Uitgerekend in November 2008 ? Wie nog meer!
woensdag 3 september 2008 om 09:49
Hey meiden!
Ben je ook in November 2008 uitgerekend, meld je dan aan op mijn Hyve! http://november2008mama.hyves.nl/
Heeft al veel leden, en het is ontzettend leuke om met andere November mama's te kletsen!
Ik zelf ben op de laatste dag van November uitgerekend, dus beetje een kantje-boord-november-mama !
Er zullen ongetwijfeld al wat toppics over zijn, heb me pas net aangemeld hier, dus ga zo even flik neuzen!
Lijkt me leuk om in contact te komen met andere November mama's !
Ben je ook in November 2008 uitgerekend, meld je dan aan op mijn Hyve! http://november2008mama.hyves.nl/
Heeft al veel leden, en het is ontzettend leuke om met andere November mama's te kletsen!
Ik zelf ben op de laatste dag van November uitgerekend, dus beetje een kantje-boord-november-mama !
Er zullen ongetwijfeld al wat toppics over zijn, heb me pas net aangemeld hier, dus ga zo even flik neuzen!
Lijkt me leuk om in contact te komen met andere November mama's !
woensdag 3 september 2008 om 10:19
Aha dus je hebt het al een keertje meegemaakt. Helpt dat of juist niet?
Ik heb echt geen klachten, behalve maagzuur maar als dat alles is .......
Tot nu toe gaat het eigenlijk volgens het boekje zoals ze zeggen. De baby is lekker druk en beweegt veel, vindt ik eigenlijk wel gezellig!
Ik weet ook al dat het een jongen wordt. Weet jij het geslacht al??
Of willen jullie het niet weten
Ik heb echt geen klachten, behalve maagzuur maar als dat alles is .......
Tot nu toe gaat het eigenlijk volgens het boekje zoals ze zeggen. De baby is lekker druk en beweegt veel, vindt ik eigenlijk wel gezellig!
Ik weet ook al dat het een jongen wordt. Weet jij het geslacht al??
Of willen jullie het niet weten
woensdag 3 september 2008 om 10:21
Ja, je weet hoe sommige dingen zullen gaan... das soms wel eens prettig misschien..
We lijken wel hetzelfde! Heb ook ontzettende maagzuur (vooral 's avonds in bed op mn rechterzij) dus druk aan de rennies
En... wij krijgen ook een jongen!!! haha!
Heb je ook Hyves toevallig? Is misschien wel gezellig!
We lijken wel hetzelfde! Heb ook ontzettende maagzuur (vooral 's avonds in bed op mn rechterzij) dus druk aan de rennies

En... wij krijgen ook een jongen!!! haha!
Heb je ook Hyves toevallig? Is misschien wel gezellig!
woensdag 3 september 2008 om 10:42
Yep ha ha ik ga zo even kijken op de hyve link!
K#$%@*** he dat maagzuur! Oh inderdaad in de avonduren. Ik heb ook al echt van alles geprobeerd kussen omhoog, vla drinken, rechtop zitten, niet meer eten na 8 uur (vrij onmogelijk want ik ben gestopt met roken), cola (hielp echt niet), wortels (!?), en nu eindelijk regla ph en dat helpt!
Ook al een pretecho gehad??
K#$%@*** he dat maagzuur! Oh inderdaad in de avonduren. Ik heb ook al echt van alles geprobeerd kussen omhoog, vla drinken, rechtop zitten, niet meer eten na 8 uur (vrij onmogelijk want ik ben gestopt met roken), cola (hielp echt niet), wortels (!?), en nu eindelijk regla ph en dat helpt!
Ook al een pretecho gehad??