Paar haren verven
donderdag 31 juli 2025 om 11:28
Hoi!
Ik heb al jaren een enkele witte haar tussen mijn donkere haren. Ze zitten allemaal bij elkaar en ik verf ze een keer per vijf weken. Nu moet ik wel telkens een heel pakje haarverf gebruiken en dat vind ik best zonde, immers gaat het maar om een stuk of 20 haren en verf ik alleen dit stuk. Ik heb al meerdere haarverf pakjes gekocht, maar telkens staat er dat ik direct alles moet gebruiken en is er geen mogelijkheid om wat te bewaren.
Is er haarverf die ik maar gedeeltelijk kan gebruiken? Hebben mensen wellicht een oplossing?
Alvast bedankt!
Ik heb al jaren een enkele witte haar tussen mijn donkere haren. Ze zitten allemaal bij elkaar en ik verf ze een keer per vijf weken. Nu moet ik wel telkens een heel pakje haarverf gebruiken en dat vind ik best zonde, immers gaat het maar om een stuk of 20 haren en verf ik alleen dit stuk. Ik heb al meerdere haarverf pakjes gekocht, maar telkens staat er dat ik direct alles moet gebruiken en is er geen mogelijkheid om wat te bewaren.
Is er haarverf die ik maar gedeeltelijk kan gebruiken? Hebben mensen wellicht een oplossing?
Alvast bedankt!
donderdag 31 juli 2025 om 17:59
donderdag 31 juli 2025 om 18:05
Ik heb liever iets wat permanent is, want anders blijf ik bezig. Ik heb wel eens haarmascara geprobeerd, maar dat wordt altijd een kliederboel.
En uittrekken wil ik niet. Schijnt ook niet goed uit te zijn.
donderdag 31 juli 2025 om 18:08
Daar dacht ik ook aan, maar tot nu toe heb ik altijd van de pakjes waar duidelijk opstaat dat ik direct alles moet gebruiken. Ik gebruik vaak maar 1/10 van het totaal want het gaat alleen om de aanzet (uitgroei). Wellicht moet ik eens kijken naar wat kappersverf wat je inderdaad mengt. Geloof alleen wel dat daar altijd staat alleen te gebruiken door professionals. Ik zoek eigenlijk gewoon zo'n pakje haarverf waar je gewoon wat je nodig hebt uit kan halen en dan de rest bewaren.
donderdag 31 juli 2025 om 18:26
Ik heb er heel goede ervaringen mee, zelf heb ik ook een paar grijze plukken die ik verf. Je kunt het heel lang bewaren, zolang je de flesjes maar goed dichtdoet.
donderdag 31 juli 2025 om 19:09
Ja dit wilde ik ook zeggen . Veel handiger doseren .blijfgewoonbianca schreef: ↑31-07-2025 18:24Ga naar een winkel voor kappersbenodigdheden en koop daar los je verf, je peroxide, je bakje en een kwast. Dan kun je hele kleine beetjes verf maken.
donderdag 31 juli 2025 om 19:13
https://www.google.com/search?q=winkel+ ... ent=safari
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 31 juli 2025 om 20:13
Alles wat je moet mengen, of het nou van de kapperswinkel of van de drogist komt, moet je meteen opmaken als het eenmaal gemengd is.
Maar zolang het niet gemengd is kun je gewoon een beetje gebruiken en de rest bewaren. Dus gewoon een beetje van het ene spul en een beetje van het andere spul in een bakje doen en mengen.
Maar zolang het niet gemengd is kun je gewoon een beetje gebruiken en de rest bewaren. Dus gewoon een beetje van het ene spul en een beetje van het andere spul in een bakje doen en mengen.
Na zevenhonderd jaren

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in