Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@13 & Meadl: Succes! Denk aan jullie!

Ik ben ongelooflijk ongesteld :(... We gaan een reisje boeken rond mijn ovulatie, dus zal het raak zijn???

Ik wil nu dus graag een kind merk ik. Ik drink als ik uit ben zo'n 4 a 5 biertjes. Wijn in de kroeg is vies. Verder drink ik eigenlijk weinig.... Soms 1 a 2 wijntjes.

Mijn cycles was eerst 25 dagen, maar laatst 33 dagen!
Een zoon!
hooiiii

Welkom alle nieuwelingen!! Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Ik had al een cheerleader(s) verwacht... helaas... hopelijk komt het snel haha... ben erg benieuwd wie de eerst is.

@ Rihs; het klopt wat die verloskundige zegt, je pil is niet direct uit je lichaam. Daarom ben je vaak de 1e keer redelijk 'normaal' vlgs je pilcyclus ongesteld. Juist daarna wordt het spannend wat je cyclus wordt.

Sorry weet niet meer wie het zei, diegene was bang om meer buikpijn te krijgen als ze gestopt is met de pil. Ik had met de pil ook veel last van buikpijn, na het stoppen amper nog buikpijn!!! Ik vind het heeeeeeeeerlijk zonder pil;) Nu vriendlief nog overhalen.....

Ga binnenkort voor de 3e naar de huisarts, wil graag een verwijsbrief voor de gyn. Ik heb namelijk mijn 2e week van de cyclus bloedingen, heeeeeeel vervelend. Het lijk dan net of ik nog een keer ongesteld wordt (minder erg) maar dit keer duurt het al langer dan een week... Ik wil ook graag weten of het kwaad kan voor als we wel zwanger willen worden....
Even een korte update: Ik ben ongesteld geworden. Zo snel kan het gaan ;) Vorige keer dag 28, nu dag 27. Best netjes In ronde 3 wordt raak geschoten! :P
thir10senses, drie keer is scheepsrecht!!!
mag ik trouwens ook in de tabel?? dan wordt het lekker echt
@10; idd 3 x is scheepsrecht!!! Good luck!
Jannert, je staat erin!!

Hopelijk morgen de eerste cheerleaders! Spannend
Heb vandaag foliumzuur in huis gehaald en begin er morgen mee. Heb gelezen dat je er zeker 4 weken van tevoren mee moet beginnen, dus voordat je zwanger bent. Dus als het meteen raak zou zijn, kom je niet aan die 4 weken. Maarja, daar moet ik me dan maar niet druk om maken. Kleine kans dat het meteen raak is natuurlijk.

En oja, las ook dat het de vruchtbaarheid verhoogt als mannen vóór de seks (die tot bevruchting moet leiden) 7 dagen achter elkaar elke dag ejaculeren. Uit een bepaald onderzoek is gebleken dat dit de kans op bevruchting vergroot. Weet niet welk onderzoek en hoe wetenschappelijk, maar het is op z'n minst het proberen waard. En mannen hebben hier over het algemeen weinig problemen mee volgens mij
Sorry weet niet meer wie het zei, diegene was bang om meer buikpijn te krijgen als ze gestopt is met de pil. Ik had met de pil ook veel last van buikpijn, na het stoppen amper nog buikpijn!!! Ik vind het heeeeeeeeerlijk zonder pil;) Nu vriendlief nog overhalen.....

Vandaar dat ik eerst een 25daagse cycles had en nu een 33 daagse???
Een zoon!
dag ladies,

ik ben nogal afwezig de laatste week. Met de bruiloft in minder dan een week ben ik behoorlijk afgeleid door vele kleine dingen! De afgelopen week heb ik als het goed is mijn eisprong gehad, dus we hebben goed ons best gedaan. Ik hoop natuurlijk stiekem dat ik deze maand zwanger raak, maar op een of andere manier denk ik niet dat dat zo is. Ach, dat weet je toch niet. Er gaat in ieder geval wel een test mee op huwelijksreis, want daar is dan mijn NOD! Ik kom deze week zeker nog wel even kijken voor eventuele cheerleaders, maar daarna ben ik er dus een paar weekjes niet. Ben pas terug in april, en misschien wel zwanger..... ik hoop het natuurlijk wel!

Tot snel!
@ Teepje! Geniet van debruiloft en alles wat er omheen gebeurd het is voorbij voordat je het weet :-) spreek uit ervaring hihihi wij zijn afgelopen oktober getrouwd en nog iedere dag spiek ik even naar de foto's en de dvd zijn ook al een aantal keren door de speler gegaan hihihi komt helemaal goed geniet geniet en nog eens geniet!

@juffertje22 het zou inderdaad goed kunnen dat je daarom eerst een cyclus had van 25 en nu van 33.

Liefs
hi meiden,

Vandaag getest en niet zwanger. Het stomme is dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Hoop dus maar dat het snel komt want hier heb ik ook geen zin in, weet je ook niet waar je aan toe bent. grrrrr ben echt chagerijnig.
meadl: Je hebt precies hetzelfde als ik.....irritant he!

Teepje: Veel plezier!!! Geniet ervan!
Een zoon!
Ja het is echt irritant Juffertje. Had jij nou eigenlijk een tweede test een paar dagen later gedaan? Sorry als ik het even niet meer weet, ben een beetje van slag.
Sterkte Maedl, we duimen voor je!

Sinds maandag heb ik ook geen pil meer,dus nu maar wachten tot cyclus op gang komt. Ik wilde na 1menstruatie aan de slag,hoe lang hebben jullie gewacht eigenlijk?

@teepje:geniet ervan!
Teepje, geniet ervan, ik wil alles weten want wij gaan ergens in het voorjaar trouwen.

Meadl wat ontiegelijk k#t zeg...misschien over een aantal dagen nog een keer testen...je weet maar nooit!

Hier nog vijf nachtjes slapen tot NOD...poehei...(nu ik weet wat NOD betekent durf ik het ook te gebruiken ;))
@Maedl wat k*t zeg! onze lichamen houden ons een beetje voor de gek!.

Ik zelf heb het gevoel dat ik deze maand niet zwanger raak,waarom precies weet ik ook niet.

Lijkt wel of onze lijfen nog op gang moetten komen na pil gebruik.

Maar we zijn een stel ongeduldige vrouwen en willen het nu!

Ik heb wel eens gehoord dat als je er te veel mee bezig bent dat het dan juist niet lukt.Zal dat waar zijn?
@Maedl wat k*t zeg! onze lichamen houden ons een beetje voor de gek!.

Ik zelf heb het gevoel dat ik deze maand niet zwanger raak,waarom precies weet ik ook niet.

Lijkt wel of onze lijfen nog op gang moetten komen na pil gebruik.

Maar we zijn een stel ongeduldige vrouwen en willen het nu!

Ik heb wel eens gehoord dat als je er te veel mee bezig bent dat het dan juist niet lukt.Zal dat waar zijn?
ps ik wil ook in het tabel!
quote:_PinkLady_ schreef op 06 maart 2010 @ 11:00:

ps ik wil ook in het tabel!

Ik ook, maar niemand reageert! .

Of moet ik meer schrijven om erin te mogen...?
Meike zet jullie vanzelf erin als ze er weer is.
@: meike1981 iedereen in de tabel. Komt goed!

@meadl: Ik ben niet aan de tweede test toegekomen, want ik werd ongesteld. Op het internet staan wel allerlei verhalen. Negatief en toch een week later zwanger... Ik geloof er niet zo in.

Ik wil vooral ook normaal blijven doen. Ik zie het wel en het duurt iig een half jaartje!

@nieuwe dames: Ik ben benieuwd naar jullie werk? Hier veel verpleegsters en juffen...
Een zoon!
@Maedl: Wat irritant zeg! Je ontwikkelt met de dag toch meer hoop. Ik denk dat je lichaam weer even op gang moet komen.. Hopelijk komt je menstruatie snel op gang, kun je weer vooruit kijken.

@Nukje e.a. nieuwkomers: Alleen de topicstarter kan jullie in de tabel zetten. Misschien heeft ze jullie oproepje nog niet gelezen Komt goed hoor!

@Teep: Veel plezier en geniet van je bruiloft! Ik ben 25 juni aan de beurt. Jurk hangt al klaar
Wat spannend bijna bruidjes, wil ook graag trouwen, maar vriend wacht 'op het juiste moment'. Komt er dus zeker een keer van, maar nu dus nog niet.

ik promote trouwens mij nieuwe 'thuisland' Oostenrijk voor mn werk, veel meer kan ik er niet over zeggen ivm herkenbaarheid.

Hallo nieuwkomers, hoe meer zielen hoe meer vreugd - en steun natuurlijk.

vriend kwam net terug van boodschappen doen, met een bos roosjes, zo lief!
quote:juffertje22 schreef op 06 maart 2010 @ 12:17:

@nieuwe dames: Ik ben benieuwd naar jullie werk? Hier veel verpleegsters en juffen...Grappig eigenlijk: ik schrijf ook op het topic "Rammelende eierstokken" en daar zitten weer heel veel alfa's (tekstschrijvers, communicatiemensen etc.). Ben zelf een tekstschrijver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven