Mode & Beauty alle pijlers

Maillot legging panty kniekous?

12-09-2025 18:38 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Help, wat moet ik om mijn benen doen?
De blote benen tijd is over…..

Als het kouder is doe ik altijd een zwarte legging aan, maar dat is nog wat te warm voor nu.

Gisteren had ik een panty aan. Wat een strak rot ding.
Vandaag kniekousen. Die zakken af en als je gaat zitten zie je ze en voel ik me een oma.
Help!

Wat doen jullie om je benen als je met dit weer een jurk draagt?
Een dunne maillot, maatje groter dan ik normaal heb. Ik heb zelf 38, maar koop maillots in 40. Panty’s vind ik ook verschrikkelijk
Ik draag graag jurken maar liever niet met dit weer. Als het kouder is met een 60 of 100 denier legging en (enkel)laarzen, en als het war,er is met blote benen. Ik heb ook een hekel aan panty’s en maillots, het trekt zo aan mijn tenen. Soms heb ik het er voor over in deze tijd maar niet dagelijks.
Zo'n panty-achtige legging van Hema, die hangen bij de panty's. 40 of 60 denier. En dan een legging omdat die minder snel afzakken dan panty's,
Hold-ups. Wat ik ook weleens doe is de tenen van een maillot afknippen, dan trekt het niet zo.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Gewoon panty's. Van die transparante, glanzende. Die iedereen schijnt te haten, maar ik vind ze veel fijner dan jeukende maillot of legging en veel mooier en passender bij mijn normale outfits.

Als het koud is, dan wel 40 of 60 denier
En welke kleur? Ik heb alleen zwarte leggings. Past overal bij maar is misschien een beetje saai.
Panty in een flink grotere maat, eventueel ook een string over de panty
Toch die legging aan.
Of geen jurk aan.

Ik ga niet zitten klooien met panty's.
En gezien de chiller (een airco die geen airco mag heten) op mijn werk standaard op standje vries staat is wat warmer gekleed geen ramp.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik had die legging denk ik ook wel aan kunnen doen. Bij ons is het ook altijd koud.
Grappig dat iedereen een hekel heeft aan panty’s.

Ik heb net leggings besteld in verschillende kleuren; grijs, beige, donkerblauw, okergeel.
SunShine35 schreef:
12-09-2025 19:30
Ik had die legging denk ik ook wel aan kunnen doen. Bij ons is het ook altijd koud.
Grappig dat iedereen een hekel heeft aan panty’s.
Ik vind panty's ook nooit echt fijn. Die maten kloppen nooit. Ik heb een broekmaat 27 of 28 maar pantymaat XXL ivm de lengte en dus altijd slobberig en zakkerig
Ik heb matte panty's 60den van falke. Lang genoeg, veel merken zijn te kort voor me. Nog redelijk warm buiten maar met slecht afgestelde airco op werk wel fijn.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Panty’s.
Ik vind maillots voor meisjes onder de 10 eigenlijk.
Panty’s. En dan fors groter dan mijn normale maat. Zit prima. Gaan wel snel stuk omdat ik graag hoge laarzen draag. Als het echt koud wordt dan dikke panty of een zwarte/donkergrijze maillot.
Honingbij_ schreef:
12-09-2025 20:22
Panty’s.
Ik vind maillots voor meisjes onder de 10 eigenlijk.
Ik zie weer maillots bij de 20ers, studentes, van die met soort kabel-effect
Ik vind het leuk
Waar zouden die 20ers dat kopen? :hyper:
Lorem Ipsum
Panties van het merk Snag, die zitten namelijk wel fijn. Ze zijn geschikt voor dunne, dikke, lange en korte mensen....ruim assortiment.
Live long and prosper
Damespanty Softmerino (Rood) | FALKE https://share.google/PtcRbf01SAk5SsTy1

Heerlijk in de winter
Te warm voor nu.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
janena schreef:
12-09-2025 20:49
Panties van het merk Snag, die zitten namelijk wel fijn. Ze zijn geschikt voor dunne, dikke, lange en korte mensen....ruim assortiment.
Deze.
Holdup..ik trek dat strakke niet bij mijn middel.
Geen ik draag een broek.

En anders een panty 2 maten groter.
Terug van weggeweest
Ik draag graag maillots van de Hema. Die zijn zacht en dragen fijn. 130 den van bamboe.

Edit: zie net dat ze die (nog) niet hebben. Maar wel van katoen of wol. Die van wol ga ik eens proberen.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
janena schreef:
12-09-2025 20:49
Heb dit even opgezocht...ziet er goed uit. Ik ga ze proberen.
Xantileppe schreef:
12-09-2025 21:52
Holdup..ik trek dat strakke niet bij mijn middel.
Welke hold-ups blijven bij jou goed zitten? Ik heb tot nu toe niet zo’n goede ervaring.
Lampje25 schreef:
13-09-2025 00:15
Welke hold-ups blijven bij jou goed zitten? Ik heb tot nu toe niet zo’n goede ervaring.
Ik vind die van de Hema fijn, echter na een paar keer gaan ze ook wel wat losser zitten, en dat is precies wat je niet wil.

Verder lees ik graag mee, want ik vind het ook vooral gedoe een panty/maillot en de legging laat ik liever aan me voorbij gaan.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven