In welk kledingstuk vertoon jij je nooit?

zaterdag 8 juli 2023 om 19:00
Ja hoor, dat mag best.Reisverslaafde schreef: ↑08-07-2023 15:48Crocs, zelfs te lelijk voor in de tuin.
Crop tops draag ik dan weer wel. Mag dat nog als je midden 30 bent?
maandag 10 juli 2023 om 20:31
Grappig..Ik ben eigenlijk bijna ook altijd in het zwart gekleed.Ketapop_C schreef: ↑08-07-2023 13:34Niet zozeer een kledingstuk, maar wel een kleur. Ik ben sowieso iemand dat bijna uitsluitend zwarte kleding draagt. Al durf ik met deze hitte ook wel eens een grijs, beige of donkerblauw kledingstuk te dragen.
Maar waar je me echt nooit in zult zien, zelfs al zou ik bv. 1000 € ervoor krijgen, is iets roze.
Roze is het tegenovergestelde van zwart voor mij en ik vind die kleur echt "belachelijk", ik kan er niet aan doen![]()
Ik maak uitzondering voor één kleur : roze !

( Als in trui,zomerjurkje.Niet broek,jas of dergelijke)
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !

maandag 10 juli 2023 om 20:38
Lady_Day schreef: ↑09-07-2023 13:42Ik vind dit soort linnen shorts echt prachtig. Maar ik vind mijn benen hier niet strak genoeg voor. Dit zou ik dus niet dragen. Helaas.
Herkenbaar!!! Alleen heb ik wel strakke en slanke benen maar dus echt nul billen (echte appel, gewicht zit aan de voorkant)
En dan staat het van achteren echt heel raar.
maandag 10 juli 2023 om 20:42
maandag 10 juli 2023 om 20:48
Zwierige A-lijn rokken en jurken, het staat me gewoon niet. Eigenlijk ook nooit lange jurken en rokken want ik ben bang dat ik er dan heel gereformeerd uitzie.
King Louie/Desigual/andere drukke prints, ik krijg daar gevoelsmatig echt een bad trip van.
Birkenstocks, horror.
Crocs.
Teva of hoe heet dat merk. Sowieso geen sandalen en/of teenslippers.
croptops
Loafers (van die mannenschoenen voor vrouwen zeg maar)
De 'heksenjurk' die werd genoemd, van die alternatieve ART-kleding (bestaat die winkel nog?)
Chino's en dat soort dingen.
Dingen die in dit topic die ik voorbij zie komen en waar ik wel van hou en wat ik dus ook draag:
Joggingpakken
Skinny jeans
Hoodies
Parka's
De doorgestikte gewatteerde slaapzak-jassen die genoemd worden vind ik ook fantastisch, maar zelfs in de winter breekt het zweet me al spontaan uit wanneer ik er alleen al maar naar kijk. En aangezien we hier helaas niet op Spitsbergen zitten
moet ik die helaas aan me voorbij laten gaan.
King Louie/Desigual/andere drukke prints, ik krijg daar gevoelsmatig echt een bad trip van.
Birkenstocks, horror.
Crocs.
Teva of hoe heet dat merk. Sowieso geen sandalen en/of teenslippers.
croptops
Loafers (van die mannenschoenen voor vrouwen zeg maar)
De 'heksenjurk' die werd genoemd, van die alternatieve ART-kleding (bestaat die winkel nog?)
Chino's en dat soort dingen.
Dingen die in dit topic die ik voorbij zie komen en waar ik wel van hou en wat ik dus ook draag:
Joggingpakken
Skinny jeans
Hoodies
Parka's
De doorgestikte gewatteerde slaapzak-jassen die genoemd worden vind ik ook fantastisch, maar zelfs in de winter breekt het zweet me al spontaan uit wanneer ik er alleen al maar naar kijk. En aangezien we hier helaas niet op Spitsbergen zitten

maandag 10 juli 2023 om 22:53

maandag 10 juli 2023 om 23:02
Iets met een col (tenzij borstverkleining)
Dikke gebreide trui (warm maar sexloos)
Pofmouwen (lijk ik gepoft)
Lange zwierige jurk (vrouwtje theelepel-effect)
A-lijn jurken (gefeliciteerd!!!)
Naaldhakken (wel flinke bredere hak)
Nette lage pumps (net-niet effect)
Getailleerde jas (waar is taille?)
Dekbedjas (wordt niemand leuker op)
Ballerina's (hoefjes hoef ik niet)
Alles met rood of panter (Lola uit schiettent-effect)
Dikke gebreide trui (warm maar sexloos)
Pofmouwen (lijk ik gepoft)
Lange zwierige jurk (vrouwtje theelepel-effect)
A-lijn jurken (gefeliciteerd!!!)
Naaldhakken (wel flinke bredere hak)
Nette lage pumps (net-niet effect)
Getailleerde jas (waar is taille?)
Dekbedjas (wordt niemand leuker op)
Ballerina's (hoefjes hoef ik niet)
Alles met rood of panter (Lola uit schiettent-effect)
dinsdag 11 juli 2023 om 10:16
dinsdag 11 juli 2023 om 10:37
Dit vind ik persoonlijk zo vreselijk leuk voor jonge meiden die hebben vaak nog mooie benen .en dan leuke western laarzen er bij.
Als ik jonger was zou ik dit dragen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

dinsdag 11 juli 2023 om 12:06
Ik draag nog steeds shorts. Ik ben 46 en gezegend met een paar lange slanke benen. Maar waar ik vaak tegenaan loop is dat de pijpen van zo’n short te wijd zijn. Dat ziet er zo rommelig uit. Een short moet een beetje aansluiten bij de vorm van je lichaam (als je geen 20 meer bent).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in