Mode & Beauty alle pijlers

40 plus en Profhilo, botox en fillers

12-10-2023 10:05 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn eerste profhilo kuur van twee gedaan, en ik merk dat mijn huid een stuk kalmer is, poriën wat minder aanwezig zijn en nu, na een week of drie merk ik ook dat de huid war steviger wordt.

Nog geen resultaat voor de fijne lijntjes.

Zijn hier meer met profhilo ervaring, en al wat langer op deze manier hun huid bijhouden?

Overigens heb ik subtiel ook wat fillers laten plaatsen, en een beetje botox.

Ben er erg tevreden over, de resting b@3chface is nu weer een vriendelijk koppie, maar vraag me omdat ik net start en 43 ben, of botox ook per half jaar kan, en fillers om de anderhalf jaar?


Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen voor 40 plus vrouwen die het niet erg vinden dat moeder natuur een handje helpen ook een vorm van zelfzorg is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben 46, en een paar jaar geleden heb ik filler in mijn traangootjes laten zetten. Twee keer gedaan, de eerste keer was ik erg tevreden, het was subtiel en mooi en het zag er fris en uitgerust uit. Niet de look van 'die heeft iets laten doen '. Na anderhalf jaar ongeveer voor de tweede keer laten doen. Door dezelfde persoon. En deze keer was ik niet tevreden. De filler was niet mooi in de traangootjes terecht gekomen, maar te laag, beetje in het midden onder mijn ogen. Daar ontstond dus een lichte verdikking, waardoor ik opeens wallen had, terwijl ik die nooit gehad heb. Paar weken aangekeken, maar toch terug gegaan. Hij heeft de filler opgelost en nieuwe geplaatst. Kosteloos, dus op zich goede service. Maar hoewel het wel beter was, was het niet zo mooi als de eerste keer en heb ik het daarna nooit meer gedaan.
In de tussentijd heb ik diverse video's gezien over fillers die toch niet echt helemaal oplossen en jarenlang in het lichaam aanwezig blijven, en nu zou ik het dus niet meer durven.
Een spuitje botox zou ik wel durven, maar ik heb eigenlijk alleen rimpels direct onder mijn ogen, wat naar het schijnt een lastige plek is voor botox.
Ik gebruik al jaren botox in mijn fronsrimpel, die was al heel sterk aanwezig toen ik begin 30 was en nu na zo'n 8 jaar met botox (ik ben halverwege de 40) gelukkig een stuk minder prominent.

Fillers vind ik ook een beetje eng eigenlijk, ben te bang dat het resultaat niet goed is.

Profilo ken ik niet, wat doet dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je net begint met botox is het juist wat vaker nodig. Dat wil zeggen, je kunt best 6 maanden ertussen laten zitten, maar daarvan loop je er dan drie met teruggekeerde groeven. Na verloop van tijd worden de spiertjes slapper en kan er wat langer tussen zitten, maar met een maand of 4 moet ik altijd wel weer. Filler heb ik in mn traangoot, nu sinds een jaar, als ik kom voor botox kijkt ze gelijk even hoe het daarmee is en kan ze evt bijvullen. Profilho geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net 50 en ik ga binnenkort een intake doen. Denk zelf aan fillers voor de harlekijnlijntjes. En misschien zo'n huidbehandeling.

Ben benieuwd wat er uit komt. En benieuwd wat de ervaringen hier zijn.
Tvp dus :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kende profhilo ook niet, maar nu heb ik google geraadpleegd, en wil ik het ook :-D
Ik lees dus mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe alleen botox (frons, voorhoofd en kraaiepootjes) en ik doe er zo'n 5 maanden mee, maar als het zo uitkomt ook rustig 6-7 maanden.

Prophilo lijkt me ook wel wat, maar als ik dat erbij zou doen wordt het wel een beetje een dure grap.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mighty mag ik vragen wat je daar elke 5 maanden aan besteed? €

Ik wil wel wat laten doen (zelfde gebieden als jij), maar vrees dat ik de structurele kosten onderschat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ligt er een beetje aan waar je gaat. Ik laat het bij een arts doen, en voor de drie gebieden is het €250.
Ik heb een Botoxspaarpotje, €50 per maand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb t allemaal. Fillers in mn kaak, bij mn jukbeenderen en bij mn mond. Klinkt als heel veel, maar t resultaat is gwn iets frisser/jeugdiger. Geen hangende mondhoekjes en meer kaaklijn dan eerder. Ik zie er echt niet gedaan uit.
Profilho zorgt idd voor een stevigere huid. Ik merk dat heel erg. Mijn huid is heel dun van zichzelf, dus heel fijn.
Botox bij mn kraaienpootjes, fronsrimpel en fijne lijntjes op mn voorhoofd. Wel subtiel, ik kan nog verbaasd kijken en fronsen alleen minder intens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook botox in frons, voorhoofd en lachrimpels, je ziet bij mij gelukkig nog wel de lijnen waar de diepe rimpels zaten maar de diepte is weg.. en kan nog bewegen maar ben er echt van opgeknapt, ziet er gewoon rustiger uit en voelt ook beter.

Botox duurde wel een paar dagen voor het begon te werken, na anderhalve week was het resultaat echt zichtbaar en ik ga het zeker herhalen, ik heb er ook een spaarpotje voor. Ik had wel hoofdpijn als bijwerking, was mijn eerste keer..dat duurde anderhalve dag, en eigenlijk ben ik nu blij want in het begin was het strakker en nu begint de botox langzaam uit te werken en voelt het echt ontspannen. Ik moest er toch aan wennen hoor.

Ik heb fillers bij mijn jukbeenderen, die subtiel wat meer houvast geven aan de huid die daar inzakte, en geeft een frissere uitstraling. Ik wacht tot over een jaar om te kijken of ik het dan zou herhalen of het zo laat, fillers moet je toch wat voorzichtiger mee zijn denk ik.

Profhilo is duur, maar mijn huid is enorm opgeknapt. Profhilo moet twee keer als je ermee start, dus de tweede ronde doe ik nog, daarna kan het om het half jaar voor onderhoud. Ik denk dat profhilo wel iets doet, mijn ingevallen wangen zijn ook subtiel wat minder hard en iets minder ingevallen en de huid daar voelt steviger. Dat kan ik echt zien en daar ben ik blij mee. Poriën zien er een stuk beter uit en ik had veel rood in mijn gezicht en dat is enorm gekalmeerd.
Ik verwacht er geen wonderen van voor rimpels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dames hoelang blijft de filler zichtbaar zitten, Want ik vind dit juist een dure grap omdat ik bang ben dat je zoiets om het half jaar op nieuw moet laten doen.

Als ik het zou doen dan is rond mijn mond zoals marionettenlijnen en rimpels boven de bovenlip. IK heb mij laten vertellen omdat je dit gebied heel veel beweegt de filler eerder is uitgewerkt.

En ook als je veel sport raakt het eerder uitgewerkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn arts vertelde me dat de filler tussen 9 en 12 maanden blijft zitten ( Maili filler )

Dus ik kijk pas weer na een jaar omdat ik geen fillers wil stapelen.

Overigens was ik met de filler de eerste 2 weken wat meer opgezwollen en dacht ik oh nee dit is echt te veel.. maar daarna kwam het tot rust en nu is het precies goed.

Ik heb zelf nog geen idee hoe lang het werkelijk zal blijven zitten, ik sport ook maar niet heel intensief.

Dus ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
13-10-2023 08:17
Dames hoelang blijft de filler zichtbaar zitten, Want ik vind dit juist een dure grap omdat ik bang ben dat je zoiets om het half jaar op nieuw moet laten doen.

Als ik het zou doen dan is rond mijn mond zoals marionettenlijnen en rimpels boven de bovenlip. IK heb mij laten vertellen omdat je dit gebied heel veel beweegt de filler eerder is uitgewerkt.

En ook als je veel sport raakt het eerder uitgewerkt.
Hier zegt de arts dat de filler ongeveer 18 maanden goed blijft. Het zit er nu een jaar in en ik zie nog geen tekenen van verdwijning.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mighty_Macaw schreef:
12-10-2023 13:02
Het ligt er een beetje aan waar je gaat. Ik laat het bij een arts doen, en voor de drie gebieden is het €250.
Ik heb een Botoxspaarpotje, €50 per maand.
Dankjewel voor je reactie. Dat bedrag vind ik te overzien. Ik ga er toch eens induiken.
Fillers sta ik minder positief tegenover, daar hoor je toch nog wel spannende (spook)verhalen over.
Botox wordt al zo lang op zo'n grote schaal gebruikt, dat geloof ik wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
oneenietweer schreef:
13-10-2023 09:17
Hier zegt de arts dat de filler ongeveer 18 maanden goed blijft. Het zit er nu een jaar in en ik zie nog geen tekenen van verdwijning.
Waar heb jij fillers in laten spuiten?
Alle reacties Link kopieren Quote
oneenietweer schreef:
13-10-2023 09:17
Hier zegt de arts dat de filler ongeveer 18 maanden goed blijft. Het zit er nu een jaar in en ik zie nog geen tekenen van verdwijning.
Bij mij hetzelfde
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke filler dat maakt ook uit voor de tijd dat je er plezier van hebt toch?

Welk merk zeg maar en of het 1 of 2 ml is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ervaring met een vampire facial (prp) en hyaluronzuur injectie erbij.
En Botox voor de frons, scheelt me geweldig voor spanningshoofdpijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb begin juni mijn lippen laten doen het is nu al duidelijk weer de oude smalle lip die ik had voor de fillers.

Dito voor de botox in mijn voorhoofd, kraaienpootjes en de frons.

Ik vind het tegenvallen, hoe lang je er plezier van hebt.

Ik was voor bovenstaande 600,= kwijt en als ik dat om de 4 maanden wil doen dan haak ik dus af.

Profhilo ga ik bespreken, ik heb eind december een afspraak staan bij de kliniek.

Ik sport regelmatig, heb ook een snelle stofwisseling beide zouden het proces versnellen.

Maar nogmaals ik vind het tegenvallen.

Na 2 weken was het prachtig hoor, heel natuurlijk fris en subtiel.
Maar dat het eigenlijk ergens in oktober al zichtbaar weer was als ervoor mwah.

Ik had het op een avond gedaan, en werd in de nacht echt heel naar.
Misselijk, heel duizelig het voelde echt niet goed, het zweet brak me aan alle kanten uit.
Heb met mijn telefoon in de aanslag gezeten om 112 te bellen als het niet zou wegzakken.
Na 20 minuten begon ik me beter te voelen.

Ook die ervaring die ik met de kliniek besproken heb houdt me wel tegen.
Hun reactie vond ik wat lafjes " oh dat hebben we nog niet eerder gehoord"

Ik denk dat ik een flinke reactie op de botox of de fillers had,
Ik denk eerder de botox, maar dat blijft gokken.

Iemand ook bekend met een dergelijke reactie?

Een vriend van mij had een mislukte traangoot behandeling, de filler werd een propje jet zag er niet uit.

Vriendin heeft een paar dagen met een hang oog gelopen, het trok wel weg, maar het zag er uit, verschrikkelijk.

Dat zijn toch ervaringen die in mijn achterhoofd meespelen of ik mijn afspraak door laat gaan in december.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nomellamas schreef:
14-10-2023 18:54
Welke filler dat maakt ook uit voor de tijd dat je er plezier van hebt toch?

Welk merk zeg maar en of het 1 of 2 ml is?
Ja er zijn heel veel verschillende fillers. Mijn moeder is expert op het gebied van restylane maar ze is inmiddels 70+ dus dat zal wel een van de ‘paardenmiddelen’ onder de fillers zijn? Ze is al dik 12 jaar ‘aan’ de Botox en fillers. Geloof dat Botox met een interval van 6 maanden gebeurt (ooglift, voorhoofd en de 11 tussen de wenkbrauwen) en de fillers afhankelijk van het gebied om de 6 maanden (lippen), 12 maanden (traangootje, jukbeenderen) en 18 maanden (kaak, handen) is. En dat alles om het effect van een full face lift zo lang mogelijk vast te houden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladylola2022 schreef:
28-11-2023 21:11
Ik heb begin juni mijn lippen laten doen het is nu al duidelijk weer de oude smalle lip die ik had voor de fillers.

Dito voor de botox in mijn voorhoofd, kraaienpootjes en de frons.

Ik vind het tegenvallen, hoe lang je er plezier van hebt.

Ik was voor bovenstaande 600,= kwijt en als ik dat om de 4 maanden wil doen dan haak ik dus af.

Profhilo ga ik bespreken, ik heb eind december een afspraak staan bij de kliniek.

Ik sport regelmatig, heb ook een snelle stofwisseling beide zouden het proces versnellen.

Maar nogmaals ik vind het tegenvallen.

Na 2 weken was het prachtig hoor, heel natuurlijk fris en subtiel.
Maar dat het eigenlijk ergens in oktober al zichtbaar weer was als ervoor mwah.

Ik had het op een avond gedaan, en werd in de nacht echt heel naar.
Misselijk, heel duizelig het voelde echt niet goed, het zweet brak me aan alle kanten uit.
Heb met mijn telefoon in de aanslag gezeten om 112 te bellen als het niet zou wegzakken.
Na 20 minuten begon ik me beter te voelen.

Ook die ervaring die ik met de kliniek besproken heb houdt me wel tegen.
Hun reactie vond ik wat lafjes " oh dat hebben we nog niet eerder gehoord"

Ik denk dat ik een flinke reactie op de botox of de fillers had,
Ik denk eerder de botox, maar dat blijft gokken.

Iemand ook bekend met een dergelijke reactie?

Een vriend van mij had een mislukte traangoot behandeling, de filler werd een propje jet zag er niet uit.

Vriendin heeft een paar dagen met een hang oog gelopen, het trok wel weg, maar het zag er uit, verschrikkelijk.

Dat zijn toch ervaringen die in mijn achterhoofd meespelen of ik mijn afspraak door laat gaan in december.
Ja, dit is wel echt een ding waar veel mensen maar nauwelijks bij stilstaan. Zeshonderd euro. Ongeveer een half jaar plezier ervan. Dus twaalfhonderd euro per jaar. Twaalfduizend euro in een decennium, uitgegeven aan je lippen. Hebben mensen wel door wat voor astronomische bedragen dat zijn, als je het tenminste wil gaan bijhouden? En als je het níet wil bijhouden, is het al helemaal zinloos. Dan heb je zes maanden volle lippen, ja, en dan?
Als je zo rond je dertigste begint met een filler hier en een botoxje daar, heb je echt op je zeventigste een fortuin uitgegeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meeleespost.
Wat een geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb volgens mij ook eens injecties met hyaluronzuur gehad.(profhilo?)
Dat was bij mij geen succes want ik kreeg er een pafferig gezicht van
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
28-11-2023 21:40
Ja, dit is wel echt een ding waar veel mensen maar nauwelijks bij stilstaan. Zeshonderd euro. Ongeveer een half jaar plezier ervan. Dus twaalfhonderd euro per jaar. Twaalfduizend euro in een decennium, uitgegeven aan je lippen. Hebben mensen wel door wat voor astronomische bedragen dat zijn, als je het tenminste wil gaan bijhouden? En als je het níet wil bijhouden, is het al helemaal zinloos. Dan heb je zes maanden volle lippen, ja, en dan?
Als je zo rond je dertigste begint met een filler hier en een botoxje daar, heb je echt op je zeventigste een fortuin uitgegeven.
Ik had 3 zones botox, en 1 ml filler in mijn lippen.
Wanneer het weer doe, dan sws geen 3 zones meer.

Hooguit mijn lippen, en mijn kraaienpootjes.

Ik ga stoppen met roken, dat geeft me ook een paar kilo extra, ik ben vrij tenger waardoor mijn gezicht dus ook heel smal is, en dat tekent.

Ik gok, en weet uit eerdere pogingen dat mijn gezicht als ik weer gestopt ben vrij snel wat voller is, en ik een natuurlijke filler heb.
Mijn lippen wil ik wel nog een keer doen, dat was wel echt heel mooi/

Maar het is een belachelijke hoeveelheid geld als je alles 2 keer pj doet.
Kun je een leuk weekje weg.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven