Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Ik zoek naar een afbeelding, vinger op die afbeelding houden en dan heb je optie afbeelding opslaan of kopiëren.
Kopiëren, en dan ga je naar viva waar je bericht kan typen en kies ik het middelste icoontje (vierhoek met berg)
tussen die waterdrup en smiley.
En precies in het midden plak je het link

Omg. Ik kan echt niet uitleggen mennn

[img] <——dit krijg je 2x te zien en dan moet dat link in het midden geplakt worden.
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:54
10.83% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Fout grrrrr
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:53
95.53% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Sorry dames ik reageer morgenochtend! Ik kom tijd tekort!
:'(
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:57
0.00% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Evivie jij begrijp?
Anders probeer ik het in het Chinees :cry:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 18:50
Ik zoek naar een afbeelding, vinger op die afbeelding houden en dan heb je optie afbeelding opslaan of kopiëren.
Kopiëren, en dan ga je naar viva waar je bericht kan typen en kies ik het middelste icoontje (vierhoek met berg)

[img] <——dit krijg je 2x te zien en dan moet dat link in het midden geplakt worden.
Ja deze techniek gebruiken wanneer je een foto van het internet wil kopiëren! Ik begrijp hem hoor. Maar ik spreek ook vloeiend anti-IT :-D
Jane-Ice schreef:
20-07-2019 18:50

Ik denk ik begrijp tnx
Ga het morgen even proberen.
Moet ik niet eerst plaatjes plak rechten aanvragen?
Tnx hunny . :love:
Moet je werken
Getest (Sample)
Afbeelding
Foundation ruikt lekker, voelt wel wat schroefjes aan tijdens het uitblenden maar verdeelt makkelijk en wel heel mooi uit.
Dekking is mooi medium en finish is satijn-mat.
Hele mooie foundation maar slijt wel na 6 uurtjes bij mijn neus.
Kopen, ja.
Prrrr, mauw miawwwww.
Getest (Sample)
Afbeelding
Crème ruikt zacht naar producten voor baby’s.
Smeert goed uit, trekt goed in en is niet te vet. Laat een heel dun verzorgend laagje achter op de huid.
Fijn product!
Kopen, kan.
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
20-07-2019 16:51
Jaaaaaaa ik heb het pakketje.
Omg het is zoooo ontzettend lief :flirting:
Ik dacht één tester van een primer te krijgen en ik krijg gewoon een doos vol!
Hoe lief kun je zijn Sjulia

Ontzettend lief van je Sjulia om kerstbal een gif a way box te geven.
#Youaresosweet :heart:
Wat jammer van die primer!
Helaas pindakaas en what’s next?

***Leuk he kerstbal om dingen uit te proberen! Spelen met make-up :love:

Love jullie reviews! Top!
More more more :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Vandaag getest

Clinique superprimer (geel
) een wat dunnere substantie dan de tarte primer.
Laat zich op sommige plekken wat slechter verdelen, maar waarschijnlijk komt dit doordat mijn huid wat droge plekjes heeft door veelvuldig gebruik van de niacenemide (en te weinig gehydrateerd laatste dagen) en heb er geen dagcrème onder gedaan.
Vult de poriën fantastisch op! Gelijkwaardig aan de tarte timeless smoothing primer.
Een prima primer, goed matterend en egaliseert heel mooi.
Denk niet geschikt voor de droge huid.
Ik denk dat ik de Tarte net iets beter vind, maar die was dan ook wel heeeeel erg goed.
Deze is ook erg goed, denk als ik er een dagcrème onder had gedaan wel gelijkwaardig aan de tarte primer want mijn gezicht ziet er met foundation erover heel erg egaal uit.
Eviva_83 schreef:
21-07-2019 11:07
Vandaag getest

Clinique superprimer (geel
) een wat dunnere substantie dan de tarte primer.
Laat zich op sommige plekken wat slechter verdelen, maar waarschijnlijk komt dit doordat mijn huid wat droge plekjes heeft door veelvuldig gebruik van de niacenemide (en te weinig gehydrateerd laatste dagen) en heb er geen dagcrème onder gedaan.
Vult de poriën fantastisch op! Gelijkwaardig aan de tarte timeless smoothing primer.
Een prima primer, goed matterend en egaliseert heel mooi.
Denk niet geschikt voor de droge huid.
Ik denk dat ik de Tarte net iets beter vind, maar die was dan ook wel heeeeel erg goed.
Deze is ook erg goed, denk als ik er een dagcrème onder had gedaan wel gelijkwaardig aan de tarte primer want mijn gezicht ziet er met foundation erover heel erg egaal uit.
Ja een dagcreme doe ik onder al die primers. Die Embroylisse. Vind de tarte ook net iets beter :heart:
Net even make up er weer af gehaald en de embroylisse op gedaan.
Wat een fijne hydraterende crème!
Heeft het ook voedende bestanddelen dat je weet?
Zo leuk om te lezen hoe Evivie “groeit” met de make-upproducten.
Ik kan me echt nog herinneren dat ze in dat ander topic binnen kwam en zei dat ze alleen bb-cream gebruikte en graag foundations wilde dragen....

En Sjulia kwam daar benghggg binnen met een foto met tig primers en foundations van high end producten. O_O
Toen wist ik al dat is een high endtesterchick! Leuk!

Zat ik daar met mijn 12 foundations en drugstore-stuff. :rofl:
En tegenwoordig met een doos high endsamples. :@@:
Ik test nu al meer dan 20 dagen die samples en ben al een beetje foundationtest “moe”.
( sommige zitten ook echt niet lekker en vooral vaak te licht van kleur)
Gelukkig zijn ze bijna op. :proud:
Maar ik heb nog andere samples waaronder mascara’s, concealer etc.
Daarnaast test ik ook gewoon fullsize producten, dus waarschijnlijk ga nog steeds mini review erover schrijven.
Prrrr, mauw miawwwww.
Leuk, ik hou van reviews. Ik heb opeens een lijstje van wat ik wil, dat heb ik normaal altijd alleen bij kleren :-$

Heb nu paar dagen die La Roche Posay Rosaliac crèmes en die doen het goed. Heb een vrij reactieve huid dus als het niets was geweest was ik allang een tomaat geworden. Huid wordt er rustiger en meer gehydrateerd van, fijn! Heb mijn oude poeders afgestoft, die durf ik nu ook weer te gaan gebruiken! :cheer:
Mango12 schreef:
21-07-2019 13:07
Leuk, ik hou van reviews. Ik heb opeens een lijstje van wat ik wil, dat heb ik normaal altijd alleen bij kleren :-$

Heb nu paar dagen die La Roche Posay Rosaliac crèmes en die doen het goed. Heb een vrij reactieve huid dus als het niets was geweest was ik allang een tomaat geworden. Huid wordt er rustiger en meer gehydrateerd van, fijn! Heb mijn oude poeders afgestoft, die durf ik nu ook weer te gaan gebruiken! :cheer:

Hey Mango! Wat leuk dat je er nog bent!
Fijn dat die producten werkt, ik had eerder begrepen dat je een probleem huid hebt? Ben je weleens naar de huisarts voor dit probleem geweest?

En wat voor moois heb je op je lijstje staan? :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
Eviva_83 schreef:
21-07-2019 12:32
Net even make up er weer af gehaald en de embroylisse op gedaan.
Wat een fijne hydraterende crème!
Heeft het ook voedende bestanddelen dat je weet?
Het is niet zo bijzonder qua ingrediënten maar het werkt heel mooi onder make-up. Het is echt mijn make-up crème dus. Qua verzorging draag ik alleen Paula’s choice.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 12:59
Ik kan me echt nog herinneren dat ze in dat ander topic binnen kwam en zei dat ze alleen bb-cream gebruikte en graag foundations wilde dragen....

En Sjulia kwam daar benghggg binnen met een foto met tig primers en foundations van high end producten. O_O

Ik test nu al meer dan 20 dagen die samples en ben al een beetje foundationtest “moe”.
Daarnaast test ik ook gewoon fullsize producten, dus waarschijnlijk ga nog steeds mini review erover schrijven.
Haha ja het begin van het make-up topic. Het is jammer dat je niet standaard van elk product mini’s kan bestellen. Dan had ik 1000 mini’s en veel minder full size producten gekocht. En dan heb je foundations in de juiste kleur 😁 mijn Bareminerals is nog steeds niet hier. Al enkele dagen staat er bij de trackingscode; informatie ontvangen maar nog niet binnen. Grrrrr. Ik loop ondertussen met mijn winterkleur foundation rond.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 12:59

Whoehaha ja ik had niks anders in m'n leven gebruikt dan BB cream en andere make up tot tien euro .

Inmiddels heb ik door al die testers in een paar maanden tijd veeeeel meer op mijn gezicht gesmeerd dan in de afgelopen jaren.
Zo leuk om te testen .
Eh?? Heb jij problemen met budget producten? :hamer:

Ik ben off, tot morgen beauty's! :hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
21-07-2019 13:29
Haha ja het begin van het make-up topic. Het is jammer dat je niet standaard van elk product mini’s kan bestellen. Dan had ik 1000 mini’s en veel minder full size producten gekocht. En dan heb je foundations in de juiste kleur 😁 mijn Bareminerals is nog steeds niet hier. Al enkele dagen staat er bij de trackingscode; informatie ontvangen maar nog niet binnen. Grrrrr. Ik loop ondertussen met mijn winterkleur foundation rond.

Ja echt he waarom hebben ze niet van alles mini dan zou ik 1000 van hebben en jij 10.000 denk ik.
Zo lang is je Bareminerals onderweg?
Dat is al 2 weken geleden dat je hem had besteld toch?
Waarom meng je niet je foundation met een wat donkere kleur? Voor de 10duizendste keer vraag ik dit. :facepalm:

Hmmm, ik zou offline gaan. :|
Prrrr, mauw miawwwww.
Hebben jullie op youtube filmpjes gekeken over Bare Minerals?
Je niet wel even weten hoe je het moet opbrengen.
L'Oréal skin perfector primer : in één woord WAUW.
Dikke romige primer, smeert fijn uit en doet perfect z'n werk.
Jane-Ice schreef:
21-07-2019 15:13
Ja echt he waarom hebben ze niet van alles mini dan zou ik 1000 van hebben en jij 10.000 denk ik.
Zo lang is je Bareminerals onderweg?
Dat is al 2 weken geleden dat je hem had besteld toch?
Waarom meng je niet je foundation met een wat donkere kleur? Voor de 10duizendste keer vraag ik dit. :facepalm:

Hmmm, ik zou offline gaan. :|
Ja is al een tijdje geleden maar komt uit Amerika. Hier is hij niet te bestellen, en ik vind andere foundations niet zo mooi dus ik wil hem niet mengen met een andere foundation. Daar veranderd de finish en draagtijd toch van.
Emma95 schreef:
21-07-2019 15:18
Hebben jullie op youtube filmpjes gekeken over Bare Minerals?
Je niet wel even weten hoe je het moet opbrengen.
Ik draag een vloeibare foundation van BM, niet de poeders.
Eviva_83 schreef:
21-07-2019 15:22
L'Oréal skin perfector primer : in één woord WAUW.
Dikke romige primer, smeert fijn uit en doet perfect z'n werk.
Goed he? Als je hem wil bestellen, snel zijn! Wordt niet meer gemaakt. Ik ga er ook nog een paar pakjes bijkopen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven