Mode & Beauty alle pijlers

Dress code “lichte kleuren” en een grote maat

19-06-2020 15:42 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Dacht ik, toen ik hoorde dat ik naar een strandfeest mocht. Tot ik de dress code las. Lichte tinten - en geen wit- , al mogen mannen een donker pak. Ik draag maat (x..x)L. Winkelen kan ik alleen maar online (iets met NAH en prikkels enzo), en ik zoek altijd alleen maar maar groen/ donkerblauw/Zwart. Omdat ik me met lichte kleuren een te dikke oma uit een karikatuurschets voel.
Dus wie weet iets leuks? Liefst over de knie (want geen 25 meer), niet te tuttig (want nog lang geen 50), geen beige (dat dragen de bejaarden hier allemaal). Wel fan van wikkeljurken (want verhult) en met v-hals (want leidt de aandacht af van de rest). Maar weer niet te diep want tja... de aandacht moet naar de bruid. En de bruidegom. En hun ouders.
Oh ja, en omdat ik in mijn leven al genoeg stippen en stipjes heb gedragen mag ik die ook niet meer van manlief.
Wie weet raad - anders dan ‘doe of je een man bent en trek stiekem toch een donkerblauwe jurk aan.’
Ceylon schreef:
21-06-2020 13:10
Verdorie. TO, als je nog eens wat weet....

Ik ben wat steviger (maat 44) en dol op jurkjes. Het is vaak wel zoeken. En toen klikte ik op dit topic en ik wil bijna elke jurk hebben die hier gepost is.

Stomme vraag misschien, maar wie heeft je wijsgemaakt dat je donkere kleuren aan moet??? Je ziet er in een mooie lichte jurk echt 100 keer beter uit dan in een zwarte hobbezak hoor.

Ken je de jurkjes van Le Pep? https://www.le-pep.nl/jurken
En van Zilch: https://shop.zilch.nl/collections/jurkjes-tunieken

De XXL is een maat 44.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
02-07-2020 15:45
Hmm die een-na-laatste link doet het niet meer. Maar ik vind de laatste erg mooi!

Die zou ik doen, ipv die zwarte. Veel zomerser.
Dat is het plaatje wat ik gepost heb.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
fashionvictim schreef:
21-06-2020 13:56
Afbeelding
Afbeelding

Was deze al gepost? Is van Ladress, de kleur is pastel flowers, ze hebben meer modellen in die kleur/print.
wow.... die is mooi.. nu wil ik deze :) maar ik heb geen feest binnenkort
Alle reacties Link kopieren
Nikki1973 schreef:
02-07-2020 17:40
wow.... die is mooi.. nu wil ik deze :) maar ik heb geen feest binnenkort
Gewoon dragen. Dat heb ik tenminste besloten. Ik word de ‘vrouw die vaker een jurk aanheeft’.

En de paprika is erg leuk, maar de phase 8 jurkjes zijn net wat gekleder of zoiets. Ik denk dat ik me dan net wat meer gekleed voel. En dat mag voor zo’n feest.
Welke van de twee; ik ga denk ik voor de blauwe. Inderdaad, doet het net iets beter bij dit grijze haar. Maar ze Hangen nog alletwee aan de kast, dus ik mag nog even twijfelen;).
Alle reacties Link kopieren
Maandag27 schreef:
02-07-2020 17:51
Gewoon dragen. Dat heb ik tenminste besloten. Ik word de ‘vrouw die vaker een jurk aanheeft’.

En de paprika is erg leuk, maar de phase 8 jurkjes zijn net wat gekleder of zoiets. Ik denk dat ik me dan net wat meer gekleed voel. En dat mag voor zo’n feest.
Welke van de twee; ik ga denk ik voor de blauwe. Inderdaad, doet het net iets beter bij dit grijze haar. Maar ze Hangen nog alletwee aan de kast, dus ik mag nog even twijfelen;).
Trek ze aan en laat een foto maken. Ik vind het toch altijd anders, jezelf zien op een foto of in de spiegel.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Maandag27 schreef:
02-07-2020 17:51
Gewoon dragen. Dat heb ik tenminste besloten. Ik word de ‘vrouw die vaker een jurk aanheeft’.

En de paprika is erg leuk, maar de phase 8 jurkjes zijn net wat gekleder of zoiets. Ik denk dat ik me dan net wat meer gekleed voel. En dat mag voor zo’n feest.
Welke van de twee; ik ga denk ik voor de blauwe. Inderdaad, doet het net iets beter bij dit grijze haar. Maar ze Hangen nog alletwee aan de kast, dus ik mag nog even twijfelen;).
Je hebt gelijk!! Fijn dat jij voldoende keuze hebt nu!
Alle reacties Link kopieren
Fijn te horen dat je geslaagd bent, TO.

Ik vind ze ook allebei leuk (de bijenkorf link doet het niet meer) maar ik denk dat de laatste iets meer aan het pastelthema voldoet.

En dan kan je die paprika jurk nu al aan :lol:
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke jurken allemaal! Ik (maat 44) heb eind deze maand ook een bruiloft met als thema pastel, terwijl ik er in pastel dood uit zie. Eens even al dit leuks bekijken!
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
05-07-2020 15:06


En dan kan je die paprika jurk nu al aan :lol:
Jij snapt het. ‘Nee schat, ik bestel niet veel jurkjes, ik wil er op het strand straks goed uitzien en Jan lastig kiezen’

Ondertussen stapelen de leuke jurkjes zich op in mijn kast. En Hee; er zit geen enkel stipje tussen;)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Is rood n optie?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat rode jurkje hierboven gaat tot maat 48.en kost 129.95€.-
T.O.jij had het over die jurk van paprika.die jou niet stond. Dat heb ik ook steeds met langere jurken die maken mij grof. Persoonlijk staat mij zo iets als dat rode jurkje veel mooier.
Die jurk van paprika vond ik ook erg mooi.maar staat mij ook niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Avena.wat zijn in vredesnaam stalpoten :rofl:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven