Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik ben ook voor paars en dan de roze op je tenen, grijns.

Heb het pvdikke teringdruk vandaag, maar net nog wel heel even 2 lakjes gescoord. Een blauw/turkoise van MaxFactor en een Roze in het kader van Pink Ribbon. (Die roze is gewoon een etoslakje, maar dr ging wel 1 euro naar PR) (De armband had ik al)

Zo en nu weer als een dolle verder. Heb zo overleg.
Plaatjes glitter
Ellen rustig aan he, ik zit nog op het werk, zoals het er nu uitziet de komende 1,5 uur ook nog. (Een grote crisiszooi vandaag)

Zal als ik thuis ben wel ff plaatjes zoeken. En nu ga ik mn lunch opeten....
Zooooo glitter, late lunch!

Zo druk en ook nog een grote crisis!
Grote crisis, nou ja 4 stuks......das meer het probleem, we kunnen ze niet kwijt nl.

Daarom ook zo'n late lunch, die lag eerder in de planning maar toen moest ik met de crisisdienst op clientenbezoek.
De Max Factor Dazzling Blue

De etos roze kan ik niet gevonden krijgen, tis gewoon fuchia roze
Glitter

Heftig zo'n dag zeg!

Leuk die kleurtjes! Ik vind alleen de max factor in verhouding best duur.
Dr zat nu anders 1,75 korting op. Nou ja das nog 5 euro per flesje. Maar deze had ik al 3 keer vast gehad, komt op de foto ook niet helemaal ok uit.

Ja was leuk dagje, kan geen GGZ meer zien geloof ik. Maar ook dit is vrijwel normaal net voordat er een collega op vakantie gaat. In dit geval ikzelf en nu zijn het niet mijn clienten die de crisis in schieten.
Als je het al zo vaak in je hand hebt gehad, dan heb je groot gelijk dat je hem toch gekocht hebt 5 euro valt ook nog wel een beetje mee.

Gelukkig kan je snel even helemaal bijkomen van het gebeuren. Dat er ook 4 tegelijk gaan zeg!
Zwup dat is ook doelgroep eigen... of er is geen vuiltje aan de lucht of je wordt knettergek van de ellende.

Een geluk, ik neem niet alles mee naar huis. Aangezien ik vandaag ook op de terugweg in de file stond..... was ik het wel kwijt voordat ik thuis was.

Ga maar vast lachen, ik die nooit strijkt heeft net al een zooi, ik ga mee op vakantie kleding staan strijken....
Goed dat je het van je af kan zetten Glitter!!

Daar is dan een file wel weer mooi voor

VakantiestrijksterT
Ja Glitter, dat kan ik me voorstellen Wat fijn dat je het gewoon op kantoor kunt laten en er niet nog thuis oeverloos mee bezig bent/over nadenkt.

Hahaha, strijken is stom! Ik heb hier al ruim 2 jaar een strijkplank + ijzer staan en heb het werkelijk nog nooit gebruikt. Is heel fijn om te weten dat ik het heb, mocht ik het nodig hebben. Maar voorlopig staat het stof te verzamelen.
Mn strijkplank is de strijkplank van de moeder van mn vader. (Ff tellen hoor, die oma is een jaar of 18 geleden overleden) Strijkijzer is 16 jaaar oud, doet ut nog prima. (Misschien 16 keer gebruikt whaha)
Das ook een mooi verhaal Glitter
Moge dames,

Vraagstuk wat doe ik met mijn nagels, het grijs laten of kaal, is gisteren voor mij opgelost. Ik scheurde een nagel toen ik een deur open duwde... Balen, want ze waren weer een beetje lang aan het worden.

Nu heb ik weer alles kort en kaal.

Fijne dag iedereen!
Goedesmorgens,

Veronique, ik ken het, bij mij scheurt er, de afgelopen 4 weken ook iedere keer 1 of 2 als ik een hele lompe actie bega.

Resultaat, nog 3 nagels die iets langer zijn, is mm werk maar ik lak wel. Wat er nu op zit is niet zo heel erg opvallend, scheelt ook een stukje.
Ik kan nooit alleen die nagel afknippen, ik wil alles op gelijke lengte. Ik heb nog wel iets over hoor, maar even een dagje zonder lak.

Nog een vraag: gebruiken jullie een basecoat en bestaat die ook van seche? Waar ik de topcoat heb gekocht (Nailpolish Fashion) hebben ze niet de basecoat.
Geen lakjes meer komende dagen, heb net london rain forest er gisteravond afgehaald. Maar ga vanavond nog wel even mijn voeten lekker scubben, en nagels lakkken. Denk een heel donkergrijze bourjouis die ik nog heb...
Goedemiddag allemaal!

Jeetje, drukke dag voor jou gister Glitterzzzz, herken het wel haha óf ze gaan allemaal, óf het is rustig 8-D

Wintermuts, wat is London Rain Forest? Heb gegoogled, maar kwam er niet uit? Lekker je voeten even verzorgen

Veronique, jammer van je gebroken nagel! Hopelijk groeien ze snel terug, bij mij was het wel zo na het kortvijlen en ze zijn volgens mij ook nog een stuk sterker. Ik gebruik een basecoat van Catrice. Heb er ook eentje van Koh.

Ik strijk bij vlagen maar strijk wel, anders blijft het in de wasmand liggen. Beter om het elke week/twee weken bij te houden anders is het zooooooooo veel werk. Soms strijk ik een maand niet en dan ligt er voor een maand aan strijk in de wasmand. Mijn vriend strijkt dan zelf tussendoor zijn overhemden, als ik het bijhou heeft hij geluk en dan doe ik het. Ik wil ook graag altijd gladde kussenslopen, hebben jullie geen last van gekreukte kussenslopen als ze uit de was komen?

Paars bevalt wel, de finish vind ik heel erg mooi! Heb op beide ringvingers ook een paar subtiele gouden sterretjes gekonad.

Deze sterretjes, maar dan in goud op paars en alleen op mijn ringvinger:

Basecoat is bij mij van Catrice, Essence, Gosh of euhmm China Glaze geloof ik.

Ik strijk helemaal niets Indigo, ik hang alles of op hangertjes op of al stevig recht getrokken en gedeeltelijk gevouwen (bv dekbedovertrekken, kussenslopen en handdoeken)

Bij London Rain Forrest moet ik denken aan grijs-blauw groen. (Geen idee of zo'n kleur bestaat haha)

Vind de sterretjes van Indigo leuk!
Ehm nee, het is london weather forecast van catrice En dat is grijs.

Zat even een beetje vrij te associeren per ongeluk
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 28 september 2010 @ 19:40:

De Max Factor Dazzling Blue

[afbeelding]

De etos roze kan ik niet gevonden krijgen, tis gewoon fuchia roze

Zoals het kleurtje op jouw plaatje eruit ziet, die kleur heb ik nu ook op. Het is geen blauw en geen groen.

Met zwart heb ik geprobeerd mn nagels te decoreren voor het eerst mbv een sate prikkertje lol.

Erg moeilijk en ik denk dat ik het de volgende keer met een dun kwastje doe, eens kijken of dat wat makkelijker is.
@Magdalan, precies geen blauw, geen groen, wat wel lastig, want het is ook geen turkoise.

Oh en ik heb vandaag 3 lakjes gekregen.... van een aantal lieve collega's. (Omdat ik bob was met het personeelsuitje whaha)

WIC Florence, tis meer goudkleurig dan op het plaatje, maar is enige plaatje wat ik gevonden krijg;

WIC Toronto;

Loreal;

Mooie lakjes heb je gehad Glitterzzzzz, leuk van je collega's! Ik moet toch eens naar de Douglas op al die WICjes nog een keer te bewonderen, vind ze echt mooi.
Mooie lakjes heb je gekregen Glitter

Ik heb 2 WICjes, en ze bevallen goed.

Strijken....dom werk, maar ik strijk een paar dingetjes zoals theedoeken, slopen en een enkele blouse/shirt van mijzelf en shirts van man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven