!

nou, vanavond bij ons favo tentje uit eten. Biaha, dat is 'Maria' een tapasrestaurant in het centrum. Als je ooit nog eens die kids van je weet te droppen dan is dat echt een aanrader!!!

nou, veel plezier nog vandaag. toedeloe
Het is hier inderdaad niet zo druk.

Kiekeboe, jullie maken er wel een heel mooi paleisje van als ik alle verhalen zo lees. En dat gordijnen duur zijn, dat wist ik ja. Vorige week nog met mijn moeder naar de markt geweest, daar hebben we gordijnen laten maken. Die moesten namelijk ook 3.60 m lang worden. Tja, als je dat in een winkel laat doen kom je ook op afgrijselijk hoge bedragen. Nu was het 330 euro. (1 gordijn voor raam van 3.6 meter hoog en 4 meter breed)

Afzuigkappen heb ik niet veel verstand van, die zat hier al in huis toen we het kochten.

Net ben ik nog bij de verloskundige geweest en alles is nog steeds goed. Vanmorgen wel erg geschrokken, kindje lag heel anders en ik was echt bang dat het gedraaid was. Nu heeft het waarschijnlijk wel geprobeerd om weer omhoog te kruipen, maar inmiddels is het weer netjes terug in mijn bekken. Nog niet vast, maar ik hoef niet te liggen als de vliezen breken.

En de grootte is ook helemaal op niveau, als ik nu beval 6,5 pond waarschijnlijk en ik ga de 7 pond wel halen als het nog even blijft zitten. Ben weer helemaal blij.

En voor degene die het vroegen, ik wil graag thuis bevallen. Ik hoop dat dat gaat lukken.
Kiekeboe. Ik zeg net tegen man dat je gordijnen hebt gekocht voor 4000 euro. Zijn commentaar; "is ze helemaal gek geworden??"

Jij spijbelaar. Lekker, moet af en toe kunnen toch?

Thembo, alles op schema dus. En hopelijk thuis bevallen. Ik hoop het voor je! Alleen wens ik je niet zo'n stortbevalling als ik had. Geloof me, een half uurtje persen is dan echt beter.

Ik zou nog wel een buikfoto willen trouwens....

Hier is lucht weer redelijk geklaard. Ik zie wel steeds tegen de nacht op. Doorslapen lijkt echt eeuwen geleden, maar de roze kleur komt weer langzaam terug. Ons ventje doet het zo goed en is zo tevreden.

Zoon 1 was vandaag op het kdv. Man en ik zijn met zoon 2 op pad geweest voor een easybase waarop je de maxicosi makkelijk in de auto kan bevestigen. Wat een toestand, met een baby op stap. Direct na de voeding moest hij in zijn jas gehesen worden, in de maxicosi, in de auto. Luiers mee.... Pfffff, voor we weg waren, was het serieus 3 kwartier later haha.

We zijn het niet meer gewend hoor!

Tazzle, hoe is het bij jou? Houd je het nog een beetje uit??

Tot later dames!
Kiekeboe wat betreft dat geroddel dat is echt naar. Kan je niet zeggen 'zeg het zelf tegen haar/hem anders doe ik het?" Maar dan ben weer de boeman en roddelen ze over jou. Maar die gordijnen is meteen flink! Hier hangt het huis vol met ikea gordijnen, niet geweldig.

Vriend is aan het klussen vandaag, hij had plotseling een middag vrij. Er komen deuren in een inbouwkast boven (die er al 2 jaar is) en een rand bij de trap is nu afgewerkt maar moet nog wel (samen met de rest) gestuct worden.

Biaha de rust is een beetje wedergekeert dus, heerlijk. Nou hopen dat je geen buikgriep krijgt en dat het bij borrelen blijft.

Thembo alles klaar voor de dag. Ik denk 9-3-2009.

Tazzle hoe is het????????????????

Vriend heeft vandaag de verwijzing opgehaald en het ziekenhuis gebeld. We krijgen eerst een vragenlijst en dan de afspraak. (laat me raden 'hoe lang bezig, temperatuurlijsten, ovulatietesten, rookt/drinkt u, gebruikt u medicijnen)

Ik voel me wel vruchtbaar vandaag, maar ben er eigelijk nauwelijks mee bezig. Geen ge-temperatuur, ovu testen of slijm metingen. Er zijn gewoon 3 mogelijke dagen, that's it.
Buikfoto staat op hyves. Pfff wel dik zo.

Phoehee, ik hoop zelf op 10-3-2009. Vind ik wel erg mooi. 10-3-2004 kreeg ik de sleutel van mijn eigen flat (na een lange verbroken relatie). Start van een nieuwe periode in mijn leven. Precies vijf jaar later kan er dus weer een start van nieuwe periode in mijn leven zijn. Maar eigenlijk is elke dag mooi hoor
Hallo iedereen!

Heb even niet van me laten horen.. Druk op t werk en thuis.. Nieuwe vloer ligt er in!! Zo mooi, ben er blij mee

Afgelopen dinsdag had k ongesteld moeten worden, niet geworden...

Nu denk ik weer dat ik weer een maand oversla met ongesteld zijn ofzo.... Had ik ook 2x gehad toen ik wel aan de pil was...

Wel vreemd dat ik wel eerst na 28 dgn ongesteld worden, mooier kon toch niet...

Naja ik heb wel een testje gehaald.. Ben veel moe.... vaag misselijk maar heb erg het gevoel dak ongesteld moet worden...

Ik ga t zien, ik ga eens zoeken op internet of het kan dat je na het stoppen van de pil de eerste x wel ongesteld word en daarna niet meer??

En anders morgen of zondag testen!!

Ga jij nog testen Tazzle??

thembo, dat is wel een mooie datum die je in je hoofd hebt zitten!!! Het kan allemaal!! Nog een kleine twee weken wachten dan....

Kiekeboe, wat balen dat ze op t werk zo aan t roddelen zijn over anderen.. Daar wordt het vast niet gezelliger op. Ik geef je groot gelijk dat je een dagje hebt gespijbeld..

4000 euro voor gordijnen!! Haha nouja als het dan echt diegene zijn die je graag wilt!!

Phoehee.. ook hier ikeaganger....

Gisteren weer geweest.. Nu mooie eettafel gezien, zo een die je ook nog kan uitklappen zodat er 8 man aan kan zitten, ideaal!!

Volgende week maar halen als hier alles is opgeruimd!

FIjn weekend allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven