Mode & Beauty alle pijlers

Show je nieuwe aankopen

05-01-2023 09:34 264 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een luchtig topic.
Nieuw jaar Nieuwe outfit.
Afbeelding

Mijn aankopen zet ik in een post hieronder.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
21-07-2023 09:30
Ik pak deze er even uit. Ik begrijp hier helemaal niks van. (ik zal oud zijn en de mode niet begrijpen) Mijn oma droeg vroeger zulke broeken. Als ze al een broek droeg want meestal had ze omajurken met een ceintuurtje.
Hoezo is dit ineens voor jongere mensen?
Is dat niet altijd zo, dat mode rouleert? Ik grijp nu ook weer naar de grote chunky 90's sneakers waar mn moeder op liep toen ik baby was. Items worden alleen elke keer weer anders gecombineerd en gedragen. Vind ik zelf juist heel erg leuk :)
Ik zie nu bij mijn Gen Z nichtjes ook weer de metallic make up enzo terugkomen uit de 00's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeeschelp schreef:
21-07-2023 11:36
Is dat niet altijd zo, dat mode rouleert? Ik grijp nu ook weer naar de grote chunky 90's sneakers waar mn moeder op liep toen ik baby was. Items worden alleen elke keer weer anders gecombineerd en gedragen.

Maar toen was jouw moeder ook ergens tussen de 20 en 40 jaar denk ik?

Ik heb het echt over oma's van 80.
Ik zie die broeken nog steeds op de markt bij de oudemensenkraam. Terlenka's.
https://www.blauwmode.nl/broeken/terlenka-broeken/


Maargoed, ik wil ook niet lullig doen ofzo. Ik begrijp deze gewoon niet. Collega van mij had er gisteren een aan in beige.. brr.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap die broeken ook niet helemaal, omdat ze mij niet staan. Zachte kleuren en die opliggende naad vind ik niet mooi. Die trend sla ik gewoon weer even over.

Heb pasgeleden een paar zomertruitjes gescoord (met korte mouwen) en ben er helemaal blij mee Afbeelding en Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
21-07-2023 11:34
Comfy Comfortabele mode snap ik. Maar moet dat in oma-model?
Ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dit typisch oude-wijven-gezeur trouwens, dus wat dat betreft zou zo'n pak wel echt bij je passen. En het zit ook nog eens heel lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dat je het zo persoonlijk neemt. Ik zeg er notabene bij dat ik niks van mode snap.
Ik ben ook helemaal niet modieus.

Maar ik zal niks meer over omabroeken zeggen :biggrin:
Ik vind sowieso dat iedereen lekker moet dragen wat ie zelf fijn en mooi vindt.


@Gryla, heel mooi die tops! Die broek op dat eerste plaatje zou ik ook zo kopen.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik ben dol op de Adidas Firebird. Zit lekker voor thuis en ik ga er ook gewoon mee de straat op.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeeschelp schreef:
21-07-2023 09:11
Ja!
Hij is erg leuk. :)
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bi ... 2195207/1


Vandaag deze bikini gekocht. Mooie, vrolijke kleur en lekker stofje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
21-07-2023 13:12
Ja, ik ben dol op de Adidas Firebird. Zit lekker voor thuis en ik ga er ook gewoon mee de straat op.

Afbeelding
Ook één van mijn favorieten :) Kan prima op straat, vind 'm heel leuk staan met een crop top en sneakers.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
21-07-2023 12:01
@Gryla, heel mooi die tops! Die broek op dat eerste plaatje zou ik ook zo kopen.
Tnx! Ik heb zo’n soort broek van (fluistert) studio Anneloes :flirting:

Die vinden sommigen dan weer heul lilluk, begreep ik eerder. Sja. Iets met smaak en twisten hè? :flag:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetjemina schreef:
21-07-2023 13:42
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bi ... 2195207/1

Vandaag deze bikini gekocht. Mooie, vrolijke kleur en lekker stofje.
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Over oma gesproken.

Ik woon momenteel ook in deze. Dat had ik eerder ook een oma jurk gevonden.

Afbeelding
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
21-07-2023 13:28
Hij is erg leuk. :)
Dankjewel! Ik ben ook helemaal in mijn nopjes ermee, heb m vandaag al aan.
Alles via vinted gescoord, terwijl het van de huidige collecties is. Kan daar zo gelukkig van worden! Ik heb nogal een dure smaak en zo blijft het betaalbaar. En ook nog eens beter voor het milieu.
Poesmetlaarzen, ik neem het niet persoonlijk op hoor, smaak is smaak. Ik moest er wel een beetje om grinniken want ik ben zelf begin 30, haar tot bijna op mijn kont (en heb ook nog eens een babyface haha) dus verre van een oma :biggrin: Ik ben ook heel benieuwd of je er over een jaartje anders over denkt, deze broeken worden nu echt in. Ik weet nog dat er in het begin ook heel veel commentaar was op de skinny en ze hebben toch jarenlang jeansland gedomineerd. Grappig hoe dat kan lopen met trends.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetjemina schreef:
21-07-2023 13:42
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bi ... 2195207/1


Vandaag deze bikini gekocht. Mooie, vrolijke kleur en lekker stofje.
Mooi model zeg, en verrassend kleurtje!

De Studio Anneloes haat snap ik ook niet zo. Ik vind de jumpsuits vaak heel erg flatterend als ik vrouwen erin zie lopen, ze zijn mega makkelijk en ik vind ze voor bijna elke leeftijd leuk te combineren, al vind ik ze het leukst bij mensen van mijn moeders leeftijd (ze is 60jr).
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog twee items via vinted gekocht: een grijs denim jack van Alix (leuk voor op mn oma pak) en een prachtige donkerblauwe mantel van By Bar.
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi, leuke stijl heb je volgens mij!
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
21-07-2023 09:30
Ik pak deze er even uit. Ik begrijp hier helemaal niks van. (ik zal oud zijn en de mode niet begrijpen) Mijn oma droeg vroeger zulke broeken. Als ze al een broek droeg want meestal had ze omajurken met een ceintuurtje.
Hoezo is dit ineens voor jongere mensen?
Maar deze broek op de foto is toch meer richting joggingbroek stijl ?

Totaal niet te vergelijken met die oude oma broeken van de markt of een Gerry Weber store.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
22-07-2023 16:07
Maar deze broek op de foto is toch meer richting joggingbroek stijl ?

Totaal niet te vergelijken met die oude oma broeken van de markt of een Gerry Weber store.

Het gaat mij om het model + zo'n opgelegde naad.
Dat model is praktisch hetzelfde. Alleen andere stof.

Maar maakt verder ook niet uit. Ik ben degene zonder modegevoel :proud:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja die opgelegde naad vind ik ook niet mooi ;-)
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
21-07-2023 18:25
Mooi, leuke stijl heb je volgens mij!
Wat een leuk compliment, dankjewel, ik hoop het. Toen ik moeder werd (2jr geleden) raakte ik ff het spoor bijster. Niet eens door een veranderend lichaam ofzo maar meer dat toen opeens de mode heel erg veranderde (einde skinny tijdperk) en de nieuwe 'rol' die je hebt als moeder.. Voelde me opeens heel erg achter de feiten aanlopen haha. Maar nu sinds kort weer wat meer mijn eigen stijl hervonden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk topic. Zie leuke dingen voorbij komen,

Ik moest een nieuwe bh. Wel 20% korting https://www.lincherie.nl/nl/p/primadonn ... oZEALw_wcB
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn aanwinsten. En het zit heerlijk. Veel aangehad op vakantie (in de avonden).
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren Quote
jennie77 schreef:
07-08-2023 12:54
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn aanwinsten. En het zit heerlijk. Veel aangehad op vakantie (in de avonden).
Mooi! Vooral de jumpsuit vind ik erg leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn jullie al met herfst kleding bezig? Ik en wel benieuwd naar de nieuwe trends en kleuren.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven