Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel tassen heb jij?

26-02-2021 16:08 53 berichten
De Nederlandse vrouw schijnt vooral van praktische floddertassen te houden, las ik van de week. En een tassenontwerper vond dat heel jammer.

Nu vraag ik me af: hoeveel tassen hebben jullie eigenlijk? En welke soorten? Vooral nette tassen of juist casual? Sport- en reistassen uitgezonderd, of vermeld ze apart.

Leuk als je ook een foto plaatst van je lievelingstas.

Ik ben benieuwd!

Hoeveel tassen heb jij?

Totaal aantal stemmen: 128

1 (6%)
Minder dan 5 (48%)
5-10 (20%)
10-20 (13%)
Meer dan 20 (13%)
KamilleT schreef:
26-02-2021 18:43
Ik heb 1 handtas die ik altijd bij me heb. Daarnaast natuurlijk boodschappen- en weekendtassen, maar dat is wat suf om mee te tellen.

Die heb ik ook niet meegeteld, dan zou ik over de 30, misschien wel 40 komen.
Mijn laptoptas die ik voor werk gebruik, meestal zonder laptop, heb ik ook niet meegeteld. Evenals mijn sporttas,
safrat schreef:
26-02-2021 17:49
Meer dan 100. Misschien wel 150.

Veel van Claudio Ferrici, Sticks and Stones Guess en Michael Kors.

Mijn favorieten zijn een piepklein knalgroen tasje van Essential Antwerp en de Cannes bag van Sticks and Stones, ook knalgroen.

Ik hou van tassen die goed bij m’n outfit passen. Als ik zwart leren pumps draag wil ik ook graag een zwart leren tasje bij. En soms heb ik ook een voorkeur voor een bepaalde kleur. Dan koop ik alleen maar tassen schoenen en kleding in die kleur. Ik zit nu in een blauwe periode. Dat heeft me 8 blauwe tassen opgeleverd.
Wat een verschil met de andere reacties hier zeg. Ik had eigenlijk verwacht dat de modebewuste Viva vrouwen veel tassen zouden hebben!

Ik merk nu ik meer tassen heb (naarmate je ouder wordt gebeurt dat als je ze nooit wegdoet) ik het ook leuk vind eens met mijn outfit te combineren.

Voorheen had ik maar 1 dagelijkse tas en die combineerde ik dan met alles. Maar nu heb ik bijv. ook een witte tas wat in de zomer leuk is (waar ik vroeger dus een zwarte tas bij mijn verder lichte outfit zou dragen wat niet echt staat).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat buideltassen voor de vrije tijd..in verschillende kleuren zomer / winter.

1 kleine crossbody voor feestjes en concerten.

En dan nog een hele nette voor zakelijk waarmee ik op een vergadering kan verschijnen met netjes mijn a4-tjes erin.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven