Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen onderooglidcorrectie?

18-01-2026 19:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Leest er hier iemand mee die ervaring heeft met een onderooglidcorrectie?
Ik overweeg dit, maar ik vind het reuze spannend.

Ik ben 49, ben jarenlang een fervent huidverzorger geweest, maar ik kamp sinds ongeveer een jaar met allergieën, of in ieder geval overgevoeligheid. Ik ga prima op reiniger, moisturizer en spf, maar de tijd van retinol, vitamine C, serumpjes en exfolianten is voorbij, dat verdraag ik niet meer.
Desondanks heb ik nog steeds een vrij goede huid, maar relatief veel rimpels onder mijn ogen. En dan niet die charmante kraaienpootjes, maar gewoon recht onder mijn ogen. Geen wallen, wel wat diepe traangootjes. Daar heb ik ooit filler voor geprobeerd, maar dat was niet echt een succes, dat wil ik niet meer.

Blijft over: een onderooglidcorrectie. Wel drastisch...en ook wel eng.
Ik ken veel mensen die een bovenooglidcorrectie hebben gehad, maar eigenlijk niemand die (dat ik weet) een onderooglidcorrectie heeft gehad.
Wie heeft er ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het herstel is goed gegaan. Er is één klein hardnekkig blauw plekje geweest dat moeizaam wegtrok, maar die is nu bijna weg. De rest van het blauw is allang weg. Er zit nog wel een beetje zwelling, dat is ook de reden dat ze zeggen dat je het uiteindelijke resultaat pas na drie maanden kan beoordelen.
Bij mij is gekozen voor de 'vetjes' weg te halen via de waterlijn. Geen littekens dus, maar ook geen straktrekken van de huid. Het gebied is dus niet rimpelloos, maar ziet er wel veel rustiger uit. Het rimpelt nu alleen als ik lach, wat ook zo'n beetje de bedoeling is van een natuurlijk ogend gezicht. Mijn oogopslag is niet veranderd.
Dus ja, ik ben er blij mee. Het is een subtiele verandering, en dat is ook prima.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven