Mode & Beauty alle pijlers

Fronsrimpel verminderen zonder botox

23-07-2024 18:25 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve allemaal,

Ik ben inmiddels 40 en mag absoluut niet klagen over mijn huid en ouder worden proces!
Echter, heb ik twee best wel grote fronsrimpels. Ik zou botox kunnen doen maar ik durf niet zo goed.. Ergens wil ik het ouder worden ook omarmen zoals het is! Heeft iemand nog goede tips om deze te verminderen zonder botox? Of gewoon stoppen met zeuren en zegenen dat ik gezond ben ;)?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet meer fronsen ;)
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
23-07-2024 18:26
Niet meer fronsen ;)
Hahaha! Alleen maar lachen! Ik doe mijn best :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Een masker dragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Botox is rotzooi. Echt, accepteer het en zorg gewoon dat je er verder geweldig uitziet. Ik vind mensen die natuurlijk ouder worden echt tig keer mooier. Ik ben zelf halverwege de 40 en natuurlijk baal ik er wel eens van dat mijn huid rimpeliger wordt, maar no way dat ik aan de botox en fillers ga.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een halve dosis Botox in mijn fronsrimpel laten zetten, het is een wereld van verschil. Oplossing zonder had ik nog niet gevonden…
Alle reacties Link kopieren Quote
Acceptatie is ook een oplossing.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren Quote
plakbandje.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Plasma-pen, maar dat is nog erger en risicovoller dan botox.

Er zijn twee producten van 1 the Ordinary die wanneer samen gebruikt met mattrixyl ook de spieren iets plat leggen en dus werken als redelijke middeltjes tegen bewegingsrimpels. Het gaat om Ordinary Argireline Solution 10% in combinatie met het product Matrixyl.

Je bent dan ook voor 15-20 euro voor een paar maanden klaar.

Zie ook youtube: https://www.youtube.com/watch?v=jehszMLSYyo

Je kan er ook je botox mee onderhouden zodat je er langer mee doet.
faceofoz wijzigde dit bericht op 23-07-2024 18:51
15.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt Botox een keer proberen. Vindt je het niks dan stop je ermee.

Ik heb Botox tegen migraine, bijkomstig voordeel, geen frons.
Maar ook geen platgespoten dood hoofd.
Ben er heel blij mee.
Ik ben 40+
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Dikker worden :lol: krijg je vaak ook een voller gezicht van ;)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo’n frown sticker op je voorhoofd voor als je slaapt, dat is al weer 8 uur minder fronsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fillers lijken mij eerder een oplossing dan botox, als je al 'grote fronsrimpels' hebt..
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
23-07-2024 19:09
Fillers lijken mij eerder een oplossing dan botox, als je al 'grote fronsrimpels' hebt..
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets.
Alle reacties Link kopieren Quote
FaceofOZ schreef:
23-07-2024 19:12
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets.
Begrijp niet zo goed je vreemde rare reactie...

Ik heb namelijk mijn frons met fillers laten behandelen en die is verdwenen.
Voor diepe rimpels zoals een diepe frons zijn fillers meestal effectiever omdat ze het volume onder de huid herstellen. Botox is beter voor het voorkomen en behandelen van oppervlakkige rimpels door het verminderen van spieractiviteit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
23-07-2024 18:33
Botox is rotzooi. Echt, accepteer het en zorg gewoon dat je er verder geweldig uitziet. Ik vind mensen die natuurlijk ouder worden echt tig keer mooier. Ik ben zelf halverwege de 40 en natuurlijk baal ik er wel eens van dat mijn huid rimpeliger wordt, maar no way dat ik aan de botox en fillers ga.
Je hebt hierin ook helemaal gelijk..
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinaco schreef:
23-07-2024 18:38
Ik heb een halve dosis Botox in mijn fronsrimpel laten zetten, het is een wereld van verschil. Oplossing zonder had ik nog niet gevonden…
Ok, voor jou echt een verbetering dus??
Alle reacties Link kopieren Quote
FaceofOZ schreef:
23-07-2024 18:44
Plasma-pen, maar dat is nog erger en risicovoller dan botox.

Er zijn twee producten van 1 the Ordinary die wanneer samen gebruikt met mattrixyl ook de spieren iets plat leggen en dus werken als redelijke middeltjes tegen bewegingsrimpels. Het gaat om Ordinary Argireline Solution 10% in combinatie met het product Matrixyl.

Je bent dan ook voor 15-20 euro voor een paar maanden klaar.

Zie ook youtube: https://www.youtube.com/watch?v=jehszMLSYyo

Je kan er ook je botox mee onderhouden zodat je er langer mee doet.
Bedankt voor je tip!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
23-07-2024 18:46
Je kunt Botox een keer proberen. Vindt je het niks dan stop je ermee.

Ik heb Botox tegen migraine, bijkomstig voordeel, geen frons.
Maar ook geen platgespoten dood hoofd.
Ben er heel blij mee.
Ik ben 40+
Fijn dat het helpt voor jou en dat het wel evengoed ook mooi is. Je wil het eigenlijk niet kunnen zien.. Ik ben ook bang dat het raar aanvoelt ofzo..
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
23-07-2024 19:01
Zo’n frown sticker op je voorhoofd voor als je slaapt, dat is al weer 8 uur minder fronsen.
Ga ik sowieso eens proberen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
23-07-2024 19:21
Begrijp niet zo goed je vreemde rare reactie...

Ik heb namelijk mijn frons met fillers laten behandelen en die is verdwenen.
Voor diepe rimpels zoals een diepe frons zijn fillers meestal effectiever omdat ze het volume onder de huid herstellen. Botox is beter voor het voorkomen en behandelen van oppervlakkige rimpels door het verminderen van spieractiviteit.
Dat is alleen aan de orde wanneer de rimpel zo erg is dat botox alleen niet meer helpt. De rimpel is dan bijna vergelijkbaar met een litteken, zeer diep. Fillers, ook tijdelijke lossen vaak niet helemaal op en migreren door het gezicht.

Fillers is in het voorhoofd zeker niet de eerste en beste keuze.
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
23-07-2024 19:21
Begrijp niet zo goed je vreemde rare reactie...

Ik heb namelijk mijn frons met fillers laten behandelen en die is verdwenen.
Voor diepe rimpels zoals een diepe frons zijn fillers meestal effectiever omdat ze het volume onder de huid herstellen. Botox is beter voor het voorkomen en behandelen van oppervlakkige rimpels door het verminderen van spieractiviteit.
Ja, dit heb ik ook eens gehoord idd! Dus het is nu helemaal weg dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneeuwpopje schreef:
23-07-2024 19:26
Ja, dit heb ik ook eens gehoord idd! Dus het is nu helemaal weg dan?
Ja, ik heb mijn frons zowel met Botox als met fillers laten behandelen door een plastisch chirurg. Mijn frons was zeker niet erg diep, maar ging toch niet helemaal weg met Botox. De frons is daarna behandeld met een zeer kleine hoeveelheid filler en is vrijwel verdwenen; als je heel goed van dichtbij kijkt, zie je nog een heel dun lijntje. Ik ben er zeer blij mee. De behandeling met fillers is inmiddels 1,5 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
23-07-2024 19:37
Ja, ik heb mijn frons zowel met Botox als met fillers laten behandelen door een plastisch chirurg. Mijn frons was zeker niet erg diep, maar ging toch niet helemaal weg met Botox. De frons is daarna behandeld met een zeer kleine hoeveelheid filler en is vrijwel verdwenen; als je heel goed van dichtbij kijkt, zie je nog een heel dun lijntje. Ik ben er zeer blij mee. De behandeling met fillers is inmiddels 1,5 jaar geleden.
Ok, goed om te horen! Zoals je al leest ben ik nog erg in twijfel: ga ik er iets aan laten doen of accepteren maar.. Hoop dan op een soort houden tip die heel goed werkt! Wat me tegenstaat van botox is; hoe voelt het? En je moet het bijhouden.. Dat houdt me nog tegen! Maar bedankt voor het toelichting..
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneeuwpopje schreef:
23-07-2024 19:51
Ok, goed om te horen! Zoals je al leest ben ik nog erg in twijfel: ga ik er iets aan laten doen of accepteren maar.. Hoop dan op een soort houden tip die heel goed werkt! Wat me tegenstaat van botox is; hoe voelt het? En je moet het bijhouden.. Dat houdt me nog tegen! Maar bedankt voor het toelichting..
Dat snap ik, en iedereen moet voor zichzelf beslissen. Botox gebruik ik af en toe voor voorhoofdsrimpels, al jaren. Het voelt vreemd aan; je kunt je spieren niet meer gebruiken, maar het went snel. Ik wil er zelf natuurlijk blijven uitzien, dus niet superglad/strak waardoor je ziet dat je een botoxgezicht hebt. Maar ik vind het ook belangrijk voor mezelf dat ik gewoon niet te veel rimpels heb."

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven