Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

zondag 21 juli 2019 om 15:54

zondag 21 juli 2019 om 15:55
Als het mag koop ik er een paar van je over op 1 okt

zondag 21 juli 2019 om 17:53
Sjulia doe maar voor Evivie ook maar 50 tubes. En ik snap het wel, het ziet er echt waanzinnig uit!
En ik zit echt op mijn handen nu.
Jammer dat ik de verkeerde toen had besteld! By the way, je hoeft niet voor mij te halen hoor. Dat zal gok je je volgende vraag zijn Sjulia.
Jammer dat ik de verkeerde toen had besteld! By the way, je hoeft niet voor mij te halen hoor. Dat zal gok je je volgende vraag zijn Sjulia.

jane-ice wijzigde dit bericht op 22-07-2019 01:48
48.44% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
zondag 21 juli 2019 om 18:03
Hahaha.Jane-Ice schreef: ↑21-07-2019 17:53Sjulia doe maar voor Evivie ook maar 50 tubes. En ik snap het wel, het ziet er echt waanzinnig uit!
Jammer dat ik de verkeerde toen had besteld! Buy the way, je hoeft niet voor mij te halen hoor. Dat zal gok je je volgende vraag zijn Sjulia.![]()

Dat was idd mijn volgende vraag! Ze zijn nog wel online te bestellen bij sommige winkeltjes.
zondag 21 juli 2019 om 18:06
Yes, ik was mee blijven lezen terwijl ik aan het testen was. En ondertussen dus een lijstje aangelegd

Ben al wel eens naar de ha geweest, zelfs naar de dermatoloog en heb helaas Rosacea, maar wel een milde vorm. Heb er zalf voor maar daarvan wordt je huid dunner, dus probeer steeds de goede creme / de goede producten te vinden zodat ik die zalf niet nodig heb. Nog genoeg tijd om oud te worden, uit te drogen en te rimpelen, ik wil een jonge blakende godin zijn

zondag 21 juli 2019 om 18:28
De meningen zijn erover verdeeld maar ik vind de Clinique superbalanced en dan vanilla echt superrrrr fijn.Mango12 schreef: ↑21-07-2019 18:06Yes, ik was mee blijven lezen terwijl ik aan het testen was. En ondertussen dus een lijstje aangelegd. Ik wil wel een keer de miniaturen box van Paula's Choice uitproberen om te kijken of dat voor mij werkt. En ik zag iets over een foundation van Shiseido langskomen. Paar jaar terug had ik een poeder van Shisheido wat mijn grootste favoriet ooit was (echt de perfecte poeder
) maar hij is uit de collectie gehaald. Zo erg! Maar misschien dat de foundation net zo erg is. En ik vond de foto van Eviva erg mooi (wat ben jij mooi!), misschien wil ik ook wel Clinique super balanced foundation uitproberen. Clinique vond ik vroeger ook alijd wel fijn!
Ben al wel eens naar de ha geweest, zelfs naar de dermatoloog en heb helaas Rosacea, maar wel een milde vorm. Heb er zalf voor maar daarvan wordt je huid dunner, dus probeer steeds de goede creme / de goede producten te vinden zodat ik die zalf niet nodig heb. Nog genoeg tijd om oud te worden, uit te drogen en te rimpelen, ik wil een jonge blakende godin zijn![]()
Misschien kun je een sample vragen bij Douglas?

maandag 22 juli 2019 om 05:24
Getest (Inimini formaat)

Foundation ruikt niet lekker is beetje dik en uitblenden gaat super makkelijk.
Dekking is tegen de full coverage.
Finish is best glowy moet dus wel even licht af poederen maar het resultaat heel mooi.
Blijft op zijn plaats en crease niet.
Eén van de beste geteste foundation tot nu toe. I like it!
Kopen, ja!

Finish is best glowy moet dus wel even licht af poederen maar het resultaat heel mooi.
Kopen, ja!
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 juli 2019 om 05:34
Getest (Sample)

Ik heb eerder van dit merk een dagcréme getest maar vond hem niet fijn omdat hij ging rullen op mijn huid.
Maar deze dag en nachtcréme doet dat gelukkig niet. Ruikt zoet maar toch een beetje vreemd. Textuur is goed, smeert goed uit en trekt goed in. Is niet vet en mijn huid is mooi mat en zacht.
Kopen, kan.

Ik heb eerder van dit merk een dagcréme getest maar vond hem niet fijn omdat hij ging rullen op mijn huid.
Maar deze dag en nachtcréme doet dat gelukkig niet. Ruikt zoet maar toch een beetje vreemd. Textuur is goed, smeert goed uit en trekt goed in. Is niet vet en mijn huid is mooi mat en zacht.
Kopen, kan.
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 juli 2019 om 05:47
Mango

Leuk dat je meelas en ondertussen je créme’s uit ging proberen hopelijk helpt het mag je ook komen shinen!
En je mag ook gewoon lekker tussendoor met ons kwebben hoor.
Jammer dat je favoriete poeder uit de handel is gehaald dat is altijd balen en weer opnieuw moeten zoeken naar een soortgelijke (wat je dus bijna nooit vind)
Had je het maar geweten dan zou je ook 50 stuks halen?
Leuk dat je meelas en ondertussen je créme’s uit ging proberen hopelijk helpt het mag je ook komen shinen!
En je mag ook gewoon lekker tussendoor met ons kwebben hoor.
Jammer dat je favoriete poeder uit de handel is gehaald dat is altijd balen en weer opnieuw moeten zoeken naar een soortgelijke (wat je dus bijna nooit vind)
Had je het maar geweten dan zou je ook 50 stuks halen?
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 juli 2019 om 09:03
Wat denken jullie van deze foundation?
Je hebt bij deze geen primer meer nodig.
Heeft een prijs gewonnen van Cosmo.
Ze hebben em ook bij Beautylish, maar daar is ie een stuk duurder.
https://www.ebay.com/itm/VDL-Perfect-La ... 0008.m2219
Koreaanse cosmetica is innovatief.
Serums en cremes zijn ook heel fijn.

maandag 22 juli 2019 om 09:06
Jane-Ice schreef: ↑22-07-2019 05:24Getest (Inimini formaat)
Kopen, ja!
Die heb ik ook!
Smeer m regelmatig onder ogen.
Ik vind te dekkend voor de zomer, hele gezicht..
Met matterende primer eronder niet te glowy. Ik poeder niet af.
Superbalanced I love .

maandag 22 juli 2019 om 09:10
Ik heb echt geen idee, ben niet thuis in Koreaanse cosmetica.Emma95 schreef: ↑22-07-2019 09:03Wat denken jullie van deze foundation?
Maar leuk om uit te testen .
maandag 22 juli 2019 om 09:26
Ik vond deze juist zo naar. Grappig hoe dat kan verschillen.Jane-Ice schreef: ↑22-07-2019 05:24Getest (Inimini formaat)
Kopen, ja!