Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Goedemorgen!!

Hier een opperbest humeur want....vannacht 13 uur in bed gelegen waarvan er zeker 11 geslapen. Nou als dat niet mooi is.

Dus ja Teddy de laatste was met babykleertjes (voor dat ik straks beschuldigd wordt van een baby in de was doen ) zit er in. De vriezer is nog niet ontdooid, dat doe ik denk ik volgende week als manlief weer aan het werk is.

Rossia chocolade taart...mmmmm best trek is moet ik zeggen!

We gaan zo nog even op jacht naar een plank voor boven de commode. En als die hangt is het kamertje echt klaar. Dan volgen de foto's natuurlijk gelijk he!

Ziggie je maakt het voor ons wel spannend hoor.

Weer even bijlezen hoor!
Mimpje, lekker uitgeslapen dus! Hahaha.. ben benieuwd naar foto's van de kamer..
Ik zal nu het geboortekaartje vast op de mail zetten.
meiden even een berichtje van Floortje en route. Ik ben met manlief opnames aan het maken voor zijn werk, hij is geen chaffeur Teddy :-) leg op de mail wel een keer uit wat hij precies doet.

meiden ik maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen om Ziggie. Volgens mij hebben we al een paar dagen niet van haar gehoord (of heb ik het mis??) ze heeft mijn nummer opgeslagen dus als ze bevallen zou zijn en ze kan niet online komen dan zou ze toch wel een sms sturen? Hopelijk is er niets aan de hand!!!

misschien maak ik me te snel zorgen hoor??
Goedemiddag!!

Ik heb alles bijgelezen, maar ben nog steeds een beetje moe dus ik heb niet alles onthouden.

Ja, waar is Ziggie? Hoe lang hebben we al niks van haar gehoord? Hopelijk gaat alles goed.

En we horen ook al een tijdje niks van Hills en Mamadeb. Te druk met de mannen?? Het lijkt me ook een hele kluif, meer dan 1 kind!

Ellein, wat een schattige foto op de mail! Lief hoor. Jouw kleine drinkt er dus lustig op los. Nu maar hopen dat jij het ook kunt bijhouden!

Ik ben trouwens weer een halve kilo kwijt. Nog 3 te gaan dus. Maar ik heb het idee dat er een groot deel van die 3 kilo in mijn borsten zit...

Floor, gezellig met manlief op pad. Dat breekt de week weer een beetje he? Gefeliciteerd trouwens met je avw! Nog een paar weken en dan aan de slag!

Ik duim trouwens stug door hoor! Baadt het niet, schaadt het niet.

Mimpje, leuk kaartje! Zou ik ook zo uitgekozen kunnen hebben. Ik ben echt jaloers op de hoeveelheid slaap van jou vannacht. Ik zit denk ik op de helft!

Teddy, veel plezier met jurken kijken. Kan je daar gewoon zomaar binnenlopen? Geen afspraak? We willen plaatjes zien!!

Rossia, jammie!! Ik wil ook een lekker stukje taart! Chocola alsjeblieft!

Michigan, het rommelt dus al wel bij jou? Spannend zeg. En dan volgende week strippen. Bij mij werkte het uiteindelijk en bij Mamadeb ook. Dus wie weet??

Missc, goed nieuws op de mail!! Gefeliciteerd!!

Gisteren was leuk. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt. Het was wel apart om als mama op stap te gaan, maar het voelde niet slecht. De kleine heeft wel gehuild, maar ook netjes gedronken en daarna geslapen. Toen ik thuiskwam moest ik wel snel kolven, want de ene borst stond op springen. Weer 125 ml in de vriezer. Lekker hoor!
Vera, fijn dat je avond zo gezellig was en de kleine zich gedragen heeft bij opa en oma

Tja Floor, ben ook benieuwd naar Ziggie. Hopelijk alles goed, en hetzelfde geldt voor Mamadeb en Hills..
hey Teddy ik kan trouwens nu zwaaien naar jou!! Ben in jouw stad! Hihi zit vlakbij de campus dan weet jij denk ik wel waar ik ben toch?
Zo, ben ik weer. Net even met uk het dorp in gelopen. Uk in de babybjorn, uk blij, mama blij . Nu ligt hij in bed maar wil nog niet echt slapen. Zal zo wel komen. We zijn een uur en een kwartier weg geweest maar nu ben ik wel munt, wordt toch best zwaar...... Veel leuke reacties. Oh, wat een mooie ogen, oh wat een lekker ventje, oh wat een schatje mama trots! Hij heeft niet gehuild en dommelde lekker toen we weer thuis aankwamen. Voor herhaling vatbaar dus

Vera, een gezellige avond dus gisteren. Fijn dat het goed ging bij opa en oma. Je bouwt al een lekker voorraadje op zo! En zeker als ze nog niet zoveel drinkt hou je er nog wat aan over .

Floor, ik ben nu ook wel benieuwd naar het beroep van Floorman! Hills en Mamadeb zullen het vast erg druk hebben met al hun mannen en Ziggie, ik weet het niet. Druk aan het wassen en strijken, diepvries ontdooien misschien?

Mimpje, wat een supernacht zeg! Doet je vast goed of niet?

Missc, eerste zwangerschapskleding dus al binnen. Ik vond het zo raar om voor het eerst zulke kleding te passen!
Wow Mimpje, wat een heerlijk nacht heb jij gehad. Daar knap je zeker van op! Je geboortekaartje is heel leuk, heb al gereageerd op de mail vanmiddag.

Vera, wat goed dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad. Even weer quality time voor papa en mama en waarschijnlijk heb je oma er ook een heel groot plezier mee gedaan!

Ellein, tassen vol mee terug genomen in de auto?? Of te wel, heb je nog wat gekocht ??
Ellein, moet direct lachen.. heb die kleding ongepast meegenomen, dat komt wel goed. Maareh.. had laatst ook een leuke wikkeljurk bij esprit-online gekocht, en die zou je ook als niet-zwangere kunnen dragen. Dus ik trek 'em zondag aan.. maar de cupnaden zaten ergens in mijn taille... hahaha.. dat zag er niet uit! Dus ik hoop dat mijn borsten ook nog wat groeien de komende maanden

Lekker met de kleine in de babybjorn t dorp in, wij hebben er ook 1 liggen (van broer & schoonzus..)
heee meiden

ik heb een jurk gekocht!! gewoon geslaagd bij de 1e winkel.

het is niet de jurk geworden die ik in mijn hoofd had. die was ook prachtig, maar was zo zwaar en zooo duur, maar wel heel erg mooi. de jurk die ik heb uitgezocht past perfect bij mij. ben helemaal blij!!! er staan foto's op de mail. hij hing in mijn maat in de winkel. pastte perfect, hier en daar wat innemen. jeetje had verwacht winkel na winkel af te struinen, maar na 5 jurken passen was ik al klaar.

nu even bijlezen...
vera wat fijn dat alles goed is gegaan gisteravond. lekker genoten dus.

ellein, mini was mee vanmiddag en heeft bijna de hele tijd geslapen in de kinderwagen. tijdens het passen was ze wakker en heeft ze jurken gekeurd.

missc, we zijn benieuwd naar de buikfoto hoor!

ziggie waar ben je meid? laatste reactie was vrijdag..ben je stiekem voorgekropen?
Leuk Teddy!!! Ik ga gelijk even kijken hoor op de mail.
Super mooi!!!!

Hij lijkt op die van mij, echt prachtig Teddy
Hey meiden!

Jullie hebben het goed geraden hoor, megadruk met mijn mannen, maar wel leuk hoor!

Ik heb op de mail en hier vanalles langs zien komen en zal mijn best doen op iedereen te reageren, maar vergeef me als ik niet alles heb onthouden.

In ieder geval eerst alle mooie foto´s van die prachtige baby´s! Super.

Ook een mooi geboortekaartje Mimpje, een vriendin van mij had ook zo´n soort kaart, erg leuk.

Teddy wat een prachtige jurk zeg! Heel mooi hoor en wat ben je alweer lekker slank zeg! En ach die witte huid..... zonnebank doet wonderen idd, ik moet er ook maar eens snel onder, want geloof dat mijn lijf al 2 jaar geen zon heeft gezien.

Vera die meid van jullie slaapt al goed zeg! En ze groeit ook goed op jouw voeding. Heerlijk he!

Floortje nog gefeliciteerd met je nieuwe baan meid! En hoe voel je je nu verder? Al tekenen van ongesteldheid?? Of zullen die zere borsten dan toch komen van......

Rossia ik wil ook wel een stukje chocoladetaart!! Heerlijk hoor, maar euh ik moet nog 5 kilo eraf dus lijkt me handiger van niet....

MissC dus goed nieuws! Fijn meid!

Michigan ook alwwer de laatste loodjes... man man man wat gaat dat toch allemaal snel zeg!

O ja, Loewyz als je dit nog leest, van harte met je dochter!!

En verder weet ik t zo ff niet meer hoor, vergeef me...

Hier gaat alles goed. Het het idee dat de kleine het ritme nu echt goed te pakken heeft. Ligt nu al 2 avonden achter elkaar tegelijk met grote broer op bed na de fles van 7 uur. Dan wek ik hem om 11 uur voor een voeding, dan meestal tussen 2 en 3 dat hij komt en dan tegen half 7 weer. Prima te doen hoor! En mijn man is echt een engel he, doet nog steed iedere x de nacht! Super!

Maar tis hier ook niet altijd halleluja hoor. Is toch wel weer wennen een baby, ook al ben ik dan al iets ervaren. Moet steeds weer nadenk, och hoe deed ik het toch ook allemaal weer. Ben wel iets zelfverzekerder dan de 1e x, dus dat is wel fijn. Ben ook al vaak alleen van huis geweest, ff de stad in, naar de kapper, boodschappen doen enzo. Heerlijk is dat hoor.

Vandaag te horen gekregen dat de kleine man ook op de woensdag naar de creche kan! Dan komt hij bij zijn grote broer op de groep! haha, leuk he. Hij gaat pas na de zomervakantie hoor, eerste tijd gaat hij naar oma.

Man, nog maar 5 1/2 week en dan moet ik alweer aan het werk... gaat echt zo snel.

Nou goed, weer een heel verhaal zie ik.

Dikke knuffel voor jullie en idd Hills en Ziggie waar zijn jullie??
Hier is Ziggie, nog mbib hoor!!! Was druk druk druk met allerlei dingen rondom de verhuizing, want die komt er ook nog aan... Dus ik heb wel af en toe even snel bijgelezen, maar had weinig tijd om te reageren. Vandaag heeft een vriendin de hele dag geholpen met het inpakken van de eerste dingen. Is dat maar vast gebeurd!

Verder alles goed en nog rustig, hoor! Moet wel zeggen dat ik net als Mimpje wel steeds meer merk dat ik echt wat minder hooi op mijn vork moet gaan nemen nu. De verloskundige waarschuwde me daar vorige week ook voor... Maar dat is best lastig, juist nu er zoveel te doen is!

Nu ff uit de ego-modus:

Floor, wat goed dat je avw-gesprek zo goed verliep! Gefeliciteerd!

Michigan, spannend dat 't een beetje lijkt te gaan rommelen nu. Ik hoop dat je niet te lang meer op mini-Mich hoeft te wachten!

Fijn dat het zo te lezen zo goed gaat met alle kleine ukjes van Angel, Maki, Ellein, Mamadeb, Vera en Teddy! En hopelijk is met Hills ook alles in orde...

Ik kom binnenkort weer uitgebreider op iedereen reageren. Nu even vriendin uitzwaaien!!! De lieverd heeft zo lopen sjouwen vandaag.

Dikke kus van Ziggie!
he ziggie en mamadeb gelukkig daar waren jullie! lekker ritme mamadeb. 1x per nacht hebben wij nu ook, das wel vol te houden.lijkt me best druk, 2 kids.

ziggie druk aan het regelen dus. sjouwen mag niet he?

heb even de mail teruggelezen: het taartrecept van rossia staat in de december map.

wij hebben een wii fit gekocht. die zijn we nu aan het testen. teddyman is nu aan het joggen. hahahahaha ik heb al gestept, schans gesprongen, over een touw gelopen, yoga gedaan. Echt superlachen. en zo kan ik langzaamaan weer wat gaan bewegen.
Teddy, wat goed, ben heel benieuwd naar je jurk ga zo gelijk even kijken. En de wii-fit is echt fantastisch. Wij hebben hem ook. In het begin er heel fanatiek opgestaan, maar nu zeg maar wat minder....

Ziggie, daar was je. Ik had al het vermoeden dat je heel druk was. De verhuizing komt er dus aan. Nu heb je de tijd om lekker in te pakken. Doe je ook af en toe wat rustig aan??

Mamadeb, fijn dat alles zo goed gaat. Het is toch even wennen he, met twee. Ineens een ander ritme en aanpassingen. Fijn dat de woensdag akkoord is.
Goedemorgen,

Hier weer een redelijke nacht gehad, dus we kunnen er weer tegen aan vandaag! De plank hangt, nu nog even 1 of 2 mandjes scoren en de babykamer is echt af.

Zal foto's op de mail gaan zetten vandaag!

Ziggie fijn dat alles goed met je gaat. Druk bezig met de verhuizing dus...pfff dat zal niet meevallen, denk om je zelf he!!

Leuk Teddy de Wii fit, ik heb gister een nieuw spelletje voor de x-box gekocht, en ben daar ook nog wel even zoet mee. Wel fijn idee dan dat ik nog even vrij ben.

Mamadeb, fijn dat jullie het zo goed hebben met elkaar en een ritme lijken te hebben. Wel super druk natuurlijk twee van die mannetjes om je heen. Heeft je oudste een beetje kunnen accepteren dat er iemand anders is die (veel) aandacht vraagt? Of heeft hij daar helemaal geen last van gehad?

Rossia goedemorgen, je was weer vroeg aan de bak zo te zien!!

Even ontbijten, liefs
Hey meiden.

Ziggie wat fijn wat van je te horen. Gelukkig niets aan de hand maar gewoon druk druk druk. Hopelijk is je verhuizing snel achter de rug en kan je dan nog even uitrusten!

Mimpje, jippie die kamer af, en lekker geslapen! IK ben benieuwd naar de foto's!

Mamdeb fijn ook weer wat van jou te horen, klinkt als een prima ritme fijn hoor. Geniet van je mannen!

Ann ik weet niet of je het leest maar hoe is het nou met jou? Gaat het een beetje?

Teddy wat een super mooie jurk. Ik ben benieuwd hoe je er uiteindelijk uit gaat zien. Over dat bleek zijn, ik ben uiteindelijk niet onder de zonnebank gegaan. Ik ben nou eenmaal bleker dus om dan hartstikke gebruind op mijn trouwdag te zijn vond ik niet bij mezelf passen. Maar goed dat ben ik. Heb je me nog zien zwaaien gisteren??

ik zal zo wel even op de mail zetten wat manlief doet. Was gisteren een gezellige dag. Uiteindelijk bij oud-collega van man beland en daar meegegeten. Ik kende alleen vrouwlief niet en was een beetje gek. Avond ging een beetje stroef geloof ik.

Nog geen tekenen van ongestelheid hier, wel wat buikpijn dus zal wel komen. Misschien mijn cyclus opeens langer geworden ofzo? Weet het ook niet.

Zo ik ga maar eens ontbijten!

x Floortje
Mimpje, hihi, nee hoor. Dat was een berichtje tijdens mijn ontbijtje thuis... Ben benieuwd naar de foto's van je kamertje.

Floortje, wat super dat je zo'n goede dag hebt gehad gister. Toch heel gezellig zo! Hmm, nog niet ongesteld dus. Even afwachten maar weer.
Ladies, even een hele korte meld! Alles goed hier! Moet nu op koffie/verjaardagvisite en dan door naar de fysio, kom daarna even uitgebreider terug. Tot dan!
Floortje je hebt me op een idee gebracht, ik ga ook even voor twee uurtjes mee met manlief naar zijn werk.

Heb zelf ook nog een stapel observaties liggen die ik in moet voeren, en aangezien mijn verlof officieel pas maandag ingaat lijkt het me verstandig als ik het nu doe.....

Dames tot later!!
floortje bij deze zwaai ik terug!! heb je niet gezien gisteren. kom je de volgende keer langs voor een bakje koffie?

hier weer een lekkere nacht gehad. Het ritme zit er goed in. 11 uur - 3 uur - 7 uur. en nu slaapt ze nog steeds. net lekker gedouched, gekolfd (jeeeh 50 ml) en nu met een kopje thee op de bank. Vanmiddag weer even langs het cb om te wegen.

merk heel goed dat meisje nu echt een mensje begint te worden. Ze volgt je met haar ogen en reageert echt op je stem. Ze lacht af en toe en maakt geluidjes.

mimpje ben benieuwd naar het eindresultaat van jullie kamer.

floortje ga niet als tosti naar mijn bruiloft hoor. Beetje het bleke eraf. echt bruin word ik toch nooit.
Teddy hehehe tosti, ik zie het helemaal voor me.

Volgende keer kom ik wel langs voor kopje koffie. Alleen was je nu niet thuis want je was jurken aan het passen.

Kom voor de rest eigenlijk nooit in die regio. Maar toen ik er gisteren met manlief was dacht ik wel, ohh wat is het hier toch mooi. Niet zo vol als mijn regio.We zijn natuurlijk veel binnendoor gereden door kleine plaatsje enzo.

Net niet zo leuk nieuws gekregen, oom van mij is vannacht plotseling overleden. Hij was wel ziek, kanker, maar dit had niemand verwacht. Ik heb niet veel contact met hun maar toch voelt het naar. Bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven