Wanneer naar Bugaboo buggy

13-09-2008 17:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoioi

wie heeft ook een Bugaboo?? Onze kleine man is inmiddels bijna 5 maanden oud en past eigenlijk bijna niet meer in de kinderwagenbak van de Bugaboo. Terwijl dat toch een van de grootste wagenbakken is. Moet wel zeggen dat het een flinke kerel is. Hoe oud was jullie kleintje toen ze overgingen naar de buggy inzet. Volgens mij kan de inzet wel helemaal plat van de Bugaboo dus dat is een groot voordeel (of eigenlijk een must als ze zo klein zijn) . Mijn vraag is liggen ze daar ook een beetje lekker in?? Voor mijn dochtertje hadden we nl. een Quinny driewieler (die kon niet helemaal plat) en die hing de eerste maanden echt in de buggy.

Graag reakties. BVD
Volgens mij ging ons zoontje er ook rond 5 a 6 maanden in. Toen werd de wagenbak echt veel te klein.

De buggy kan plat en met die wagenzak erin, is het lekker comfortabel. Ik zou hem alleen geen uur laten liggen zo. Net zoals bij een wipstoeltje en maxicosi is dat niet zo goed voor de heupjes.
Hoi Pomodori

bedankt voor je reaktie. Is het inderdaad slecht als ze langer in de buggy liggen?? Hij kan toch helemaal plat of niet. Als ik ff boodschappen ga doen of de stad in wandel ben je zo een uurtje of 2 onderweg.

Heb inderdaad wel een voetenzak erbij.
Hier pas met 7 maanden. Het was winter en ik vond dochter er zo lekker beschut in liggen.

Hij kan wel plat maar de beentjes blijven in zitstand als je begrijpt wat ik bedoel.
Hier met ongeveer 7 maanden. Ze paste nog wel in de wagenbak, maar wilde graag alles zien, dus vanaf die tijd in het zitje. De wagen kan wel in ligstand, maar dan blijven de beentjes wel in zitstand. Of dat nou zo erg is weet ik niet. Volgens mij is het belangrijker dat het ruggetje plat ligt.
5 maanden.
Met ongeveer 6 a 7 maanden en dan in de middelste stand zodat ze rond kon kijken.
Je hebt helemaal gelijkhoor bubbelwijn dat ze zo lekker beschut liggen in de bak. dat houdt me ook een beetje tegen. Hij heeft zowel bij zijn benen als bij zijn hoofd nog zo'n 2 a 3 cm over als hij helemaal gestrekt ligt dan, nu trekken ze volgens mij vaak de beentjes op, maar het ziet er gewoon niet meer zo comfortabel uit. Mijn dochtertje is in dec. geboren dus die ging mooi de zomer in in de buggy, is wel prettiger dan nu zo met de herfst/winter voor de deur
met een maand of 4!
Volgens mij 'mag' het met zes maanden...
Geen idee hoe oud ze was: ze was in ieder geval nog veel te klein (verzoop in de buggy-inzet ), maar lag zich echt te vervelen in de bak. Qua leeftijd kon het wel dacht ik, dus ze zal wel een maand of 6 geweest zijn, maar prematuur, dus gecorrigeerd was ze er dan nog maar 4.

De buggy-inzet kan inderdaad helemaal plat, dus ik heb me daar niet zo'n zorgen om gemaakt. Hooguit dat ik geen uren wegbleef, omdat die beentjes zo omhoog bleven staan (ze staken niet eens uit ten opzichte van het zitgedeelte ). Met de gewone kap erop en de voetenzak erin (waar Qtie dus ook in verzoop ), valt het best mee met hoe erg ze eruit waaien hoor.
quote:Fyrin schreef op 15 september 2008 @ 17:07:

Volgens mij 'mag' het met zes maanden...Ik hoop het niet! Ons ventje is nu 4 maanden en heeft nog een centimeter of 5 te gaan en dan past ie er gewoonweg niet meer in. Zal dus ruim voor de 6 maanden naar de buggy moeten, maar idd kan deze zo goed als plat.
mijn zoontje ging er volgens mij in toen hij 5 a 6 maanden was. Hij paste er wel nog makkelijk in hoor, maar hij vond het in de Maxicosi zo leuk omdat hij dan alles kon zien, vandaar dat ik hem omgezet had, en de de 3de staand vind ik erg plat dus lekker juist, hij slaapt er ook heerlijk in.

Layla de transporttas was erg goed bevallen...
Dochtertje huilde alleen maar in de ligbak, dus is ze met 4 maanden naar het zitgedeelte gegaan. ik deed de wagen niet helemaal plat, maar in de tussenstand. Zo kon ze wel wat zien en als ze dan in slaap viel kantelde ik haar wel helemaal naar achteren. En als je de kap erop zet en de wagen naar je toe draait ligt je kleintje toch erg lekker hoor en kun je hem goed zien!
quote:Brabbel schreef op 16 september 2008 @ 13:04:[/b

Layla de transporttas was erg goed bevallen...Ideaal is ie hè! Ik vond het vooral zo handig dat je er nog van alles bij kon doen, boxkleed, badlakens, speelgoed etc. En dan is je wagen gelijk nog beter beschermd tegen stoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven