Mode & Beauty alle pijlers

40 plus en Profhilo, botox en fillers

12-10-2023 10:05 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn eerste profhilo kuur van twee gedaan, en ik merk dat mijn huid een stuk kalmer is, poriën wat minder aanwezig zijn en nu, na een week of drie merk ik ook dat de huid war steviger wordt.

Nog geen resultaat voor de fijne lijntjes.

Zijn hier meer met profhilo ervaring, en al wat langer op deze manier hun huid bijhouden?

Overigens heb ik subtiel ook wat fillers laten plaatsen, en een beetje botox.

Ben er erg tevreden over, de resting b@3chface is nu weer een vriendelijk koppie, maar vraag me omdat ik net start en 43 ben, of botox ook per half jaar kan, en fillers om de anderhalf jaar?


Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen voor 40 plus vrouwen die het niet erg vinden dat moeder natuur een handje helpen ook een vorm van zelfzorg is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morpheus behandeling is microneedling gecombineerd met radiofrequentie energie en die zorgt voor lifting. Profhilo zorgt meer voor hydratatie en een mooie glans.
Je moet maar eens Googlen. Ik vind het echt een super behandeling. Overigens wel pijnlijk, ondanks de verdovende creme die van tevoren wordt opgesmeerd. Maar het resultaat maakt de pijn goed wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volg :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het vreselijk dat het zo onder mijn kin en in mijn hals begint te "hangen"
Maar buiten een operatie vind ik niet echt iets wat je daar aan kan doen. Weet iemand een andere methode zonder operatie?
Alle reacties Link kopieren Quote
prutsemie schreef:
04-03-2024 15:35
Ik vind het vreselijk dat het zo onder mijn kin en in mijn hals begint te "hangen"
Maar buiten een operatie vind ik niet echt iets wat je daar aan kan doen. Weet iemand een andere methode zonder operatie?
Coltruien.

Ik ben in de 50 en heb wel wat rimpels en pigmentvlekken. Dat boeit me niet zo maar ik vind het wel erg dat mijn wangen gaan hangen. Misschien dat het me over een aantal jaren geen fluit meer uitmaakt maar mooi is anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand ervaring met rode ledlicht maskers? Ik hoor hier laaiend enthousiaste verhalen over, maar ben nog niet zover om tot aanschaf over te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
viamia schreef:
04-03-2024 16:07
Heeft iemand ervaring met rode ledlicht maskers? Ik hoor hier laaiend enthousiaste verhalen over, maar ben nog niet zover om tot aanschaf over te gaan.
Volgens mij heeft iemand uit het huidverzorgingstopic ervaring en er een pigmentvlekken aan overgehouden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 1 keer Profhilo laten doen maar dat viel enorm tegen. Mijn gezicht zag er net zo pafferig uit als bij een allergische reactie. Bepaalde lijnen in mijn gezicht vallen dan juist meer op
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
04-03-2024 16:04
Coltruien.

Ik ben in de 50 en heb wel wat rimpels en pigmentvlekken. Dat boeit me niet zo maar ik vind het wel erg dat mijn wangen gaan hangen. Misschien dat het me over een aantal jaren geen fluit meer uitmaakt maar mooi is anders.
Door artose in mijn nek kan ik geen sjaaltjes of coltrui dragen. Zou ook wel warm zijn in de zomer :-D
Morgen afspraak, benieuwd welke oplossing ze gaan voorstellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
prutsemie schreef:
07-03-2024 14:52
Door artose in mijn nek kan ik geen sjaaltjes of coltrui dragen. Zou ook wel warm zijn in de zomer :-D
Morgen afspraak, benieuwd welke oplossing ze gaan voorstellen.
Spannend.
Ik denk dat het alleen operatief aangepakt kan worden?


En dat zal best een tijdlang effect hebben maar de boel gaat weer hangen helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
07-03-2024 15:37
Spannend.
Ik denk dat het alleen operatief aangepakt kan worden?


En dat zal best een tijdlang effect hebben maar de boel gaat weer hangen helaas.
Net terug, ik sta vol bulten. Behandeling voor hals en hamsterwangen met Profhilo gehad. Binnen 4 weken terugkomen. Na 2 behandeling zou je optimaal resultaat moeten zien. En dan halfjaarlijks terugkomen.
Ik laat het resultaat nog weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
prutsemie schreef:
08-03-2024 16:17
Net terug, ik sta vol bulten. Behandeling voor hals en hamsterwangen met Profhilo gehad. Binnen 4 weken terugkomen. Na 2 behandeling zou je optimaal resultaat moeten zien. En dan halfjaarlijks terugkomen.
Ik laat het resultaat nog weten.
Ben benieuwd! Hoe was de behandeling zelf?

Ik heb mijzelf ingeboekt voor polynucleotides injecties rond mijn ogen volgende week, de eerste van twee behandelingen. Ik ga dat eens ipv botox proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mighty_Macaw schreef:
08-03-2024 16:39
Ben benieuwd! Hoe was de behandeling zelf?

Ik heb mijzelf ingeboekt voor polynucleotides injecties rond mijn ogen volgende week, de eerste van twee behandelingen. Ik ga dat eens ipv botox proberen.
In mijn hals zo goed als pijnloos. In mijn gezicht voor de hamsterwangen was wel gevoeliger. Maar al bij al viel het goed mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
04-03-2024 16:10
Volgens mij heeft iemand uit het huidverzorgingstopic ervaring en er een pigmentvlekken aan overgehouden.
Ja, dat was ik. Na een week of zes gebruik merkte ik op dat er vage, maar grote pigmentvlek op mijn voorhoofd zat. Nooit eerder in mijn leven gehad. Zit er nu, pakweg twee jaar later, nog steeds. Hij is inmiddels wel nog iets vager geworden, dus ik denk dat ik zelf de enige ben die het ziet, maar ik probeer zulk soort dingen nooit meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ooit een chemische peeling gedaan en wat had ik daar spijt van, heb er pigmentvlekken aan over gehouden. Nooit meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat balen @jufjoke, gelukkig wordt het over de jaren blijkbaar wel wat minder. Ik overwoog dus om zo'n ding te kopen, maar ik denk dat ik het toch maar laat.

@sjaantje37, wat naar zeg! Wat voor peeling was dat? Ik dacht nog, als dat masker niks is, wil ik wel eens zo'n peeling proberen.. Had je te veel in de zon gezeten erna, of is dit iets wat vaker voorkomt na zo'n peeling?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je op een bepaalde leeftijd sowieso pigmentvlekken krijgt in het gelaat, tenzij je altijd factor 50 smeert of niet in de zon komt. Ondertussen een dag later (profilho) en ik heb nog steeds bultjes in mijn nek en nu viel me ook op zwellingen aan 1 zijde van mijn gezicht. En hier en daar blauwe plekjes waar de naald in zat. Ik zie er momenteel niet uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
prutsemie schreef:
09-03-2024 12:36
Ik denk dat je op een bepaalde leeftijd sowieso pigmentvlekken krijgt in het gelaat, tenzij je altijd factor 50 smeert of niet in de zon komt. Ondertussen een dag later (profilho) en ik heb nog steeds bultjes in mijn nek en nu viel me ook op zwellingen aan 1 zijde van mijn gezicht. En hier en daar blauwe plekjes waar de naald in zat. Ik zie er momenteel niet uit!
Ik ben 56. Zit graag in de zon en was niet altijd verstandig met insmeren. En ik heb 1 kleine pigmentvlek.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
09-03-2024 13:39
Ik ben 56. Zit graag in de zon en was niet altijd verstandig met insmeren. En ik heb 1 kleine pigmentvlek.
Het heeft inderdaad met meer te maken dan alleen insmeren, al is insmeren het allerbelangrijkste. Desondanks zijn er mensen die toch pigmentvlekken krijgen. Maar goed, dan moet je maar bedenken dat die nog veel erger zouden zijn geweest zónder insmeren.
Zelf heb ik verder geen pigmentvlekken, maar ik smeer al vanaf ongeveer halverwege de twintig elke dag met factor 50 en ik ga nooit in de zon liggen bakken. Ik heb een bleke huid, maar ik verbrand nooit.
Het is ook een beetje genetische mazzel hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Profhilo update: deze week 2de afspraak na 4 weken profhilo voor hals en kaaklijn.
Heb geannuleerd. Ik wist dat het weinig resultaat ging geven. Maar als je na 4 weken geen verschil merkt, denk ik dat het na de tweede keer maar minimaal gaat zijn. Teveel geld voor wat het is. Ik denk erover om een halslift te laten doen bij plastisch chirurg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer dat het resultaat tegenvalt Prutsemie. Heb je voor-en-na foto's gemaakt?
Ik weet nog dat ik toen ik voor het eerst botox liet doen dat ik pas écht verschil zag dmv foto's.

Ik ga morgen voor mijn tweede polynucleotides-behandeling rond mijn ogen en ik ben al voorzichtig blij met het resultaat van de eerste, drie weken geleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mighty_Macaw schreef:
04-04-2024 12:14
Wat jammer dat het resultaat tegenvalt Prutsemie. Heb je voor-en-na foto's gemaakt?
Ik weet nog dat ik toen ik voor het eerst botox liet doen dat ik pas écht verschil zag dmv foto's.

Ik ga morgen voor mijn tweede polynucleotides-behandeling rond mijn ogen en ik ben al voorzichtig blij met het resultaat van de eerste, drie weken geleden.
Bij jouw is het "verval" waarschijnlijk nog niet zo ingezet als bij mij. Moet je die poly ook 2x doen op 4 weken.
Ik heb voor en na foto's. Er is geen verschil!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven