Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een échte goede deodorant

25-11-2019 12:17 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel meer topics over geweest, maar geen actuele. Ik wil graag een deodorant waar echt de zweetgeur niet doorheen gaat.

Ik heb op dit moment, en die gebruikte ik al jaren met tevredenheid, de Vichy 7 dagen deo. Maar ik merk dat als ik stresssituaties heb, dat ik dan een soort adrenalinezweet krijg en die gaat dwars door die deo heen. En dat zijn vaak al situaties waarbij ik me niet druk wil maken over hoe ik ruik.

Heeft iemand de gouden tip? Het mag best wat duurder zijn, ik slaagde vroeger sowieso al nooit voor deodorant bij Kruidvat en Etos enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar ik vind zelf Hidrofugal heel fijn. Dat verkopen ze alleen niet meer in Nederland (of België) dus als ik dan een keer in Duitsland ben, koop ik die hele DM leeg.

Lady Speed Stick is ook goed, maar die kun je alleen online bestellen want komt eigenlijk uit Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt een aluin stick goed.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik nu sinds een halfjaar de Therme Anti Transpirant Sensitive creme. Ik vind hem onwijs fijn en ik zweet er niet doorheen.
ik ben heel tevreden over Teo van Lush.. een deodorantblok. Daarnaast is ook de poederdeo (nu trouwens ook in stick vorm) van the Ohm Collection wat mij betreft een fijne deo.

succes!
Ben zelf heel tevreden over deze van Therme:

Afbeelding

Op dagen dat ik deze niet gebruik (want doe het maar 1x per week, maximaal) gebruik ik de Therme roll on zen white lotus. Gewoon voor de lekkere geur.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, stress-zweet stinkt heel anders dan een uurtje sportzweet. Ik heb lang gezocht en ik heb er nu één waar ik heel tevreden over ben. Er zit ook actieve kool in, van Holland en Barrett. Eveneens baking soda en cocosvet. Deze werkt bij mij nog beter dan de Rexona maximum protection clean scent! Het ruikt wel ergens naar, maar geen wc-lucht. Meer citroengeranium (zal de juniperus erin zijn)-achtig en dat trekt snel weg.

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... uid=033965

Mijn vriend heeft ‘m een keer geleend en ik kreeg hem niet meer terug, haha. Hij wilde na een week toch wel eens weten waar ik hem had gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Nav dit topic de rexona gekocht en ben zeer tevreden. Geen natte zweet oksels meer!

Nadeel... hij geeft wit af. Maar dat neem ik dan maar voor lief
Ik vind de nivea dry comfort heel fijn.

Ook therme white lotus werkte goed maar de geur was voor mij iets te aanwezig.

Bij veel stress, wat bij mij de boosdoener is, wil ik nog wel eens syneo5 gebruiken. Dat is dan echt een paar dagen gewoon niet zweten, maar betwijfel of dat bij continue gebruik heel gezond is.

De t’eo van lush ben ik nog niet heel blij mee. Ruikt wel lekker.
Ik zweer bij Marbert 24 uur roller. Niet in de winkel te verkrijgen maar vis Doughlas internit en overige sites. Je ruikt de geur de volgende dag nog!
Ik gebruik de groene Rexona for men. Je ruikt het na tien minuten al niet meer en werkt als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
Heb nav dit topic Power of Zen van Loveli getest maar vind het nog niet echt een succes. Misschien de Rexona maar eens testen die hier een paar keer genoemd werd.
Wat doen jullie; gewoon 1x per dag douchen, deo opdoen en eventueel nog een keer extra deo aanbrengen? Of 1x per dag douchen en dan 's avonds (of 's ochtends, afhankelijk van wanneer je gedoucht hebt) nog een keer je oksels met een washandje wassen en opnieuw deo aanbrengen?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
06-12-2019 21:31
Nav dit topic de rexona gekocht en ben zeer tevreden. Geen natte zweet oksels meer!

Nadeel... hij geeft wit af. Maar dat neem ik dan maar voor lief
De stick en roller geven bij mij ook af. Probeer de Rexona spray. Cotton dry is al genoemd, maar ik vind zelf de roze nog beter (biorytm).
.
Alle reacties Link kopieren
Degene die ik als eerste gekocht heb is die van Clinique en ik moet zeggen: tot nu toe zeer tevreden. Heb ook al een paar stresszweet gesprekken gehad en ik rook niks na die tijd. Hij is geurloos dus dat vind ik in combinatie met mijn parfum wel fijn. Tot nu toe heel blij dus met jullie tips. :thumbsup:
Deze is nog wel aan de prijs, dus als hij (bijna) op is ga ik nog eens verder kijken naar goedkopere opties, maar ik wilde snel een andere deo vanwege dat ik er toch regelmatig last van had.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Rexona Maximum protection. Nooit meer last van zweetoksels of geurtjes. Blijft ook gerust 2 dagen fris.
Witte korreltjes zijn ff klote. Maar dat doseren went.
Ik haal altijd veel in de bonus of bij Etos 1+1 en heb een voorraad tot volgend jaar herfst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven