gezichtscreme als handcreme gebruiken
vrijdag 6 juni 2025 om 13:32
vrijdag 6 juni 2025 om 20:46
Nou toevallig heb ik dat laatst gedaan en even later lag ik jankend in mijn luier te poepen in de box. Dus nee, ik zou het niet aanraden.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
vrijdag 6 juni 2025 om 21:19
Lady*Voldemort schreef: ↑06-06-2025 20:46Nou toevallig heb ik dat laatst gedaan en even later lag ik jankend in mijn luier te poepen in de box. Dus nee, ik zou het niet aanraden.

Had je ineens ook een onbeheersbare drang voor nachtvoeding in de vorm van een flesje? Want dan had je wel de ernstige vorm hoor, zou de HAP bellen of het langdurige gevolgen kan hebben voor je. Sterkte!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 6 juni 2025 om 21:50
HeyGrasgevoerd schreef: ↑06-06-2025 21:11Waarom zou je het niet doen?
Ik gebruik tallow als gezichtscrème. Het specifieke potje is daarvoor ook bedoeld, maar ik smeer het ook op droge lippen, droge ellebogen en af en toe als handcrème.
Pieremachochel
vrijdag 6 juni 2025 om 21:54
Branchevervaging.Lady*Voldemort schreef: ↑06-06-2025 18:39Ik ben niet zo van de creme en zo, maar mijn handen werden zo droog en schilferig en jeukerig van dat wasgedoe dat ik toch maar overstag ben gegaan. Dus ik kocht een spotgoedkoop potje van het huismerk van AH, en raai es wat daar op stond: geschikt voor lijf, gezicht en handen![]()
Ben ik niet van.
.
zaterdag 7 juni 2025 om 09:03
zaterdag 7 juni 2025 om 11:18
zaterdag 7 juni 2025 om 11:46
Gravend in mijn geheugen, staat mij bij dat dat tegen wallen helpt. Disclaimer: niet zelf uitgeprobeerd.Annapicobella schreef: ↑07-06-2025 11:30Heerlijk item. Nu heb ik nog een restje aambeienzalf over? Gaan mijn handen daarvan krimpen?
zaterdag 7 juni 2025 om 13:31
Ik zit hier verbijsterd te lezen over mensen die zomaar te pas en te onpas cremes gebruiken en ik wil mijn verhaal even delen.
Er was vroeger Oil of Olaz voor de 'rijpere' huid waarmee je er 10 jaar jonger uit ging zien. Dit was in mijn kindertijd. Ik had een zusje van 6 die het leuk vond om mama na te doen met makeup enzo.
Blijkbaar had ze dat potje gevonden, want we hebben alleen haar kleding en dat potje teruggevonden. Mijn zusje is gewoon verdwenen.
Je kunt niet zomaar alle cremes overal opsmeren!
Er was vroeger Oil of Olaz voor de 'rijpere' huid waarmee je er 10 jaar jonger uit ging zien. Dit was in mijn kindertijd. Ik had een zusje van 6 die het leuk vond om mama na te doen met makeup enzo.
Blijkbaar had ze dat potje gevonden, want we hebben alleen haar kleding en dat potje teruggevonden. Mijn zusje is gewoon verdwenen.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
zaterdag 7 juni 2025 om 14:26
Om vier jaar later opnieuw geboren te worden?KooktMetKnoflook schreef: ↑07-06-2025 13:31Ik zit hier verbijsterd te lezen over mensen die zomaar te pas en te onpas cremes gebruiken en ik wil mijn verhaal even delen.
Ernstige zaak... Moet inderdaad voor gewaarschuwd worden!
zaterdag 7 juni 2025 om 20:43
Topmodellen gebruikten dit vroeger om hun wallen te laten slinken, dus ik zou denken dat het antwoord op je vraag "ja" is. Heb je grote handen?Annapicobella schreef: ↑07-06-2025 11:30Heerlijk item. Nu heb ik nog een restje aambeienzalf over? Gaan mijn handen daarvan krimpen?
zaterdag 7 juni 2025 om 20:53
KooktMetKnoflook schreef: ↑07-06-2025 13:31Ik zit hier verbijsterd te lezen over mensen die zomaar te pas en te onpas cremes gebruiken en ik wil mijn verhaal even delen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in