Tampon?
donderdag 2 maart 2017 om 16:56
donderdag 2 maart 2017 om 16:59
In het doosje van tampons zit altijd een beschrijving met plaatjes. Ook kun je een inbrenghuls kopen. Als je de tampon niet meer voelt zitten, zit hij goed. Anders zit hij te laag.
Wat je ook nog kunt proberen, is heel diep bukken zodat je er met je vinger dieper in kan. Succes!
Wat je ook nog kunt proberen, is heel diep bukken zodat je er met je vinger dieper in kan. Succes!
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
donderdag 2 maart 2017 om 17:03
donderdag 2 maart 2017 om 17:04
donderdag 2 maart 2017 om 17:13
Het is sowieso wennen. Ik gebruik altijd al tampons. Even kijken wat het fijnst zit, mini of normaal. Pro comfort is ook fijn. En hou er rekening mee dat het inbrengen op de laatste dag wat moeilijker/stroever gaat.
Niet bang zijn om hem te diep te stoppen, hij moet voorbij "het randje". Zolang het draadje er maar uit hangt is het goed.
Niet bang zijn om hem te diep te stoppen, hij moet voorbij "het randje". Zolang het draadje er maar uit hangt is het goed.
donderdag 2 maart 2017 om 17:49
donderdag 2 maart 2017 om 17:57
quote:Tickel schreef op 02 maart 2017 @ 17:04:
Neem de Tampax Compak of de soortgelijke van Kruidvat huismerk.
Zitten in een plastic inbrenghuls en zijn handig om de diepte en positie te bepalen.
Die van het Kruidvat vind ik zelf fijner, beter randje om vast te houden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Off topic :de inbrenghulzen van Tampax zijn van karton en die van kruidvat van plastic.dus ik kies voor Tampax om milieuredenen.
On topic: probeer een tampon als je erg ongesteld bent, dan glijdt die makkelijker.Bij mij lukt het ook niet in 1 keer.Vooral niet omdat ik toen haast had, en liever in het zwembad wilde liggen
Neem de Tampax Compak of de soortgelijke van Kruidvat huismerk.
Zitten in een plastic inbrenghuls en zijn handig om de diepte en positie te bepalen.
Die van het Kruidvat vind ik zelf fijner, beter randje om vast te houden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Off topic :de inbrenghulzen van Tampax zijn van karton en die van kruidvat van plastic.dus ik kies voor Tampax om milieuredenen.
On topic: probeer een tampon als je erg ongesteld bent, dan glijdt die makkelijker.Bij mij lukt het ook niet in 1 keer.Vooral niet omdat ik toen haast had, en liever in het zwembad wilde liggen
donderdag 2 maart 2017 om 18:25
quote:miedo schreef op 02 maart 2017 @ 17:57:
[...]
On topic: probeer een tampon als je erg ongesteld bent, dan glijdt die makkelijker.Bij mij lukt het ook niet in 1 keer.Vooral niet omdat ik toen haast had, en liever in het zwembad wilde liggen Doe je de hulzen dan bij het oud papier?
[...]
On topic: probeer een tampon als je erg ongesteld bent, dan glijdt die makkelijker.Bij mij lukt het ook niet in 1 keer.Vooral niet omdat ik toen haast had, en liever in het zwembad wilde liggen Doe je de hulzen dan bij het oud papier?
donderdag 2 maart 2017 om 19:10
quote:miedo schreef op 02 maart 2017 @ 17:57:
[...]
De Tampax Compak heeft plastic hulzen. Plastic is juist heel geschikt om mee te "oefenen".
Bovendien hebben ze een randje waardoor je geen kans loopt te hard te knijpen zodat de binnenste huls niet naar binnen glijdt. (zoals bij de kartonnen)
[...]
De Tampax Compak heeft plastic hulzen. Plastic is juist heel geschikt om mee te "oefenen".
Bovendien hebben ze een randje waardoor je geen kans loopt te hard te knijpen zodat de binnenste huls niet naar binnen glijdt. (zoals bij de kartonnen)
“Don’t look back – you’re not going that way.”