Mode & Beauty
alle pijlers
Azijn voor je huid?
dinsdag 13 februari 2018 23:06
Hallo,
Nou ik had gehoord dat azijn goed voor je huid en haren is.. nou heb ik dit 1x gebruikt, heel klein beetje zelfs met een wattestaafje dippen en bij mijn baard (nek) insmeren en de volgende dag heb ik een dikke rode vlek, zo rood dat t niet normaal is. Heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb slechte baardgroei als man zijnde en had gehoord dat azijn voor zowel huid als haren goed is dus waarom niet.... nu is heel mijn nek na de klote. Hoop dat dit snel beter wordt maar t ziet er slecht uit
Graag hoor ik tips/hulp van jullie
Btw, 1e keer hier, ben een man, 25jaar
Nou ik had gehoord dat azijn goed voor je huid en haren is.. nou heb ik dit 1x gebruikt, heel klein beetje zelfs met een wattestaafje dippen en bij mijn baard (nek) insmeren en de volgende dag heb ik een dikke rode vlek, zo rood dat t niet normaal is. Heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb slechte baardgroei als man zijnde en had gehoord dat azijn voor zowel huid als haren goed is dus waarom niet.... nu is heel mijn nek na de klote. Hoop dat dit snel beter wordt maar t ziet er slecht uit
Graag hoor ik tips/hulp van jullie
Btw, 1e keer hier, ben een man, 25jaar
dinsdag 13 februari 2018 23:09
woensdag 14 februari 2018 00:29
Zo iets is het ja! Chemisch brandwond achtig iets. Ben ook gelijk gestopt hoef die baardgroei ook niet meer... als mijn huid maar herstelt..
Huisarts zij vazeline insmeren dagelijks verder zij ze niets, beetje raar maar als het helpt...
Dit herstelt wel toch?
woensdag 14 februari 2018 04:30
Ik kan vanachter een beeldscherm niet zien hoe diep die chemische brandwond is, dus ook niet hoe het ze herstellen. Beschermen door vettig houden kan best een goed idee zijn als je huisarts het aanraad. Het zal in ieder geval wat tijd kosten.
Heb je er wat van geleerd? Geen zuuraanvallen uitvoeren op je gezicht doen hopelijk....
Heb je er wat van geleerd? Geen zuuraanvallen uitvoeren op je gezicht doen hopelijk....
woensdag 14 februari 2018 07:26
Foodb schreef: ↑14-02-2018 04:30Ik kan vanachter een beeldscherm niet zien hoe diep die chemische brandwond is, dus ook niet hoe het ze herstellen. Beschermen door vettig houden kan best een goed idee zijn als je huisarts het aanraad. Het zal in ieder geval wat tijd kosten.
edit: ik ben imsad1, blijkbaar had ik ooit al een profiel aangemaakt via de pc, deze stond op auto inloggen...
anoniem_253585 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:06
15.83% gewijzigd
woensdag 14 februari 2018 07:39
2e foto is met vaseline ingesmeerd btwdude23 schreef: ↑14-02-2018 07:26na ~20min
https://imgur.com/a/PLD2g
einde zelfde avond voor slapen:
https://imgur.com/a/7Tj1S
edit: ik ben imsad1, blijkbaar had ik ooit al een profiel aangemaakt via de pc, deze stond op auto inloggen...
woensdag 14 februari 2018 18:06
thnks mensen, ik ga morgen vroeg weer na de huisarts, kijken of dit een 1e, 2e of 3e graadswond is en of ze me iets beters kan geven dan gewoon vaseline gebruiken....
ik ben namelijk helemaal fkdup nu, heb buiten dit ook koorts,enorme keelpijn en hoest continue
vooralsnog gebruik ik lichtjes vaseline, paar keer per dag. met koudwater weghalen en opnieuw beetje insmeren zo nu en dan.
ik ben namelijk helemaal fkdup nu, heb buiten dit ook koorts,enorme keelpijn en hoest continue
vooralsnog gebruik ik lichtjes vaseline, paar keer per dag. met koudwater weghalen en opnieuw beetje insmeren zo nu en dan.
woensdag 7 maart 2018 02:25
Je kunt daar ook een griepje bij te pakken hebben hè.dude23 schreef: ↑14-02-2018 18:06thnks mensen, ik ga morgen vroeg weer na de huisarts, kijken of dit een 1e, 2e of 3e graadswond is en of ze me iets beters kan geven dan gewoon vaseline gebruiken....
woensdag 7 maart 2018 06:15