Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - We gaan er voor!! Deel 4

20-06-2015 17:40 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 3 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!



Deel 3 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe niet bij de shakes. In het 'normale' leven heb ik soms de volgende ochtend dat ik wat vaker naar de wc moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolate84 schreef op 07 maart 2016 @ 12:50:

Jaaaahhhhhh ik heb een gezond bmi! Helemaal happy. Was 3.3 kilo afgevallen in twee weken. Weeg nu 80.9 kilo. Wil toch nog doorgaan naar de 75 nu.



Wooowww hoe lang ben jij wel niet?



Hier alweer afgehaakt van het shaken Trek het gewoon niet meer, alleen 3 producten per dag. Vind het ook wel best als ik in de spiegel kijk dus dan is het moeilijk vol te houden Wel gewogen en vanmorgen woog ik ineens 70.7 dus de schade valt mee. Wil wel graag weer onder de 70 wegen dus ga iig kcal tellen de komende dagen en dan moet het ook lukken



Ik zie dat ik een paar berichtjes in mijn inbox heb voor de tabel, ik wil niet heel flauw doen maar graag vóór zaterdagavond/middernacht de nieuwe gewichten doorgeven, dan staat het erbij voor het plaatsen op zondag. Ik open tussendoor nooit mijn inbox, pas aan het eind vd week ga ik de tabel weer aanpassen, anders ben ik er heel de week mee bezig Hopelijk begrip hiervoor!



Heel veel succes allen!! Jullie zijn toppers!!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het geprobeerd Ariel...en met calorien tellen kom je ook onder de 70.



Ik mag morgen weer wegen ben benieuwd wat ik bij hem weeg. En dan ga ik over op 1500 kcal. Vind 1000/1250 al veel haha dat word puzzelen
Alle reacties Link kopieren
Ariel, ik ben 1.81.



Ik had je een berichtje gestuurd voor de tabel. Was niet de bedoeling dat je die nu zou aanpassen hoor. Snap dat je daar niet te veel mee bezig wil zijn. Ik heb alleen altijd op maandag mijn weegdag. Dacht geef het nu alvast door voordat ik het vergeet. Want en nieuw gewicht voor zondag komt er niet.
Alle reacties Link kopieren
En wat Redmissy zegt. Je komt ook onder die 70 met calorieën tellen. Je bene al bewezen dat je gewicht kwijt kan raken. Ik doe laatste kilo's gaan je lukken.



Redmissy, hoe ziet je dag eten er nu uit? Ben benieuwd hoe de verhoging van calorieën gaat bevallen.
Alle reacties Link kopieren
christinayang ik neem verder naast mijn producten ook de mintblaadjes en poeder voor in mijn water, Summer berry smaak.



Toch knap weer hoor ariel dat je je er weer aan gewaagd hebt, en jammer dat het toch niet gaat. Maar dat lukt jou ook wel zonder die shakes hoor!



Ik heb vanmiddag weer mijn weegmoment gehad. Er is 1,7 kg af, en dat na mijn eetweek. Tussenstand: na 4 weken, 8,6 kg kwijt Ik ben blij!



Iedereen weer veel succes deze week!
Alle reacties Link kopieren
zo gaat goed met al die kg's weer!

Ik mag morgenavond voor het eerst. Ben zo benieuwd :-)



Even nog een andere vraag.. hoe hebben de dames die dit in december al deden het gedaan met de feestdagen? En hoe gaat iedereen het de komende feestdagen doen?

Ik dacht.. ik sla het een keer over, maar mijn man vond dat ik dan best mag zondigen.. maarja.. waar ligt dan de grens dacht ik. Het gaat met name om pasen en verjaardag van mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Lucyda, mooi gewicht eraf weer Deze week. Top!



Cristinayang, ik heb mijn eetweek zo gepland dat die tijdens de feestdagen viel. Heb me tijdens de feestdagen, kerst en oud en nieuw dus aan de eetweek gehouden. Nu met pasen weet ik het nog niet. Zou alleen om eerste paasdag gaan bij ons. Zit eraan te denken om een salade mee te nemen en deze te eten. Maar ligt er ook aan Hoe het er voor staat met mijn gewicht en wat in het traject Ik zit. Hi. Ik denk dan maar zo, komen nog meer feestdagen en volgend jaar kan ik weer mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de decembermaanden niet meegemaakt tijdens CB christinayang, maar bij mij komen er wel een aantal etentjes aan bij vrienden en familie. Ik ga me op zo'n avond dan gewoon aan een eetweekrecept houden. Dat zijn dan maar max. 300 calorieen extra, maar dan kan ik toch leuk mee doen en genieten

Veel succes vandaag iedereen!!
anoniem_271709 wijzigde dit bericht op 08-03-2016 09:44
Reden: Typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yes weer 1.7 eraf in de opbouw! Vet ook weer lekker gedaald. Over 2 weken pas weer wegen...mag nu weer wat meer eten. Even weer puzzelen maar komt goed.



Chocolate: eet nu ontbijt 2 volkoren boterham met halvarine en mager beleg en koffie

tussendoor magere yoghurt

lunch zelfde als de ochtend

tussendoor fruit

avondeten 100/150gr aardaappels 250gr groente en 100/125 gr mager vlees/kalkoen

savonds 1 vezelrijkcracker met filet american.

koffie met een 1 cafe noir 😉



vanaf deze week iets meer toevoegen. Voor mij is dit al veel aangezien ik voor CB alleen savonds at en overdags soms een dikke koek.



Met kerst had ik mijn eetweek. Heb met mate mee gedaan. Ook gewoon lekker dessert maar wel een klein beetje. Ook wel hapjes gehad maar ook dat een beetje. Met oud en nieuw ook een eetweek maaltijd maat s'avonds wel wat teveel wijntjes 😉 en toch was ik mooi afgevallen!

Aan Pasen doen we niet dus eten wij gewoon normaal.
Alle reacties Link kopieren
Super fijn redmissy!!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, ik ben nieuw hier. Leuk om jullie verhalen te lezen. Zelf ben ik vandaag 19 dagen bezig en 6.2 kilo afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ben net geweest en 3.7 kg in 6 dagen :-) jeeej!!

Mag ik nu ook in de tabel? :-) Hoe werkt dat?
Alle reacties Link kopieren
Takkentrol zou ik ook in het schema mogen?
Alle reacties Link kopieren
Beste Cambridgers,



dit topic is vol! Zouden jullie een nieuwe willen maken?



Dan doen wij dit deel op slot.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik regelen!



Deel 5!
Alle reacties Link kopieren
Mooi!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven