Step of loopfiets?

27-02-2021 22:48 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou eigenlijk beter voor een 2 jarige. Step of loopfiets? Of ligt het gewoon aan het kind?
Alle reacties Link kopieren
Bessss schreef:
28-02-2021 14:17
Ja is een prima step hoor. Geen lichtgevende wieltjes enzo en waarschijnlijk wat meer kunststof dan een micro (die zijn volgens mij grotendeels aluminium) maar hij is licht en stuurt en rijdt soepel en is op verschillende hoogtes in te stellen. Je betaalt iets van 18 voor de basis en dan moet je nog een los voeten steuntje erbij aanschaffen, die hebben ze in meerdere kleuren en kost 2 euro.
Ik kom er niet echt uit. Heb je een
link.
Zie wel een frame
Alle reacties Link kopieren
https://www.decathlon.nl/p/frame-van-de ... 43&c=ZWART

Dat is hem inderdaad. Als je naar beneden scrollt, geeft de webshop een 'aanbevolen set' weer met een schaal voor B1 step. Als je die selecteert, komt er als het goed is daarna een schermpje in beeld waar je een kleur kunt kiezen en wordt het als geheel in je winkelwagen geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu de enige waar allebei de kinderen echt niet hebben omgekeken naar de loopfiets?? Hier snapten ze er echt niks van, en ding heeft alleen in de weg gestaan.

Beiden hebben wel gewoon met zijwieltjes gefietst vanaf 2-3 jaar, en pas jaartje later zijn we gaan oefenen met los fietsen. En dat lukte bij beiden ook snel.

Stepje vanaf 3 jaar geloof ik. Is wel veel gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Bessss schreef:
28-02-2021 17:42
https://www.decathlon.nl/p/frame-van-de ... 43&c=ZWART

Dat is hem inderdaad. Als je naar beneden scrollt, geeft de webshop een 'aanbevolen set' weer met een schaal voor B1 step. Als je die selecteert, komt er als het goed is daarna een schermpje in beeld waar je een kleur kunt kiezen en wordt het als geheel in je winkelwagen geplaatst.
Bedankt is gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven