Mode & Beauty alle pijlers

Niet tevreden met microblading wenkbrauwen HELP

01-07-2020 20:58 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb zojuist (uur geleden) mijn wenkbrauwen laten microbladen. Opzich is het mooi gedaan, de kleur is redelijk donker maar dit trekt nog bij heb ik gehoord (?).

Echter vind ik dat de wenkbrauwen teveel in het midden beginnen. Ik vind dat niet mooi.
Is hier iets aan te doen? Ik verwacht van niet maar misschien omdat het nog zo ‘vers’ is?

Ik hoor het heel graag!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is alles weg. Ik heb de verzorging heel goed gevolgd. Maar op mijn huid blijft het gewoon niet. Ik heb het ongeveer 2 jaar terug laten doen. En de eerste behandeling was niet zo goed gedaan al na een 3dagen gingen de korstjes er af. Ik ben nog 2 keer geweest, om het bij te werken de laatste keer ging ze echt dieper "krassen". Maar ik vind het wel prima zo. Ik vond het niet natuurlijk ogen..letterlijk. Ik teken ze nu dagelijks bij en dat is och meer mijn stijl.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
01-07-2020 22:04
Bij mij is alles weg. Ik heb de verzorging heel goed gevolgd. Maar op mijn huid blijft het gewoon niet. Ik heb het ongeveer 2 jaar terug laten doen. En de eerste behandeling was niet zo goed gedaan al na een 3dagen gingen de korstjes er af. Ik ben nog 2 keer geweest, om het bij te werken de laatste keer ging ze echt dieper "krassen". Maar ik vind het wel prima zo. Ik vond het niet natuurlijk ogen..letterlijk. Ik teken ze nu dagelijks bij en dat is och meer mijn stijl.
Hmm ja ik heb het juist gedaan omdat ik het tekenen en verven helemaal moe ben haha, dus daarvoor is het ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zelf ook semi permanente make-up op mijn wenkbrauwen, heb powder brows (vond dit voor mijzelf mooier en als je vette huid hebt, dan is dit de beste keus, microblading zou bij een vette huid sneller 'uitlopen') . Als je googelt op "stages of eyebrow microblading" zie je wat er gaat gebeuren. De vorm/aanzet veranderd niet, de kleur wordt wel lichter. Maar bij de aanzet boven je neus zijn ze niet symmetrisch gezet en je hebt gelijk, ze staan te dicht op elkaar. Je moet morgen even terug, want er is iets wat ze erop kan smeren wat de kleur uit je huid trekt. Weet niet of dat nu al kan, omdat het natuurlijk een wondje is, er zijn kleine sneetjes gemaakt in je huid. Maar gewoon informeren bij degene die ze gezet heeft. Snap niet dat ze zo getekend zijn. Lijkt alsof ze het niet juist gemeten heeft. Over de kleur zou ik me niet druk maken, wordt nog een 2 tinten lichter hoor.
dulce wijzigde dit bericht op 01-07-2020 22:22
Reden: Aanvulling
8.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dulce schreef:
01-07-2020 22:19
Hoi, ik heb zelf ook semi permanente make-up op mijn wenkbrauwen, heb powder brows (vond dit voor mijzelf mooier en als je vette huid hebt, dan is dit de beste keus, microblading zou bij een vette huid sneller 'uitlopen') . Als je googelt op "stages of eyebrow microblading" zie je wat er gaat gebeuren. De vorm/aanzet veranderd niet, de kleur wordt wel lichter. Maar bij de aanzet boven je neus zijn ze niet symmetrisch gezet en je hebt gelijk, ze staan te dicht op elkaar. Je moet morgen even terug, want er is iets wat ze erop kan smeren wat de kleur uit je huid trekt. Weet niet of dat nu al kan, omdat het natuurlijk een wondje is, er zijn kleine sneetjes gemaakt in je huid. Maar gewoon informeren bij degene die ze gezet heeft. Snap niet dat ze zo getekend zijn. Lijkt alsof ze het niet juist gemeten heeft. Over de kleur zou ik me niet druk maken, wordt nog een 2 tinten lichter hoor.
Fijn om te horen dankjewel!


Ik denk dat het aan de foto ligt maar ze zijn wel symmetrisch hoor, ze zijn eigenlijk helemaal ‘goed’ gezet voor mij (vooral als de kleur lichter wordt) alleen over de aanzet in het midden zit ik inderdaad te dubben
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
01-07-2020 21:01
Afbeelding
Die vind ik er, ondanks die dubbele wenkbrauwen, op de rechterfoto stukken beter uitzien. Wat een gedrochtje, op die linkerfoto. Waarom doen mensen dit zichzelf in hemelsnaam aan?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
01-07-2020 21:29
Afbeelding
Je hebt prachtige ogen! Alles wat je aan je wenkbrauwen laat doen, leidt alleen maar af van de schoonheid van je ogen. Blijf er toch gewoon af...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Je moet die mensen nooit vertrouwen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
02-07-2020 08:23
Je moet die mensen nooit vertrouwen.
Misschien niet, maar je iets beter laten informeren voordat je iemand semi-permanent in je huid kat krassen lijkt me ook geen overbodige luxe. Bij mij liep het heel erg terug na afloop. Het proces moet je verder niet willen bespoedigen, vocht en zweet trekt het pigment eruit en dat gebeurt niet op een egale manier. Rustig afwachten, of meteen terug en de professional eraan laten werken.
Ik vind ze ook veel te dicht bij elkaar zitten.
Het vervaagt toch ook met een paar jaar ? Maar daar heb je nu niets aan, helaas.
Alle reacties Link kopieren
...ik heb even gegoogled op ‘microblading gone wrong’...... nou ik zou het echt nooit durven.
Hoe gaat het nu met de wenkies, TS?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vooral dat ze scheef zitten. Links op de foto, dus rechts irl, zit meer naar het midden. Vorm en kleur vind ik wel OK. Het zijn niet van die dikke zwarte banden als je wel eens ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi TO,

Ik vind je wenkbrauwen prachtig maar ik vind ze als ik eerlijk ben ze ook te dicht op elkaar zitten. Daar is wel wat aan te doen. Google maar eens en ga een een rondje bellen naar verschillende salons als je geen vertrouwen meer hebt in deze salon
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven