Vaginale schimmelinfectie
zaterdag 7 juni 2025 om 16:02
Om de haverklap heb ik een vaginale schimmelinfectie.
De laatste paar keren ruik ik mij zelf van onderen. Zo niet fijn.
Ook heb ik veel last van veel afscheiding. Van de week stond ik naakt en de afscheiding liep zo langs mij benen heen. Was heel dun en wit achtig.
Zo vies!
Ik ben er ook mee bij de dokter geweest. Maar ze schrijven een kuur voor die je bij de kruidvat ook kunt kopen.
Niks mis mee, maar ik wil er gewoon vanaf.
Ik betaal mij scheel aan die 1 daagse tabletten.
Is er iets anders preventiefs, wat je dagelijks kan gebruiken en dat je het dan voorkomt?
Wie kan mij uit de brand helpen? En heeft er een oplossing voor.
De laatste paar keren ruik ik mij zelf van onderen. Zo niet fijn.
Ook heb ik veel last van veel afscheiding. Van de week stond ik naakt en de afscheiding liep zo langs mij benen heen. Was heel dun en wit achtig.
Zo vies!
Ik ben er ook mee bij de dokter geweest. Maar ze schrijven een kuur voor die je bij de kruidvat ook kunt kopen.
Niks mis mee, maar ik wil er gewoon vanaf.
Ik betaal mij scheel aan die 1 daagse tabletten.
Is er iets anders preventiefs, wat je dagelijks kan gebruiken en dat je het dan voorkomt?
Wie kan mij uit de brand helpen? En heeft er een oplossing voor.
zaterdag 7 juni 2025 om 16:06
zaterdag 7 juni 2025 om 16:49
Ja ik heb een vaste partner, hij is ook al bij de huisarts geweest voor het probleem.
Er is ook wat op de kweek gezet de vorige keer. Zelf de uitslag gezien, maar niks van huisarts gehoord.
Tijdje geleden ook al gemaild dat ik met het probleem zat. Toen gaf ze aan dat ik normaflor bij de drogisterij kon kopen.
Ik vind dat geen oplossing.
Ik ga maar weer contact met ze opnemen.
Er is ook wat op de kweek gezet de vorige keer. Zelf de uitslag gezien, maar niks van huisarts gehoord.
Tijdje geleden ook al gemaild dat ik met het probleem zat. Toen gaf ze aan dat ik normaflor bij de drogisterij kon kopen.
Ik vind dat geen oplossing.
Ik ga maar weer contact met ze opnemen.
zaterdag 7 juni 2025 om 17:19
zaterdag 7 juni 2025 om 18:12
Misschien deze creme eens een paar weekje gebruiken na die 1-dag kuur?
https://www.canesten.nl/canesten-gyno-creme
Toen ik dat heb gedaan is het bij mij uiteindelijk wel weg gegaan, en vooralsnog niet meer terug gekomen.
https://www.canesten.nl/canesten-gyno-creme
Toen ik dat heb gedaan is het bij mij uiteindelijk wel weg gegaan, en vooralsnog niet meer terug gekomen.
zaterdag 7 juni 2025 om 19:29
Ik heb het een tijd elke maand gehad, altijd net na mijn menstruatie. Ik heb het zelf nooit gelinkt aan de koperspiraal die ik destijds had, maar dat zou het kunnen zijn geweest dan bedenk ik me nu. Maar goed, ik weet niet of het bij jou ook een patroon heeft? Misschien kan je cyclus er invloed op hebben.
zaterdag 7 juni 2025 om 21:01
Schimmel hoort normaal niet te stinken. Weet je zeker dat het geen bacteriële infectie is? Die afscheiding die je noemt herken ik namelijk ook echt totaal niet bij een schimmelinfectie.
Ik heb een keer zo’n meerdaagse kuur gehad van harde tabletten die je moest inbrengen, dat hielp bij mij erg goed. Die kon je niet bij de drogist kopen (dat merk wel, maar niet deze tabletten).
Ik heb een keer zo’n meerdaagse kuur gehad van harde tabletten die je moest inbrengen, dat hielp bij mij erg goed. Die kon je niet bij de drogist kopen (dat merk wel, maar niet deze tabletten).
zaterdag 7 juni 2025 om 21:16
De vorige keer was het ongeveer een weekje na mijn menstruatie. En nu ook.
Ik heb ook brokkelige afscheiding.
Maar nu hangt er ook echt een lucht.
Ik ruik het door mijn kleren heen. Vooral met vlagen.
De vorige maand stonk het ook, vooral toen mijn man in mij klaar was gekomen. Niet te harden.
Ook als ik zonder onderbroek loop, hoor je het daar beneden gewoon smakken. Ik heb altijd veel last van afscheiding. Onderbroek is altijd vies of vochtig.
Excuus voor de details
Bovenstaande ook allemaal vorige maand met de huisarts besproken.
Ze gaf aan dat ik nu eenmaal pech heb met de hoeveelheid afscheiding. Maarja daar koop ik niks voor.
Ik ben er zo zat van..
De vorige maand stonk het ook, vooral toen mijn man in mij klaar was gekomen. Niet te harden.
Ook als ik zonder onderbroek loop, hoor je het daar beneden gewoon smakken. Ik heb altijd veel last van afscheiding. Onderbroek is altijd vies of vochtig.
Excuus voor de details
Ze gaf aan dat ik nu eenmaal pech heb met de hoeveelheid afscheiding. Maarja daar koop ik niks voor.
Ik ben er zo zat van..
zaterdag 7 juni 2025 om 21:48
Ik herken het wel qua klachten en toen had ik dus een bacteriele vaginose. Een kuurtje antibiotica en alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.Griet86 schreef: ↑07-06-2025 21:16De vorige keer was het ongeveer een weekje na mijn menstruatie. En nu ook.
Excuus voor de details
Ik ben er zo zat van..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in